"De dames die al wat langer wachten....."

Mttm als ze je baarmoeder en eierstokken willen bekijken mag je er wel vanuit gaan dat het inwendig is. Doet verder geen zeer (en bij mij doet altijd alles zeer, eendenbek enzo ;)) maar je tampon moet dan wel uit ?

Nou denk dat mijn menstruatie er door komt vanaf vanmiddag al bloed te zien niet heel veel maar is bij mij nooit veel dus lastig om te bepalen of het geen innesteling is of niet wacht nog tot morgenvroeg en dan bel.ik het ziekenhuis en gaan we het ivf traject in helaas maar  wel weer goede hoop omdat het weer een ander traject is voor degene op het wachtbankje succes nog even en ik ga duimen dat het bij jullie wel raak is is wel een teleurstelling maar  die ben ik inmiddels al wel gewend na meer als 20 testen en bijna 2 jaar we houden de moet erin zeg ik nu dapper maar de tranen zitten wel hoog nu en mijn vriend hele week op de vrachtauto weg we bellen gelukkig wel een paar keer per dag straks maar even bellen 

Dankjewel voor je lieve woorden mttm. Ik zie het nu niet als een heftig verhaal, maar dat is wel inderdaad. Ik sta er maar niet teveel bij stil, want anders word ik diep depressief. Hoorde vandaag voor de tweede keer dat ik er zo stralend bijloop en dan denk ik bij mijzelf dat die cyste en het wachten op de operatietijd een enorme impact op mij hebben gehad, als het nu zo zichtbaar is hoe ik mij momenteel voel!
Wat heerlijk dat je mag beginnen met ICSI!!!
Enne, ja zet die knop maar om hahaha. De uitgangsecho op dag 1 is inwendig. Gelukkig zijn ze het gewend. (Ik was nog ongesteld tijdens de intake voor de operatie en kreeg toen naast een inwendige echo ook nog een volledig handmatig inwendig onderzoek. Yuck!). Geen tampon in dus! Maar het blijft gênant.
Fahnia, wat fijn dat je HSG meeviel zeg!! En dus ook goed nieuws dat alles goed open was, fijn!! Succes met klussen ?
Welkom LinavV. Ik heb zelf 1x tarwekiem gebruikt, maar kreeg wat last van obstipatie en omdat mijn LF - luteale fase - 12 dagen was (wat prima is) ben ikner snel mee gestopt! Maar voor anderen werkt het weer wel! Een LF van minder dan 10 dagen is volgens mij wel een argument voor een doorverwijzing hoor! Niet dat ik nou vind dat iedereen maar naar een ziekenhuis moet, maar minder dan 10 dagen is vaak te kort voor een innestelling.

Carolinerkj, balen zeg. Meestal heb ik dan zoiets: zet dan ook maar echt door. Ik hoop dat je snel een gesprek kunt krijgen, zodat je een beetje duidelijkheid hebt. 

Lapjesendraadjes, bedankt voor de tip. Dat gaat wel echt een gênant moment voor me zijn, maar is niet anders. 

Hier de ongesteldheid helemaal doorgezet net het ziekenhuis gebeld en ze sturen een verwijzing naar het andere ziekenhuis nu wachten op  een brief van het andere ziekenhuis voor het ivf traject 

Balen Carolinerkj, maar wel duidelijkheid. Hopelijk hoor je snel iets van het ziekenhuis. Ik weet niet hoe het op dit moment in het ziekenhuis gaat. 

Vanmorgen heb ik de uitgangsecho gehad. Nog steeds dezelfde mededeling. De voorraad eitjes is aan de lage kant. Voor een normale eisprong niet erg en nu is het ook niet erg, alleen moeten we er vanuit gaan dat we minder eitjes dan normaal krijgen dus per punctie minder kans. Ik krijg wel een hogere dosis Gonal F, dus hopelijk helpt dat een beetje. Vanaf vandaag dus een tweede spuit. Dat vind ik wel spannend. Zeker doordat ik alleen bij de uitleg was en toch bang ben dat ik iets heb gemist. We gaan het allemaal zien. Op naar de volgende echo! 

Hoi mnnt 
Je zag wel tegen de echo op is het je meegevallen ?
Weet je ook hoeveel eitjes ze hebben geprikt of krijg je dat te horen als ze bevrucht zijn ? Wanneer moet je dan weer heen ? heb geen idee hoe dat gaat bij  isci geen ervaring mee maar ivf ook niet dat heb ik alleen even nagelezen op de site van het ziekenhuis. 

Hoi mnnt 
Je zag wel tegen de echo op is het je meegevallen ?
Weet je ook hoeveel eitjes ze hebben geprikt of krijg je dat te horen als ze bevrucht zijn ? Wanneer moet je dan weer heen ? heb geen idee hoe dat gaat bij  isci geen ervaring mee maar ivf ook niet dat heb ik alleen even nagelezen op de site van het ziekenhuis. 

Terug
Bovenaan