Dankjewel voor je lieve woorden mttm. Ik zie het nu niet als een heftig verhaal, maar dat is wel inderdaad. Ik sta er maar niet teveel bij stil, want anders word ik diep depressief. Hoorde vandaag voor de tweede keer dat ik er zo stralend bijloop en dan denk ik bij mijzelf dat die cyste en het wachten op de operatietijd een enorme impact op mij hebben gehad, als het nu zo zichtbaar is hoe ik mij momenteel voel!
Wat heerlijk dat je mag beginnen met ICSI!!!
Enne, ja zet die knop maar om hahaha. De uitgangsecho op dag 1 is inwendig. Gelukkig zijn ze het gewend. (Ik was nog ongesteld tijdens de intake voor de operatie en kreeg toen naast een inwendige echo ook nog een volledig handmatig inwendig onderzoek. Yuck!). Geen tampon in dus! Maar het blijft gênant.
Fahnia, wat fijn dat je HSG meeviel zeg!! En dus ook goed nieuws dat alles goed open was, fijn!! Succes met klussen ?
Welkom LinavV. Ik heb zelf 1x tarwekiem gebruikt, maar kreeg wat last van obstipatie en omdat mijn LF - luteale fase - 12 dagen was (wat prima is) ben ikner snel mee gestopt! Maar voor anderen werkt het weer wel! Een LF van minder dan 10 dagen is volgens mij wel een argument voor een doorverwijzing hoor! Niet dat ik nou vind dat iedereen maar naar een ziekenhuis moet, maar minder dan 10 dagen is vaak te kort voor een innestelling.