Hoi meiden. Ik zit op dag 23 en ik had allemaal negatieve ovulatietesten. Op dag 15 waren de streepjes wel heel donker. Dit is voor mijn doen wel heel vroeg, dus ik ben t spoor compleet kwijt. Vandaag zit ik op dag 23 en heb ik zere borsten en heb ik al 2 keer gehuild ??

De laatste cyclus had ik zo veel klachten dat ik dacht dat ik zwanger was? Ik durf helemaal niks meer te denken, dus ik doe dat dan ook niet meer. Vanmorgen had ik wel even heel erg buikpijn. Ja ik hoor en zie jullie denken én rekenen.. ja dat heb ik ook al gedaan en ik heb het ook weer weggestopt ?
Dankjewel FleurBo, lief. We gaan volgend weekend 4 dagen naar Texel met onze pup om ons jubileum te vieren ? neeeeeee meen je niet van jouw test! Wat ongelooflijk kut!
Dankjewel mttm, heel lief! In wel onderwijs werk jij? Ik lees dat jij gestopt ben met teunisbloemolie opnaanraden van jouw arts, ik slik nu al 4 maanden niks meer, want mijn cyclus werd door de tarwekiemolie veel langer. Veel succes bij de echo! Ik heb er nog nooit van gehad en kan je helaas geen tips geven
lapjesendraadjes zoooo herkenbaar! Over 2 cyclussen weet je precies wanneer je moet beginnen en ken je je cyclus heel goed. Maar.... ik had altijd een ovu op dag 19/20/21 en dat is deze maand dus helemaal niet zo.
Knuffeltje, wat verdrietig dat jullie zo lang moeten wachten ???
Uiltjesfanbij ons lijkt ook alles goed te zijn, dat bevestigden de onderzoeken ook, maar helaas hier ook al 1.5 jaar zonder zwangerschap. Wij roken ook niet, sporten veel en drinken amper. Gewoon, met een verjaardag een glaasje. Wat ik overigens al heel lang eigenlijk niet meer doe. Ook het zaad van mijn vriend is helemaal goed, maar wij zijn 33, dat is het "enige" waarvan je zou kunnen zeggen; je bent niet meer piepjong.
. Fahnia bij mij deed de hsg geen pijn, alleen de eendenbek moest bij mij vast worden gezet en dat was geen pretje, maar dat duurt echt niet langer dan een minuut. Bij mij was de uitslag helemaal goed. Ik zit nu in ronde 3 na de HSG.
VIS wat ongelooflijk spannend! Wil je eens beschrijven hoe het ging vanaf het moment dat jouw arts zei dat je ging starten met iui? LinaV als ik je een advies mag geven, begin alsjeblieft niet aan tarwekiemolie. Ik heb het ook gedaan en mn cyclus was heeeelemaal ontregeld. Ik ben ook 33 en had de hele tijd een cyclus van 29/30 en toen ik tarwekiem ging slikken, werd het heel lang. Wat verdrietig van jouw miskraam, heftig zeg. Carolinerkj wat klote weer. Op naar de wijn en veel chocola en veel knuffels! mttm wat spannend van die spuiten. Even alles rustig laten bezinken, komt goed!
mamavankipje mijn ovulatietesten waren ook zoooo raar. Allemaal negatief en 1 redelijk positief maat veel te vroeg? Mijn vriendin werd zwanger in de ronde dat ze alleen maar negatieve ovulatietesten had, daar denk ik dan soms maar aan ?
Dames, ik kom over 2 weekjes weer terug en dan mag ik toch hopen dat ik eens positief nieuws heb ? Dat we een positieve test mogen onthullen op ons weekend Texel met jubilieum, pup en 0.0 Jillz ofzo? Och heerlijk dat romantiseren ? Fijn weekend!