"De dames die al wat langer wachten....."

Dank voor het voorstellen Mini me :) niet leuk dat jullie al 2 jaar bezig zijn, maar wel heel leuk om te lezen dat jullie al vrij snel kinderen wilden! En het anonieme is juist fijn toch? Je moet alles kunnen zeggen, dat is toch de kracht van het forum ;) 

lapjesendraadjes: volgens  mij heb ik inderdaad het stukje van de operatie en de dichte klinieken toen  nog meegelezen, toen  was ik zelf ook actief geloof ik.
laten we hopen dat met deze stap voor jullie ook eindelijk  het  geluk aan  jullie zij is en niet te lang laat wachten.
Ik snap wat  je zegt met dat je daarna niet veel wilt vertellen, bij ons weet de directe familie nu wat er speelt sinds kerst, maar wij hebbenook gezegd we willen verder niks vertellen omdat je toch uiteindelijk een  beetje het gevoel wilt hebben alsof het natuurlijk is gegaan.
Of in  iedergeval dat het vertellen op een  manier gaat zoals het bij iedereen kan ofzo, zo is  het bij ons in iedergeval;)
linavV: ja klopt het anonieme vind ik inderdaad fijn, toch even kunnen luchten en vertellen waar je staat, zonder dat iedereen in je directe omgeving dat alles  weet haha.

Mini me, met langzamer spuiten bedoel ik: de vloeistof langzamer injecteren. De eerste keer duwde mijn vriend de spuit blijkbaar te snel leeg. Nu doen we het langzamer en gaat het beter. 

Lapjesendraadje en mini me, ik herken wel het gevoel dat je niet te veel wil verklappen. Bij ons weet alleen een hele goede vriendin het. Verder vind ik het nu niet fijn als iemand het weet. Tot nu toe vertel ik alles, maar na de punctie heb ik nu het voornemen om minder te vertellen. Ik vind het leuk om haar ook te verrassen, mocht het ook tot dat punt komen. Het is de vraag of het me ook gaat lukken om echt mijn mond te houden.

mttm: ah dat dacht ik al dat je dat bedoelde maar dacht check ff, ja ik vind het spannend morgen merk ik, ben  toch  bang dat wij ook op spuiten gaan komen  door dit, geen  idee waarom want dit is de eerste keer  in  maanden dat het  niet goed gaat qua cyclus, maar jawel vlak na de miskraam dus moet gewoon afwachten  morgen maar ben bang voor de uitkomst en  nog banger voor evenuteel spuiten, i k  ben als de dood voor naalden  van  bloedprikken  kan ik al wakker liggen hahaha

jaa je mond houden  is zo moeilijk he:O
ik vind dat ook  lastig, nu heb ik 1 vriendin zij heeft ook pcos daar zou ik het wel aan  vertellen  zij weet alles en kent alles, maar voor rest wilik het niet  vertellen, maar vooral bij mn  oudste zus vind ik dat ontzettend lastig merk ik haha

Mini me, heel veel succes vandaag. Hopelijk wordt het een fijn gesprek. Ik hoop voor jou dat spuiten niet nodig is, maar mocht het wel zo zijn: je weet waarvoor je het doet. De prikjes voel je overigens amper. Ik ben ook niet dol op spuiten en de eerste keer was ik echt aan het trillen, maar nu gaat het eigenlijk wel prima. Mijn vriend zet elke keer de spuit, zodat ik ontspannen kan liggen. Nogmaals succes vandaag!

mttm: thanks ik moet er om 10.30 zijn dus 10 uur weg maar ben al vanaf 6 uur wakker, kan wel huilen hahaha,neen gekkigheid maar vind het wel spannend, en dan droom ik  vannacht ook nog eens over dat ze dan  zeggen maar kijk je bent toch wel echt zwanger en dan heb ik vanmorgen  een hele watterige witte pap bij  het afvegen  nouja kop gek makend zeg maar haha we gaan het zien.
ja als ik spuiten  zou gaan krijgen heb ik meteen tegen mn  vriend gezegd, leuk of niet leuk, jij gaat ze zetten ga dat echt niet zelf doen dat ga ik nooit kunnen.
vond jou vriend  het lastig om bij jou te gaan doen?

Hoi allemaal,
Ik ben boos, heel erg boos. Gisteren had ik een beetje bloed bij het afvegen, 's avonds ook weer een beetje roze bloed.
Vannacht heel erg buikpijn en vanmorgen ook. Vanmorgen zag ik weer roze bloed :( 
Van 3 cyclussen van 36-35 OPEENS naar 26/27 :| Hoe dan?? En WAAROM als wij een lang weekend naar Texel gaan, zoooo oneerlijk. Ik ben echt nog nooit zo boos geweest als nu :( Ik vind het ZOOOO oneerlijk. Al maanden zit ik te hanessen met die klote (sorry) lange cyclus, en dan nu wanneer je er zo niet op rekent dat je ongesteld wordt, gebeurt het nu, gewoon nu al, en dan precies als je we weggaan :( 
Zo, dat is eruit :(

FleurBo, wat een spannende tijd voor jullie, al die nieuwe informatie en dat blijft allemaal door je hoofd spoken. 
Ik begrijp wat je bedoelt met het gevoel dat je even niet elke dag wilt denken aan zwanger worden, zwanger zijn, zooo herkenbaar. Maar, er gaat gewoon geen dag voorbij he..
LinaV, graag gedaan. Ik had dus in het begin elke keer een cyclus van 26 - 27 en die liep heel erg op toen ik tarwekiemolie slikte. Ik slik dat nu al 6 maanden niet meer, en het lijkt erop, zoals je hierboven hebt gelezen, dat mijn cyclus weer terug is naar 'normaal', nou als dat met die tarwekiemolie te maken had, is het niet echt normaal. Maarja, dat is speculeren.
En dan denk je dus dat je alles goed doet, gezond eten, sporten en dan nog lukt het niet.. macheloos voel je je dan he. Ben jij ook boven de 30?
Ps: het verhaal dat FleurBo beschrijft van haar arts in 'haar' ziekenhuis, zo ging het bij ons ook! (die 30% enzo)
Hadden jullie een score van 51,5? Dat is echt veel hoger dan dat wij hadden. Onze score lag op 30.7%, dat had te maken met onze leeftijd. 
Door die score werd mijn vertrouwen behoorlijk de grond in getrapt. Jullie score is echt veel hoger, dat is echt fijn!

Minime, wat een verdrietig verhaal, ongelooflijk. Dan denk je dat het niet erger kan, maar wat een verdrietig voor jullie zeg. 
Het lijkt me loodzwaar om daar bovenop te komen. Knap dat dat jullie aardig lijkt te lukken (als ik het zo lees)

Mttm, nou het lijkt dus dat ik ongesteld word, dus ik ben gewoon van 35 naar 27 gegaan? Serieus, HOE DAN :|
Ik geloof niet dat het een innestellingsbloeding is, daar is het te veel bloed voor, volgens mij. En die buikpijn dan? :(
Wanneer weet jij iets meer? Of wanneer 'moeten' jullie weer iets?
Mamavankipje, die eisprong op dag 26 is niet echt fijn, ik heb hem wel eens op dag 23 gehad, maar ook een keer (ja echt) op dag 39, dat was echt een klote cyclus die maand. Was 52 dagen.. blegh.
Het klinkt heel naar en zo bedoel ik het niet, en het zal ook echt niet bij iedereen zijn, maar de kans op een bevruchting en goede innestelling is wel veel lager in zo'n cyclus. In het ziekenhuis zeiden ze toen dat ik moest bellen als ik weer zo'n late eisprong had (lange cyclus).
Gelukkig is het bij jou dan nog net rond de 37 dagen. En niet zo achterlijk als bij mij toen met 52.

lovetennis: gooi het er maar lekker  uit, frustatie mag gewoon en ik  kan  het  ook heel goed begrijpen!
het is ook balen hoe dan ook al, en als je het niet verwacht is het nog erger!;)
buikpijn  zegt niks, ik  heb week 4 en 5 van mij zwangerschap heel veel  buikpijn gehad, in  eerste instantie zo erg dat ze dachten  dat het buitenbaarmoederlijk was, ik wil je geen valse hoop aan praten, maar buikpijn  zegt niet  alles, uit eindelijk had ik pijn  omdat alles ruimte deed maken  voor mn baarmoeder;)
ja we komen  er relatief goed boven op, ene dag gaat beter als de andere dag;)
en ik heb een vriend die me door dik en dun steunt;)

ik ga richting het ziekenhuis, misschien reageer ik zo nog ff wat uitgebreider;)

Terug
Bovenaan