Hoi allemaal,
Ik ben boos, heel erg boos. Gisteren had ik een beetje bloed bij het afvegen, 's avonds ook weer een beetje roze bloed.
Vannacht heel erg buikpijn en vanmorgen ook. Vanmorgen zag ik weer roze bloed
Van 3 cyclussen van 36-35 OPEENS naar 26/27 :| Hoe dan?? En WAAROM als wij een lang weekend naar Texel gaan, zoooo oneerlijk. Ik ben echt nog nooit zo boos geweest als nu

Ik vind het ZOOOO oneerlijk. Al maanden zit ik te hanessen met die klote (sorry) lange cyclus, en dan nu wanneer je er zo niet op rekent dat je ongesteld wordt, gebeurt het nu, gewoon nu al, en dan precies als je we weggaan
Zo, dat is eruit
FleurBo, wat een spannende tijd voor jullie, al die nieuwe informatie en dat blijft allemaal door je hoofd spoken.
Ik begrijp wat je bedoelt met het gevoel dat je even niet elke dag wilt denken aan zwanger worden, zwanger zijn, zooo herkenbaar. Maar, er gaat gewoon geen dag voorbij he..
LinaV, graag gedaan. Ik had dus in het begin elke keer een cyclus van 26 - 27 en die liep heel erg op toen ik tarwekiemolie slikte. Ik slik dat nu al 6 maanden niet meer, en het lijkt erop, zoals je hierboven hebt gelezen, dat mijn cyclus weer terug is naar 'normaal', nou als dat met die tarwekiemolie te maken had, is het niet echt normaal. Maarja, dat is speculeren.
En dan denk je dus dat je alles goed doet, gezond eten, sporten en dan nog lukt het niet.. macheloos voel je je dan he. Ben jij ook boven de 30?
Ps: het verhaal dat FleurBo beschrijft van haar arts in 'haar' ziekenhuis, zo ging het bij ons ook! (die 30% enzo)
Hadden jullie een score van 51,5? Dat is echt veel hoger dan dat wij hadden. Onze score lag op 30.7%, dat had te maken met onze leeftijd.
Door die score werd mijn vertrouwen behoorlijk de grond in getrapt. Jullie score is echt veel hoger, dat is echt fijn!
Minime, wat een verdrietig verhaal, ongelooflijk. Dan denk je dat het niet erger kan, maar wat een verdrietig voor jullie zeg.
Het lijkt me loodzwaar om daar bovenop te komen. Knap dat dat jullie aardig lijkt te lukken (als ik het zo lees)
Mttm, nou het lijkt dus dat ik ongesteld word, dus ik ben gewoon van 35 naar 27 gegaan? Serieus, HOE DAN :|
Ik geloof niet dat het een innestellingsbloeding is, daar is het te veel bloed voor, volgens mij. En die buikpijn dan?

Wanneer weet jij iets meer? Of wanneer 'moeten' jullie weer iets?
Mamavankipje, die eisprong op dag 26 is niet echt fijn, ik heb hem wel eens op dag 23 gehad, maar ook een keer (ja echt) op dag 39, dat was echt een klote cyclus die maand. Was 52 dagen.. blegh.
Het klinkt heel naar en zo bedoel ik het niet, en het zal ook echt niet bij iedereen zijn, maar de kans op een bevruchting en goede innestelling is wel veel lager in zo'n cyclus. In het ziekenhuis zeiden ze toen dat ik moest bellen als ik weer zo'n late eisprong had (lange cyclus).
Gelukkig is het bij jou dan nog net rond de 37 dagen. En niet zo achterlijk als bij mij toen met 52.