Vis: nog een paar dagen te gaan dan weet je meer, probeer jezelf vooral niet gek te maken dat werk ook niet mee namelijk

Laten we hopen dat je gevoel ernaast zit en zoek tot die tijd lekker wat afleiding

knuffeltje: ahh dat zou dan eerder zijn dan verwacht dat zou echt mega fijn zijn, inderdaad fingerscrossed, en hopen dat het klopt en dan hopen dat alles ook snel mag lukken, super fijn nieuws kan ik me voorstellen!

linavV: pff lastig is dat he, er werd tegen ons toen de tijd gezegd, de bevruchting is vaak geen probleem, maar de innesteling is vaak spannend.
Mag ik vragen welk traject jullie volgen?
Hoop houden mag, als het maag geen stress geeft, en het hoeft ook niet altijd unicorns en glitters te zijn, dat heb ik in het afgelopen jaar echt wel geleerd, als het dat even niet is, laat het dan ook maar even anders zijn je mag dat best hebben en best uiten het is er niet voor niets

pff werk ja lastig punt, ik liep er ook al eenpoos tegen aan dat het niet meer was wat ik er van verwachte, enige verschil bij mij doeken ze de afdeling op waardoor ik zelf de keus ontslag niet hoefde te maken, ik werk er al wel een poos maar de werkzaamheden passen niet meer bij mij, ik sta ook op het punt om als zzp'er te beginnen super spannend.
Ik snap dat je tegen het gesprek opziet, mij is het niet eens gelukt om het gesprek zelf aan te gaan (ook omdat ik al een vast contract heb daar) dus echt super knap dat je die eerste stap al hebt durven zetten, hij zijn gewoon lastige gesprekken.
Probeer het niet een te hoog stress gehalte te worden, schijf eventueel op wat je wilt zeggen of wat je wilt benoemen, dan kun je dat al ff los laten uit je hoofd, volgens mij is in alles afleiding het code woord?
Wat voor een werk doe je als ik vragen mag?