"De dames die al wat langer wachten....."

Dankjewel voor je steunende woorden lapjesendraadjes! Fijn om het even van me af te kunnen schrijven :) Voorlopig maar even meegaan met de flow. Ik vind het zzp-en wel eng hoor, tis nu vanwege deze tijd nog onzekerder, maar ik ervaar toch teveel spanning in mijn dagelijks werk van nu en ik doe alles om onze kinderwens te vervullen en daar helpt werkstress gewoon niet aan mee. 
Ik had op dit forum in oudere berichten teruggelezen over koude voeten en koude baarmoeder enzo. Ik heb nu sinds vannacht voor het eerst met sokken aan geslapen omdat ik altijd in bed (in het begin) ijskoude voeten heb. Wel warm! En gisteravond tijdens tv kijken de voetjes in een teiltje met warm water, dat is lekker en ontspannen zeg! Heerlijk :) Dit zijn van die fijne -geen gekke dingen- om eens te proberen.

@Mini me ik zie dat ik over je bericht heen gelezen had! We volgen dus eigenlijk momenteel helemaal geen traject. Dat was afhankelijk van de intake die we hebben gehad en de uitslag die we gisteren hoorde. Dus voorlopig nog 4/5 maanden zelf aan de slag. Wel met een nieuwe methode ;) Toen ik november 2019 zwanger raakte was dat met maar één keer gezellig maken, manlief kreeg het later die dag in zijn rug en ik weet nog dat ik toen zo baalde en boos was omdat hij niet meer kon die vruchtbare dagen. Wat een verrassing was het toen trouwens dat ik wel zwanger was, ookal duurde het maar kort. Ik moet zeggen dat heel 2020 we met veel beleid het gezellig hebben gemaakt. Zo om de dag á twee dagen. Soms zelfs express maar één of twee keer (aangezien mijn ovulatie vrij snel na ms komt). Maar tot nu toe heeft dat anyways niet gewerkt. De arts zei laatst bij onze intake (omdat de zwemmers goed zijn) dat we echt een week mogen nemen waarin de ovulatie plaats vind en dat elke dag vrijen geen probleem is omdat zijn zwemmers prima in orde zijn. Dus sinds afgelopen maand gewoon zoveel als we aankunnen, haha! Deze week dus flink aan de topsport ;) Maar wel wat we leuk vinden hoor, we gaan niet tegen ons zin in.
Ik vind het trouwens zo fijn dat we hier indd positief maar ook even gewoon de balen mogen en kunnen hebben! Heel fijn :) :)
Wat vervelend dat je ontslag een soort van "gedwongen" is gekomen. Maar heel eerlijk, ik zou bijna wensen dat ik ontslagen wordt omdat ik ontslag nemen lastiger vind. Slaat nergens op wat ik nu zeg, maar dat is zeg maar het spanningsniveau wat het voor mij heeft. Ik werk in de zorg, ik benoem even niet specifiek wat omdat dat mijn privacy in het geding kan brengen. Maar wat je zegt Mini me, afleiding is het fijnst! Omdat het nog een week duurt lukt het me redelijk om me op de taken van de dag te storten en te denken 'het is nog niet zo ver'. 

linavV: geeft niet  kan gebeuren, ja nee ik snap heel goed dat je liever ontslagen  had willen worden, ik had het gesprek nooit aan durven gaan en was daar maar blijven hangen, vandaag diep respect dat je het gesprek al aangevraagd hebt!;)
begrijpelijk dat het zzp spannend is, ik heb daar ook last van maar ik wil als ik  een off dag heb me ook niet schuldig willen voelen  dat het gewoon even niet  gaat, en  solliciteren is nu extreem  lastig dus daar komt bij mij de keus vandaan;)
Het feit dat je zo achter je keus staat en je baan op gaat zeggen is denk ik wel  een goed teken, dan gaat dat je echt wel lukken!;)
Waar een wil is is een weg, en iemand die nooit een verkeerde keus maakt heeft  nooit wat geprobeerd zullen we maar zeggen toch, en als het geen verkeerde keus hebt dan heb je je leven in  een positieve zin veranderd!;)
ik denk ook niet dat je het  ontslag nemen als falen moet willen zien, ik denk eerder dat je het mag zien als jezelf ontwikkelen;)
Als jij het gevoel hebt dat dit jou gaat helpen  en je stress en spanning gaat verminderen dat is het de goede keus, want stres en spanning zijn altijd slecht voor je;)
hmm lastig he dat je het dan toch nog even zelf moet proberen, hebben ze bij jou verder nog geen onderzoeken  gedaan en ook geen  echo's enzo?

Hoihoi allemaal.
Klaar voor vertrek; ik moet mijn vriend nog vertellen dat ik ongesteld ben geworden, ik zie daar zo tegenop altijd. Het enige wat ik dan nog kan, is huilen. 

Vannacht werd ik van de hevige wind wakker en daarna heb ik alleen maar zitten malen.
Wel ziekenhuis bellen, niet ziekenhuis bellen.
Volgende 3 maanden vol voor de 100 procent gaan en wel ovulatietesten gebruiken, of juist 3 maanden helemaal niet testen en zien wat er gebeurt? Ik word er helemaaaal gek van.
Honderduizend keer heb ik geprobeerd 'het los te laten' en ook honderduizend keer is dat niet gelukt.

Lapjesendraadjes: hoe is het nu?
Mini mi; dankjewel, ik ga ook proberen goed te genieten; want ik denk soms ook wel eens; ja als je geen kinderen mag krijgen, ben je er samen en dat is wel de basis, dus ook zonder kinderen moeten we het fijn hebben en dat hebben we ook.

Och Vis wat een spannende tijd weer.

Knuffeltjeee hier voor jou nog meer gecrossde fingers :p

LinaV, goed dat je positief bent! Ik word dat wel steeds minder hoor, vooral als ik denk aan die score die ze toen in het ziekenhuis noemde; 30,7% wtf.

Nou ik pak de laatste tassen in en dan even geen werk en zwanger worden ;)

Jaaaaaa ik ging vandaag na drie kwartier wachten (het recept was niet doorgemaild naar de inpandige apotheek) met een tas vol medicatie naar huis. Ik ga er zo even een foto van maken en hier posten.
Alles zag er dus goed en schoon uit. Geen nieuwe cyste of wat dan ook. Zo blij om!!
Het fijne is dat ik op cyclusdag 1 niet meer voor een echo hoef, maar juist moet bellen voor een echo op dag 9. Ik zit serieus te denken om na die echo wellicht een paar dagen verlof te nemen. Ik ben nl zo bang om verkouden te worden tussen dag 9 en de punctie! Normaalgesproken ben ik echt heel nuchter, maar ik kreeg ineens de zenuwen! Straks maar even bespreken met de Mr.

Ik ben er even niet geweest, maar probeer op iedereen te reageren.
Mini me, mijn vriend vindt het niet zo heel erg om te doen. Hij doet het ook best goed, dus ik heb niets te klagen. 

Lovetennis, wat balen dat net nu je cyclus verandert. Ik snap echt dat je boos bent. Het is ook niet eerlijk. Heel veel sterkte! Hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten.
Vis, wat spannend. Nog een dikke week wachten en dan weet je meer. Probeer positief te blijven. Ik duim in ieder geval.
Knuffeltje, wat fijn dat je in ieder geval met het traject bezig bent. Geeft toch het gevoel dat je niet stil staat. En wie weet komt er eerder een plekje en mag je eerder beginnen. Succes!
LinavV, ik snap dat de arts je een dubbel gevoel geeft. Van de ene kant fijn om te horen dat het echt wel zou moeten lukken, van de andere kant roept het de vraag op: waarom dan niet? Goed dat jullie nog even proberen. Hopelijk is de volgende stap niet nodig. Wat stoer dat je ontslag durft te nemen om zelf iets te beginnen. Dat is zeker geen falen. Heel veel succes met je gesprek.
Lapjesendraadjes, wat goed dat je nu echt mag beginnen. Ik zie dat jij alweer hele andere medicatie krijgt dan ik. Apart hoeveel verschillende soorten er bestaan. Ik ken overigens je gevoel om verkouden of wat dan ook te worden. Als ik het goed begrijp, moet je niet thuis werken. Ik snap dat je nu even zo min mogelijk risico wil nemen. Wij hebben dat ook afgesproken. Hopelijk heb je mogelijkheden.

Hier voel ik me de laatste dagen na het spuiten een beetje duf, maar dan ga ik lekker naar bed en is het goed. Ik slaap wel onrustig, maarja. Morgen weer echo. Vanavond opeens bij het afvegen rekbaar slijm. Dat baart me wel een beetje zorgen. Ik ben nu bang dat ik misschien toch een natuurlijk eisprong heb, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat wel kan. Ik ga het morgen horen. 

Even nog snel een reactie op jou Lovetennis! (morgen even uitgebreid op de rest)
Ik lees bij jou een hoop twijfel en onzekerheid, ik weet even niet wat precies je twijfel is over wel/niet het ziekenhuis bellen maar... Volg je gevoel! Jij weet wat je wilt, alleen wat houd je tegen? (rotvraag, weet ik, maar ik heb er altijd wat aan als iemand mij die vraag stelt). Volgens mij wil je veel alleen doen, en het is een teleurstelling elke maand, maar juist je vriend zou je moeten willen vertellen dat truus weer op bezoek is. Ik snap je gevoel hoor, de teleurstelling enzo, maar je hoeft je echt niet eerst de hele dag alleen k*'t te voelen.
Loslaten doen ze alleen in Frozen en voor de rest mag jij lekker vasthouden wat je nu wilt. 
30.7% is geen nul. Dat is ook een feit. ?
In ieder geval een goed weekendje gewenst, ik hoop dat je met volle teugen geniet!!

Terug
Bovenaan