Dankjewel voor je steunende woorden lapjesendraadjes! Fijn om het even van me af te kunnen schrijven
Voorlopig maar even meegaan met de flow. Ik vind het zzp-en wel eng hoor, tis nu vanwege deze tijd nog onzekerder, maar ik ervaar toch teveel spanning in mijn dagelijks werk van nu en ik doe alles om onze kinderwens te vervullen en daar helpt werkstress gewoon niet aan mee.
Ik had op dit forum in oudere berichten teruggelezen over koude voeten en koude baarmoeder enzo. Ik heb nu sinds vannacht voor het eerst met sokken aan geslapen omdat ik altijd in bed (in het begin) ijskoude voeten heb. Wel warm! En gisteravond tijdens tv kijken de voetjes in een teiltje met warm water, dat is lekker en ontspannen zeg! Heerlijk
Dit zijn van die fijne -geen gekke dingen- om eens te proberen.
Ik had op dit forum in oudere berichten teruggelezen over koude voeten en koude baarmoeder enzo. Ik heb nu sinds vannacht voor het eerst met sokken aan geslapen omdat ik altijd in bed (in het begin) ijskoude voeten heb. Wel warm! En gisteravond tijdens tv kijken de voetjes in een teiltje met warm water, dat is lekker en ontspannen zeg! Heerlijk