"De dames die al wat langer wachten....."

Ben een beetje somber teruggekomen van de echo. Toen ik vertelde over het rekbaar slijm was de arts nog best optimistisch. De opbouw van het slijm zag er ook goed uit. Helaas de eitjes niet. Nog steeds erg weinig eitjes en de meeste eitjes waren nog erg klein. Er was nu een eitje wat een kleine kans zou maken bij een punctie. De arts wil toch proberen om meerdere eitjes te krijgen. Daarom moet ik nu gonal f 300 gaan spuiten en maandag weer terug. Op dat moment zie ik deze ronde sowieso al als verloren en voelt het even alsof het heel moeilijk gaat worden om een kindje te krijgen. Hopelijk gaat het straks weer beter.     

Dankjewel Knuffeltje. Ja, we mogen niet klagen. Nadat we bij de huisarts zijn geweest, ging het opeens heel snel. Waarschijnlijk omdat we het niet erg vonden om een andere arts te krijgen. De eerst die we eerst hadden had pas op z'n vroegst in maart tijd. Nu vraag ik me soms wel af: is het niet te snel gegaan? Gelukkig heb ik mijn rust weer een beetje gevonden. Ik zal gewoon tot maandag moeten wachten. Aangezien ik echt toe ben aan weekend. Ga ik er toch maar van genieten en niet hopen dat het zo snel mogelijk voorbij is. 

Lapjesendraadjes, zo wat een medicatie! Ik snap dat je daar een foto van maakt. Fijn dat alles er goed uit zag. Als je je goed voelt bij een paar dagen verlof voor de zekerheid, zou ik dat zeker doen. Een verkoudheidje heeft nu zo’n andere lading.
Mttm, wat balen! Ik hoop dat deze ronde toch een ronde mag worden die telt (of zeg ik nou iets heel doms?). Teruglezend vind ik het heel knap van je een paar uur later een beetje rust hebt terug gevonden. Wat een veerkracht! Ik denk dat de dames op dit forum veerkracht voor 1000 hebben, ook al is het verdomd moeilijk.
Hier beginnen de vruchtbare dagen goed.... Je raad het nooit! Hier heeft manlief gisteren zijn duim tussen de keukendeur en het kozijn gehouden. Het doet mega zeer en is echt enorm blauw, dus gisteren helaas niet heel gezellig kunnen maken, haha! Ik dacht echt, natuurlijk! Waarom per se nu? Ik wordt toch wel een stukje minder empatisch als het op de kinderwens aankomt ;) Met een beetje geluk kunnen we dit weekend van deze ronde toch nog een goeie poging maken. 

LinaV dankjewel voor je lieve uitgebreide berichtje! Dat doet me goed ☺️

Mttm wat teleurstellend dat het toch iets minder vlekkeloos verloopt. Hopelijk gaat het spuiten nu zorgen voor veel eitjes!
Ik heb echt iets heel geks; maandagavond heel laat had ik dus ieniemienie roze bloed. Dinsdag een heel klein beetje roze bloed. Woensdag was het oud bloed dat leek op een soort van spotting/wellicht innesteling. Donderdag heb ik voor t eerst een tampon gebruikt en die was voor overdag ook wel nodig. S nachts (eerste nacht Texel) een tampon, gisterochtend zat daar amper bloed in. Toen heb ik om 8 uur nog 1 tampon gebruikt, nou daar zat dus helemaal geen bloed in. 
Ik ben dus helemaal niet (meer) ongesteld. Ik snap er helemaal de ballen van ??‍♀️
Geen buikijn, helemaal niks.
Met mn vriend afgesproken om vanmiddag toch een test te kopen, we gaan nergens van uit, maar dan kunnen we vanavond ook gerust carpaccio en biefstuk en wijn bestellen ?
Ja en soms heb je een negatieve test en ben je toch zwanger, maarja dan kun je nergens van uit gaan.
Ik denk wel dat ik het aan kan als hij negatief is, want dat zit toch een beetje in je hoofd.
Naja, dat wilde ik even delen. ? 

Hee dames,
@lapjesendraadjes zo, jij hebt de apotheek even leeggeroofd - geen wonder dat je zo lang moest wachten ? Nu kan het echt gaan beginnen - heel veel success! ??

minime jaa ik weet het, ik moet echt een hobby voor thuis gaan bedenken want ik vind afleiding zoeken wel moeilijk in deze tijd! Balen dat je je eisprong hebt gemist, maar zeker als je al een tijd bezig bent en verdriet ervaart, is het soms gewoon lastig om zin te maken. Seks moet ook wel een beetje leuk blijven ? Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
mttm wat een domper zeg, kan me voorstellen dat dit een teleurstelling is. Zo'n eerste ronde is toch aftasten hoe je lichaam op de hormonen reageert en dat is weer wijsheid voor de volgende keer. En misschien groeit er nog iets voor maandag.. Heel veel success!
@lindavv zo te horen lijkt het erop dat het jullie toch wel moet gaan lukken - het kwartje zal toch eens de goede kant op vallen!
@lovetennis dat is inderdaad wel een heel korte menstruatie.. Je weet maar nooit! 
Voor mij wachtbankje dag 9.. Bedankt lieve meiden voor het meeduimen en hopen!

Terug
Bovenaan