wat een berichten weer haha ik heb ook een achterstand opgebouwd zie ik hahaha, ik ga op zo veel mogelijk proberen te reageren hahaha.
NWJ: waar zitten jullie in het traject, die van ons was ook dicht met de feest dagen.
belgogermano: dapper dat je je meld en spannend, het zijn altijd rollercoasters.
Ik hoop dat er voor jullie snel duidelijkheid komt over wat de weg word

En schroom niet om alles lekker te delen

mamavankipje: ow zeker spannend!
Lastig he dat los laten en hoe meer je erop gaat focussen en concentreren hoe meer je voelt dan ook he, ik hoop en duim mee dat het raak mag zijn en er een positief bericht te lezen is binnenkort

lovetennis: wat een ontzettend vervelende situatie zeg:O
Is het weer opgang gekomen of nog steeds niet?
Ik snap wat je zegt met dan kan je lekker carpatio enzo bestellen, maar vergeet zeker niet te genieten, tuurlijk vermijd het het ook zoveel maar juist door te genieten kun je het even laten gaan, toen ik in september zwanger was heb ik de dag voor mn positieve test (omdat we hem niet verwacht hadden) nog heerlijk rood vlees gegeten en wijn gedronken en echt genoten, dag erna had ik last van steken in mn lies en begon ik te rekenen en dacht ik misschien moet ik even testen en die was positief, week 5 is het nog perfect en prachtig gegroeid, dus in zo'n vroeg staduim maakt het niet uit als je 1 avondje voor je gevoel uit de bocht schiet en even een heerlijk rauw iets een en een lekker wijntje of iets drinkt.
Maar ik snap je gevoel heel goed en het is heel herkenbaar dat je eerst de duidelijkheid van een test wilt, alles voor de zekerheid.
lapjesendraadjes: jeetje zeg, je zou bijna zelf een apohteek kunnen beginnen hahaha, wat een medicatie, maar alles voor het goede doel toch?!
begrijpelijk dat je even zit te wachten als het niet helemaal goed door gestuurd is naar de apotheek
mttm: super balen zeg maar niet de hoop al verliezen hoor het is altijd even zoeken met medicatie en dingen!
Tuurlijk is het vervelend en hoop je zoo dat het in 1x goed gaat maar we komen er allemaal uit eindelijk wel!

LinavV: whaha ik moet zo hard lachen om jou bericht, ik had het zelf kunnen zijn, ik verlies dan mn medeleven ook een beetje en denk dat niet janken gewoon even doen hahahaha, wat erg wel fijn om te zien dat ik niet de enige ben.
Hopelijk hebben jullie het nog wel gezellig kunnen maken van het weekend?

volgens mij heb ik iedereen zo gehad?
Volgens mij niet maar ik ben het overzicht kwijt, sorry voor de mensen die ik mis.
ook een kleine update vanuit hier, vandaag dag 42 van de cyclus, en nog steeds wachtend op mensturatie omdat uit het bloed bleek dat ik een late eisprong heb gehad ondanks de hormonen.
Gister ochtend heb ik een klein beetje bruin bloed verlies gehad en bij t afvegen iets, ik dacht hij breekt door, maar nee hoor nu weer een beetje bruin tot licht roze verlies maar dit heeft meer afscheiding structuur, komt wel iets meer uit als gisteren maar merk dat ik het vervelend begin te vinden omdat je toch gaan denken misschien innesteling al denk ik dat het daar teveel voor is, maar ik wil ondertussen duidelijkheid en als het niets is gewoon door maarja daarvoor moet het eerst doorbreken met helder bloed verlies...
Gevoels matig als ik kijk naar hoe ik me voel heb ik niet het idee dat het snel door breekt, heb wel een keer buikramp maar heb het idee dat, dat meer vanuit mn darmen komt meer een luchtbel gevoel ofzo, verder nergens last van, en de buikkramp is tot nu toe telkens op te lossen met naar de wc gaan dusja...
dus hier beginnen de innerlijke frustraties ondertussen weer een beetje op te lopen, ik weet het gewoon even niet meer en vind oprecht mn cylus veeltste lang nu