"De dames die al wat langer wachten....."

De Mr heeft punten gescoord, hij beweerde dat hij weinig grip op mijn buik kon pakken (weinig vetrol). Is niet zo hahaha maar ik vond het lief. De eerste naald was een beetje bot, gisteren hadden we een betere. Jongste stiefdochter heeft vol belangstelling toegekeken, misschien dat ze volgende week ook een keer prikt. Ze is net met biologie bezig met de hormoonhuishouding dus dit is net een praktijkles voor haar!
Ik voel mij verder nogal zen en loved up. Ik zit in een soort positieve bubbel, rete-irritant voor de Mr die zich door de lockdown een gekooide tijger voelt, maar ik ben alleen maar goede vibes naar mijn buik aan het stralen. Neem elke dag een lekker stuk chocolade, heb gisteren overdag gewoon in bad gelegen en ben vooralsnog superrelaxt. Dat gaat vast veranderen rond de volgende echo, maar voor nu is het prima!

Knuffeltjeeee, haha nauwelijks! In liefde en oorlog.. hé :p ;)
Lovetennis, wat apart dat je ms niet echt doorbreekt. Ik zie dat je negatief getest hebt, maar ik snap dat je twijfelt!
Vis: spannend, elke dag is weer een dag dichterbij..
Lapjesendraadjes Hah! Goeie man heb jij ;) En wat lief dat jij je lichaam opoffert voor de educatie van je stiefdochter. Lijkt me wel heel stoer voor haar als ze het mag proberen bij je!
En hoe fijn is het dat je je zo voelt! Lekker blijven doorgaan in die flow.
Hier inmiddels ook aan de zwanger-worden-yoga, dat geeft mij het gevoel dat ik iets “te doen heb” terwijl we inmiddels langzaam richting het wachtbankje bewegen. Legs up the wall, haha!  Dus ook bezig met zoveel mogelijk positieve vibes naar mijn buikgebied te sturen. Ik voel me ook nog steeds positief! Ik moet zeggen dat de dagen die lengen en wat meer zonlicht me echt goed doet. 

Haai meiden
Ik blijf t elke keer zeggen wat weer veel berichten! Niet bij te benen haha.
Lovetennis wat apart inderdaad, hoe is het nu? Nogmaals getest of wacht je het even af?
Lapjesendraadjes, spannend hoor, en wat goed dat je op die manier ook je stiefdochter er bij kan betrekken, ook wel bijzonder lijkt me :)
Fijn LinaV kan ook wel wat Zenn gebruiken.. denk dat ik dinsdag ongesteld moet worden. Weet niet wat ik moet denken sinds vanavond na t hardlopen steekjes bij mn schaambot en al 3 dagen in vlagen misselijk als k wat eet gaat t weer goed. + beetje zere borsten.. dus hier zit ik mezelf weer in de weg, zou het?! Durf eigenlijk niet te hopen en toch zoek je overal weer wat achter.. en het loslaten ging zo goed nu eisprong tot eergisteren dus pffffffff haha

Oooh mamavankipje, wat spannend! Het kan natuurlijk zomaar zo ver zijn ? ik snap dat je gedachten die kant uit gaan! Even afwachten dus op je NOD? Ik kan mezelf indd goed afleiden totdat truus weer om de hoek staat, dan heb ik precies hetzelfde als jou. Wel lekker dat je hebt hardgelopen, ik doe dat ook, hoewel ik de afgelopen week heb overgeslagen (weinig zin). Vandaag of morgen maar eens oppakken! Sterkte met afwachten! Ik hoop met je mee op een hele leuke verrassing!! 

Ik ben sinds eind december even een tijdje afwezig geweest. Had even afstand nodig nadat iui 1 niet was gelukt. De cyclus die volgde mochten we het zelf proberen ivm dat het ziekenhuis tijdens de feestdagen gesloten was. Helaas is afgelopen zaterdag de menstruatie weer doorgebroken, dus we gaan nu door met iui 2. Vanochtend ben ik weer begonnen met menopur injecties. 
Ik zie ook allemaal nieuwe namen voorbij komen, ik zal weer even wat actiever mee kletsen. 

Na af en toe mee te lezen hier, meld ik me toch maar aan.  Binnen 10 dagen nod en dan 1 jaar bezig. In die periode ben ik 1x zwanger geweest, maar dat is na enkele weken al mis gegaan. 
Mijn gyn heeft me nu doorgestuurd naar een fertiliteitscentrum waar we volgende week vrijdag een afspraak hebben. Ondanks het feit dat ik al 3 Kinderen heb is het toch een volledig nieuwe en onbekende wereld voor ons. We weten niet wat ons te wachten staat, hoelang het gaat duren eer we effectief met een behandeling kunnen beginnen, welke dat gaat zijn etc

wat een berichten weer haha ik heb ook een achterstand opgebouwd zie ik hahaha, ik ga op zo veel  mogelijk proberen  te reageren  hahaha.
NWJ: waar zitten jullie in het traject, die van ons was ook dicht met de feest dagen.
belgogermano: dapper dat je je meld en spannend, het zijn altijd rollercoasters.
Ik hoop  dat er voor jullie snel duidelijkheid komt over wat de weg word;)
En schroom niet om  alles lekker te delen;)
mamavankipje: ow zeker spannend!
Lastig he dat los  laten  en hoe meer je erop gaat focussen en concentreren hoe meer je voelt dan ook he, ik  hoop en duim  mee dat het raak mag zijn  en er een positief bericht te lezen is binnenkort:D
lovetennis: wat een ontzettend vervelende situatie zeg:O
Is het weer opgang gekomen of nog steeds niet?
Ik snap wat je zegt met dan kan je lekker  carpatio enzo bestellen, maar vergeet zeker niet te genieten, tuurlijk vermijd het het ook zoveel maar juist door te genieten kun je het even laten gaan, toen ik in september zwanger was heb ik de dag voor mn positieve test (omdat we hem niet verwacht hadden) nog heerlijk rood vlees gegeten en wijn gedronken en  echt genoten, dag erna had ik last van steken in mn lies en  begon ik te rekenen en dacht ik misschien moet ik even testen en die was positief, week 5 is het nog perfect en prachtig gegroeid, dus in zo'n vroeg staduim maakt het niet uit als je 1 avondje voor je gevoel uit de bocht schiet en  even een heerlijk rauw iets een en een lekker wijntje of iets drinkt.
Maar ik snap je gevoel heel goed en het is heel herkenbaar dat je eerst de duidelijkheid van een  test wilt, alles voor de zekerheid.
lapjesendraadjes: jeetje zeg, je zou bijna zelf een apohteek kunnen beginnen hahaha, wat een medicatie, maar alles voor het goede doel toch?!
begrijpelijk  dat je even zit te wachten  als het  niet helemaal goed door gestuurd is naar de apotheek
mttm: super balen  zeg maar niet de hoop  al verliezen hoor het is altijd even zoeken  met  medicatie en dingen!
Tuurlijk is het vervelend en hoop je zoo  dat  het in 1x goed gaat maar we  komen er allemaal uit eindelijk wel!:D
LinavV: whaha ik moet zo hard lachen om jou bericht, ik had het zelf kunnen zijn, ik verlies dan mn  medeleven ook een beetje en denk dat niet janken gewoon even doen hahahaha, wat erg wel fijn om te zien  dat ik niet de enige ben.
Hopelijk hebben jullie het nog wel gezellig kunnen maken van het weekend?;)
volgens mij heb  ik  iedereen zo gehad?
Volgens mij niet maar ik ben het overzicht kwijt, sorry voor de mensen die ik mis.
ook een  kleine update vanuit hier, vandaag dag 42 van  de cyclus, en  nog steeds wachtend op mensturatie omdat uit het bloed bleek dat ik een late eisprong heb gehad ondanks de hormonen.
Gister ochtend heb ik een klein beetje bruin bloed verlies  gehad en bij t afvegen iets, ik dacht hij breekt door, maar nee hoor nu weer een beetje bruin tot licht roze verlies maar dit heeft meer afscheiding structuur, komt wel iets  meer uit als gisteren maar merk dat ik het vervelend begin te vinden omdat je toch gaan denken misschien innesteling al denk ik dat het daar teveel voor is, maar ik wil ondertussen duidelijkheid en als het niets is gewoon door maarja daarvoor moet het eerst doorbreken met helder bloed verlies...
Gevoels matig als ik kijk naar  hoe ik me voel heb ik niet het idee dat het snel  door breekt, heb wel een keer buikramp maar heb het idee dat, dat  meer vanuit mn darmen komt meer een  luchtbel gevoel ofzo, verder nergens last van, en de buikkramp is tot nu toe telkens op  te lossen  met  naar de wc gaan dusja...
dus hier beginnen de innerlijke frustraties ondertussen weer een beetje op te lopen, ik weet het gewoon even  niet  meer en vind oprecht mn cylus veeltste lang nu:(

Terug
Bovenaan