"De dames die al wat langer wachten....."

Mamavankipje, ontzettend spannend. Ik geloof zeker dat je dan helemaal gek wordt van het wachten. Van de ene kant wil je positief zijn, van de andere kant wil je niet te veel hoop hebben. Heel veel succes!
NWJ, wat balen dat het traject even stil lag en jammer dat het niet is gelukt. Hopelijk gaat het deze ronde wel lukken. Succes met spuiten!
Belgogermano, heel veel succes met de eerste stappen. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.
Mini me, wat vervelend dat je menstruatie zo raar doet. Ik hoop natuurlijk dat het toch een innesteling is, maar als dat niet zo is, laat die sluizen dan ook maar opengaan. Sterkte!
Ik had gisteren weer een echo en die was bovenverwachting goed. Meerdere eitjes waren gegroeid. Ik moet wel nog even door spuiten en morgen weer een echo. De dokter denkt dat er vrijdag of zaterdag misschien toch een punctie gedaan kan worden. Ik had gisteren dus een goede dag. En hoe gek ook, nu vindt ik het moeilijk om te wachten tot morgen dan toen ik vrijdag moest wachten op de echo van maandag. Ik denk dat ik vrijdag zoiets had, hoe langer, hoe meer groeitijd en nu wil ik gewoon weten of het goed blijft gaan. Ik weet dat ik zeker niet te blij mag zijn, want bij alle stappen kan nog zoveel misgaan, maar ik ben al zo blij als we eens een stapje verder komen. 

Hoi hoi 
Mamavankipje weet je al meer of heeft het doorgezet ik blijf duimen dat het een innesteling was
Nwj balen dat je even niet door kon door de feestdagen bij ons ging het gewoon door gelukkig nu weer verder naar iui2 hopen op een positieve test wanneer weet een echo?
Belgogermo bij ons het zelfde ik heb 2 kids uit een eerdere relatie zijn nu 9 en 11op de spontane manier zwanger geworden maar voor mij en mijn vriend is dit ook een hele nieuwe ervaring wij hebben nu 6x iui gehad en wachten nu op een intake voor ivf ik had niet verwacht dat we het traject is moesten dat was wel een teleurstelling dat het na een jaar proberen niet lukte maar nu bijna een jaar onder behandeling voor een kindje 
Minime heb je altijd zo'n cyclus of is dit erg lang voor jou heeft het nu ook doorgezet of zit je nog steeds in spanning?
Lapjesendraadjes hoe gaat het met jou heb je al een afspraak staan voor  een echo? Ben benieuwd je heb zo'n lange adem  moeten hebben tot dit moment zoveel respect gekregen voor jou dat ik denk ik heb niks te klagen alles goed maar leeftijd is het probleem maar dat wekt ook wel.weer frustratie op omdat  je dan denk alles goed waarom lukt het niet dan voelt het ook dat je faalt als vrouw omdat daar het mis gaat 

mttm: ow wat spannend!
Hopelijk goed nieuws ik snap dat het spannender word!
carolinerkj: lees jij alleen mee of zit jij ook in  een traject of iets?
Ik heb PCOS dus ik heb geen cyclus van mezelf en heb een hormoon behandeling daarvoor, voorgaande maanden zat ik altijd tussen de 27 en 30 dagen en een cyclus met hormonen mag niet langer duren dan 35 dagen dus ja hij is veeltste lang nu.
Vorige week dinsdag bloed laten prikken en echo gehad, alles zag er goed uit was wel een leeg blaasje te zien en de bloed uitslag liet zien dat het progestoron nog hoog was dus het eitje was wel gesprongen maar geen idee wanneer, dus het is nu even afwachten.
tot dus ver nog steeds  alleen bij het afvegen wat donkere bruinige afscheiding verder niks te zien

De kans op de loterij winnen is groter dan een natuurlijke zwangerschap. Maar voor we met icsi beginnen wil ik toch graag steeds mijn eisprong weten. Normalidair een paar dagen nadat mijn app het aangeeft. App zei gister. Staafje zei een dun streepje. Net een test gedaan en helemaal geen streepje meer. Of teveel gedronken, maar de controlestreep was zeer duidelijk. Of is mn eisprong nog niet geweest? Of juist wel? Morgen maar weer chekken dan... Zou leuk zijn om nog een van de laatste natuurlijke keren met de loterij mee te doen...

Minime we zijn na een jaar zelf proberen naar de ha gestapt en werden doorverwezen  we zouden in maart starten maar  door corona werd alles stop gezet  we konden in mei wel.beginnen met onderzoeken en uiteindelijk in aug eerste iui gehad en onze 6de en laatste hebben we op 1 januari gehad en we wachten nu op een brief van een ander ziekenhuis om te starten met ivf hoop dat we die deze week binnen krijgen dus alles bij elkaar bijna 2 jaar bezig  

Carolinerkj ik heb afgelopen donderdag mijn startecho gehad. Overmorgen verwacht ik mijn ongesteldheid te krijgen en dan moet ik bellen voor een echo op dag 9 (Ik vermoed dus ergens eind volgende week). Spannend hoor, de vorige keer had ik op dag 1 mijn echo en zag ik hoeveel er klaarlag. Nu prik ik dus een soort van blind en hoor ik pas op dag 9 hoeveel er groeit!
Joh, ik vind dat iedereen op dit draadje wel recht op klagen heeft!! Met mij is verder ook niets aan de hand, maar met mijn vent dus alles. (Wij vrouwen denken/vinden altijd dat t uitblijven van een zwangerschap wel aan ons moet liggen. Niet doen hoor!! Het is gewoon stomme pech en soms ligt t dus niet bij de vrouw) Ik voel mijn leeftijd inmiddels ook hahaha, ik realiseer mij steeds meer dat ik een oude moeder zal zijn. En dat doet soms wel pijn. Ben ook bang dat de babytijd misschien wel extra zwaar gaat zijn en dat veel van de zorg op mij zal neerkomen. Niet dat dat mij tegenhoudt hoor, maar ik heb natuurlijk geen ervaring met babies (Ik leerde mijn stiefies kennen toen ze 5 en 2 waren).

carolinerkj: pff heftig, wij zijn wel in maart met de  hele molen begonnen, zijn nu intotaal met  de  tijd zelf proberen ook al bijna twee jaar bezig...heb je al kinderen  of zou het de eerste worden?
knuffeltje: groot gelijk elk lot moet  je aanpakken, en uiteindelijk zal je de winnende op welke manier  dan ooit in je handen hebben!;)
lapjesendraadjes: mooi gezegd, het is voor iedereen even heftig zoals een vriendin van mij zei, je doet het samen dus het is voor beide  partijen  even zwaar en heftig!;)
hier nog steeds geen doorbraak en  ook zo goed als geen afscheiding meer.... #frustratie...

Hi dames,
Ik ben nieuw hier en lees af en toe mee.. zelf ben ik 34 en wij hebben er nu 6 rondes op de natuurlijke manier op zitten. Vergeleken met sommigen van jullie is dit nog heel kort natuurlijk :) Ik vind het echter lastig dat op dit moment iedereen om me heen heel vlot zwanger lijkt te worden.. Een kindje is een grote wens van ons, en ik ben op een of andere bang dat het niet zal lukken. Merk dat ik het fijn vind hier een beetje mee te lezen en wellicht nog eens wat te delen, omdat dit in mijn eigen directe omgeving toch niet helemaal begrepen wordt misschien nu. We gaan vol goede moed door naar ronde 7 komende maand. Iedereen sterkte hier! 

Terug
Bovenaan