"De dames die al wat langer wachten....."

Goedzo lina! Dat is echt een mooie stap herken het heel erg.. tot aan de kleinste dingen zal ik wel een nieuw duur badpak nemen? Stel dat t nu raak is dan pas ik hem niet .. dat heb ik inmiddels ook aan de kant gegooid en geeft wel rust.

Nou, bij mij is de menstruatie weer doorgebroken.. Helemaal aan het einde van wachtdag 13 (wat voor mij echt een recordlengte is), maar het mocht weer niet zo zijn.
Zal 3 keer dan scheepsrecht zijn? Ik merk dat de moed me na 1,5 jaar en 2 iui pogingen al aardig in de schoenen zakt. Terwijl we natuurlijk nog kansen hebben. Toch zit ik continu te piekeren - misschien lukt het wel helemaal nooit en dan bekruipt echt een gevoel van paniek en angst me.
Sorry hoor meiden maar ik moet echt even venten. Gelukkig kan ik er met mijn vriend en een paar vriendinnen goed over praten als ik dat wil, maar ik heb momenteel geen een andere dame in mijn directe kring die iets soortgelijks meemaakt. Ik zal binnenkort, als ik me hopelijk weer even beter voel, wel weer even op jullie reageren. 

Vis
Balen helemaal als het nog nooit zolang geduurd heeft dan heb je toch hoop 
Snap wel dat je moedeloos word als het al zo lang duurt maar gelukkig zijn er nog kansen die je kunt pakken dus houd de moed erin wij zijn ook al bijna 2 jaar bezig en bij mijn eerste 2 kids gelijk na stoppen raak nu nieuwe partner niet verwacht dat het zolang zou duren maar we houden moed en met iemand erover praten is in elk geval al fijn en anders hier ook genoeg meiden in het zelfde schuitje helaas die je kunnen opbeuren dat vind ik ook wel fijn dat dat kan 

Dikke knuffel Vis.
Aan de ene kant is iui heel mooi, maar toch lees ik de laatste tijd maar weinig succes verhalen. Zouden jullie niet liever voor ivf willen gaan? Ik snap dat artsen dat minder snel adviseren, omdat het zo heftig is, maar omdat je toch vaak leest dat het niet wil. Aan de andere kant heb je wèl iedere maand een kans. Wie afhankelijk is van een traject zijn helemaal van het ziekenhuis afhankelijk. Probeer ook moed te houden. Wie weet is het volgende of de keer daarna raak.

Knuffel voor je Vis!! Ik snap heel goed dat de moed even in je schoenen zakt. Het is echt een teleurstelling om weer ongesteld te zijn! Meestal krijg je na 3 IUI pogingen een evaluatiegesprek met je arts, waarin je het vervolg kunt bespreken. En als je man een prima aantal zaadcellen heeft kan het zomaar volgende maand raak zijn he! Hou vol (en laat je vandaag lekker gaan!!!!)

Terug
Bovenaan