ClaudiaMC: welkom in de groep!

Ja loslaten is makkelijk gezegt maar best lastig.
Vriendlief en ik zijn bijna 2 jaar bezig en ik laat ook al 2 jaar lles staan op het vorig weekend na, haha toen had ik even een inzinken en heb ik gerookt en gedronken, met een dikschuldgevoel als gevolg.
Ik laat het dus meer staan omdat ik weet dat ik er een schuldgevoel van krijg, roken was ik volledig mee gestopt omdat ik het nut er niet meer van zie, maar dat ging van t weekend in mn eigen frustratie en zelfmedelijden even mis
Bij mn volle verstand denk ik oprecht dat een drankje geen kwaad kan zolang het niet dagelijks of lam zuipen is...maarja wat ik zeg ik hou er een schuld gevoel aan over dus laat ik het liever staan
knuffeltje: ja groot gelijk elk lot is er toch weer een

Hopelijk mogen jullie nog het winnende lot trekken!

En exact die frustratie, maar soms denk ik misschien ga ik het zelf ook wel doen hahaha, maar hoop het toch echt niet want ik irriteer me er echt kapot aan als mensen dat doen, met 8 maanden klagen dat je het zwanger zijn zat bent tot daar aan toe, ik denk dat ik zelf dan ook wel denk halloo, ik wil kennismaken en normaal kunnen bewegen haha, maar verder ben ik blij dat ik dus niet de enige ben die last heeft van al dat geklaag
LinavV: haha nee door roken zeker niet, voelde me na t weekend zo schuldig dat ik er niet van geslapen heb, dacht van t weekend echt ze z ijn toch al beschadigd door mijn achterlijke rook gedrag en nu denk ik shit straks heb ik ze nog verder beschadigd

Dus nee had nog 1 rose biertje liggen maar die durf ik nu dus ook niet open te trekken haha, dus dit was van t weekend en nu weer vol goede moed verder haha volgende maand zijn we al weer een jaar in het traject met het ziekenhuis
begrijpelijk dat je zoekt naar dingen richting je menstruatie, maar ik denk inderdaad dat wij als vrouwen alles heel goed aan kunnen voelen, als vrouw geeft je hoofd altijd wel aan waar je voor staat daar ben ik heilig van overtuigd, en ik weet nog dat met mijn miskraam ik tegen de verloskundige zei, ik wist dat het niet goed was, geen idee maar ik wist het gewoon, en zij vertelde toen ook dat vrouwen het vaak inderdaad al weten voor de echo of het wel of niet goed zit gewoon omdat het een instinct is ofzo en dat is met het zwanger zijn hetzelfde.
Echt heel bijzonder!
Lovetennis: Nooo wat super kut en super heftig, je mag extra lief voor je zelf zijn.
Hoe ben je er nu onder?
Vroeg of minder vroege miskraam, het is en blijft hoe dan ook heftig zit geen gradatie in en heeft verwerktijd nodig, die moet je je zelf ook echt gunnen hoor!
Dikke virtuele knuffel!
ben er waarschijnlijk weer heel veel vergeten maar ben het overzicht weer kwijt hahaha
Hier vol spanning wachten tot vrijdag, nog niet echt het idee dat er wat gebeurd daarbinnen, merk alleen wel dat de hormonen op mn hersenen beginnen te werken, maar komt misschien ook door de verhoging van hormonen geen idee, vergeet in iedergeval nog meer als dat ik al deed

Verder voel ik me goed vind het alleen lastig inschatten of we het gezellig mogen maken met of zonder regenjas, ergens weet ik dat het met is want we weten niet hoeveel er groeien, andere kant denk ik gaan met die banaan verstand op 0 en we zien het wel, we weten alleen nog niet zo goed wat wijsheid is hahaha, ofnouja wat wijsheid is, of we ons eraan willen houden hahaha.
beetje een gewetens kwestie dit