Hoi allemaal.
Eerst probeer ik op jullie allemaal te reageren en daarna zal ik mijn verhaal vertellen.
Lapjesendraadjes; wat ongelooflijk spannend allemaal wat ee nu gebeurt! Wat fijn dat je je zo positief voelt!
Mamavankipjes; die steekjes herken ik, ik heb dag ook vaker gehad. Bij mij betekende het toen helaas niets. Maar de een is de ander niet

Ik heb zaterdag weer hard gelopen, heerlijk. Neeeee wat klote! Die klote rode monsters ook ??
NWJ wat klote, serieus! Na een IUI poging heb je toch echt veel meer hoop lijkt me ?
Heel veel succes woensdag!!!
Mini me dankjewel voor je berichtje, fijn om te horen. Ik weet hoe je je voelt wat betreft die lange cyclus, ik heb dat ook gehad en het is zooooo kut!
Sinds ik gestopt ben met slikken van tarwekiemolie komt mn eigen cyclus eindelijk weer terug. Shit man die lange cyclus, ik had een keer 50 dagen, goddank was die erna 36.
Mttm ik ga zo hard voor je duimen!!! Spannend!!!
Knuffeltje die testen zijn soms zoo grrrrrrrr! De ene keer mega duidelijk en de andere keer denk je "hoeeeeee dan?"
Carolinerkj weet je al iets meer intussen? Wat duurt het lang he!
Welkom Anah, ik hoop dat je niet lang lid hoeft te zijn van deze club, veel geluk voor ronde 7!
Probeer niet elke dag op dit forum te kijken, want je maakt jezelf gek ?
LinaV
Soms ben ik ook opgelucht dat de vruchtbare periode voorbij is, dan denk je "goh fijn lekker slapen als we in bed liggen ?"
Ik probeer er alles aan te doen dat het geen moetje is, ik zeg dus bijna nooit als de test positief is, maar hij weet wel wanneer het weer "aanpootweek" is, want dan neem ik om de dag het initiatief ?
Stoer van je dat je doet wat je wilt doen, ongeacht of je wel of niet zwanger bent.
Vis je gevoel is zo herkenbaar.. ik kan wel zeggen dat je zo niet moet denken, maar zelf doe ik dat ook. Ik kan alleen maar zeggen; blijf het niet te lang denken; even mag je dat doen en dan proberen toch weer die moed te verzamelen. Ooooooit gaat het lukken! Wanneer.. dat is de vraag..
Knuffeltje dat was nog een lich streepje, nog even geduld!
FleurBo waaaaaaaaa spannend!! Fijn dat jullie wel een iui behandeling hebben gehad!
Nou dames dan hier mijn verhaal. Wij gingen dus naar Texel zoals ik al had verteld. Mijn menstruatie was op kerstavond begon en (fantastische timing toen al)
Voordat we dus naar Texel gingen, verloor ik elke dag een beetje bloed zoals ik in mn vorige berichtje vertelde. Ik begreep er niets van, dat was al op dag 26 en mn vorige cyclus was 36. Ik voelde me niet zwanger, maar ik voelde wel dat er "iets" was. Uiteindelijk gingen we donderdags weg en toen had ik voor t eerst een tampon nodig. Zaterdag, toen we ons samen zijn vierde, had ik negatief getest. Dus toch genoten van carpaccio en wijn. Die nacht werd ik wakker van enorme buikpijn, mn ondergoed zat onder het bloed.
Ik heb in totaal 2 weken gebloed, want ik heb een miskraam gehad. Het was heel confronterend om dit te bespreken met mn gynaecoloog, maar ze was ook heel lief en nam de tijd om alles door te nemen. Het was een vroege miskraam, maar toch doet het pijn.
Het IUI traject ligt nu in ons ziekenhuis ook stil. Dit was ronde 3 na de HSG, nog 3 rondes zelf proberen en hopen dat het de volgende keer wel gaat lukken.
Veel geluk voor jullie allemaal