oeh wat een hoop berichten weer..haha
mamavankipje: wat vertrouw je dan niet aan zo'n late eisprong waardoor je graag zou willen laten bloedprikken?
Ik denk dat de behandel methode die je toen gevolgd hebt niet persee invloed hoeft te hebben op je eitje hoor, het is nog zo fragiel denk dat die dingen pas echt mee gaan wegen als je een directe bloedbaan hebt met je kindje als je begrijpt wat ik bedoel.
Wel fijn dat je zo snel terecht kunt nu!
fleurbo: lastig he dat wachten, ik denk dat iedereen onbewust of bewust altijd wel gaat speculeren en doen of het misschien zou kunnen enzv. en dan een goede uitslag, goed dat je voor jezelf aan geeft dat een pauze goed is!

nwj: en hoe was het heb je goed nieuws? Of loop ik voor?
linavV: jaa spannend en begrijpelijk, ik ben er ook goed in, elk dingetje voelen en doen, waneer zou je je NOD moeten hebben?
En heb je de quiz gewonnen?

Hier ben i k op dag 43 eindelijk ongesteld geworden, wat een frustratie heeft dat gegeven met gevolg van een wijntje en sigartjes en nu een hele berg met schuld gevoel want stel het is deze maand raak heb ik heel slecht voor het begin van mijn eicel gezorgd, zo vermoeiend vind ik dit (voor al het roken baal ik van ik rook al 2 jaar niet meer en heb mn frustratie gewoon laten winnen maarja)
Dus hier, een hoop frustratie en schuldgevoel niet weten of deze maand handig/eerlijk is om te proberen maar wel een hormoon ophoging gekregen waar ik me niet persee beter door voel, alles bij elkaar gewoon veel.
Vrijdag weer naar het ziekenhuis voor controle om te kijken hoeveel eitjes er groeien, merk dat ik dat spannend vind de vorige keer had ik met deze dosis 3 eitjes en dat zijn er dus teveel, dus merk dat ik ook bang ben dat het er hoe dan ook teveel zijn deze maand en dat wekt ook weer frustratie op, omdat dat zou betekene dat we deze maand moeten laten gaan.
En dan mn zus met haar kindje en alle foto's die ik krijg en alles erop en eraan vind ik ook gewoon extreem lastig ook omdat het dan extra oneerlijk voelt omdat het bij hun niet gepland was en eigenlijk wel een schok van kut en nu, dusja dat.
zo ff luchten hahahaha wat erg haha