Hi meiden, ook ik had even een maandje wat rust genomen en heb wel steeds met jullie meegelezen, maar ik probeerde het wat meer los te laten (>MISLUKT?) dat zit gewoon niet in me... maar er is zoveel gezegd, ik ga even proberen om op de laatste te reageren (sorry als ik mensen vergeet)
Vis wat onwijs balen dat IUI poging 2 niet gelukt is. Dat piekeren herken ik zo erg... standaard iets wat bij de menstruatie weer allemaal naar boven komt. Ik hoop heel erg dat 3 keer scheepsrecht voor veel geluk gaat zorgen bij jullie 3e poging. Ik focus mij daar nu ook op, 3e poging na HSG is komende ronde, wie weet!
Mamavankipje fijn dat je al snel terecht kunt!
FleurBo wauw wat mega fijn die topscore!! Dat geeft toch nog een beetje extra vertrouwen in deze poging. Sterkte met het wachten!
Mini me jij ook sterkte met het wachten tot vrijdag en met al die hormonen waardoor je van alles vergeet!
Lovetennis ik heb ook met tranen in mn ogen je verhaal gelezen, maar tegelijkertijd kwam alles me zó bekend voor. Dit was exact wat ik ook vorige maand had.. ik verloor 6 dagen na ovulatie was roze bloed en daarna wat oud bloed en dat hield 2 a 3 dagen aan (was minimaal, had geen tampon nodig) vervolgens 2 dagen niks en toen mega krampen en mega ongesteldheid echt nog nooit zo erg gehad. Totaal 12 dagen ongesteld geweest ? Het was de eerste ronde na HSG dus dacht echt dat het misschien daarmee te maken had, maar wellicht ook wel wat anders.. Heel goed dat je het nu zo positief bekijkt en zo is het ook jullie zijn super dichtbij geweest!!
ClaudiaMC welkom in de groep en succes bij ronde 7 ? wij drinken eigenlijk ook allebei niet, maar ik af en toe 1 drankje als ik ongesteld ben geworden (dat is dan maar mn troost) en verder ben ik vegetarisch dus in dat opzicht krijg ik niet echt wat binnen wat ik ook niet zo mogen als ik zwanger zou zijn.
BelgoGermano Ah wat vervelend nieuws... gelukkig is het het minst slechte scenario. Veel succes vrijdag bij de fertiliteitskliniek ?
LinavV zo onwijs moeilijk altijd die wachtdagen.. ik heb ook soms momenten dat ik het even niet zo goed trek en instort qua vermoeidheid door de spanning. Zeker toen we op alle uitslagen moesten wachten in het ziekenhuis. Maar dat dromen waar je over schrijft heb ik wel vaker gelezen als een vroeg teken van zwangerschap. Wil je natuurlijk niet valse hoop geven, maar wie weet is het wel zo!

??
NWJ wat fijn dat de eitjes goed groeiden en dat jullie dubbel kans hebben deze poging!
Nog een paar vraagjes, maar wellicht heb ik er gewoon overheen gelezen hoor er waren zoveel berichtjes
knuffeltje weet je al wanneer jij mag beginnen? Ik hoop zo voor je dat je ook snel aan de beurt bent!
Lapjesendraadjes en Mttm zitten jullie nu in de wachtweken van jullie ICSI poging? Ik duim voor jullie!
Hier poging 2 na HSG helaas ook mislukt, dus ik heb nu maar troost gevonden in de witte paaseitjes ? komende week weer proberen ergens de positiviteit vandaan te halen om weer vol vertrouwen de volgende ronde in te gaan. Nog 3 maanden zelf proberen voor IUI.