"De dames die al wat langer wachten....."

Welkom Gebruiker, tuurlijk mag je hier mee schrijven! Deze groep is er voor iedereen voor wie het niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden. Wat erg dat je een miskraam gehad hebt! Heb je al eens contact opgenomen met een gynaecoloog ivm het bloedverlies dat al zo snel start? 
Zwindo, ik heb er ook nog niets mee gedaan hoor. Heb het nu even te druk om me daarmee bezig te houden. Ik heb haar zelf ook niet meer gehoord sinds m'n laatste bericht, dus ze reageert er zelf ook niet op. Ik wil haar ook niet via bericht sturen, liever face to face, maar ik ken haar ook en zij is niet zo. Ik weet ook dat ik het even moet laten rusten, voor mezelf dan. Zodat ik nadien alles op een rustige manier kan uitleggen. Maar ik ken haar ook en weet dat alles wat zij meemaakt voor haar altijd moeilijker zal zijn dan wat een ander overkomt. Dus ik weet het allemaal even niet :').
Ik heb net contact opgenomen met m'n gynaecoloog, aangezien ik de medicatie al gestart was en controle moet krijgen voor overstimulatie kan de afspraak wel gewoon doorgaan. Ik vrees wel dat als het deze maand niet zou lukken, we even on hold gezet worden mbt clomid. Gewoon de natuurlijke cyclus afwachten kan dan wel uiteraard.

Nog een vervolg Zwindo, ik heb exact hetzelfde gevoel! Zonder dat ik het wist zit ik al op CD10. deze ochtend dan maar begonnen met ovulatietesten, om hem zeker niet te missen. Ik ben ook wel blij dat ik er minder mee bezig ben, doet toch eens even deugd! Ik duim toch voor je, wie weet!
Op het werk is het hier wel even alle hens aan dek, ik werk in een reisbureau dus ik weet wat te doen :').

Chacha ja jij hebt het nu wel even flink druk inderdaad. Ken ook iemand die bij een reisbureau werkt behoorlijke chaos. Fijn dat je afspraak gewoon door kan gaan. Hopelijk geen overstimulatie.

Ik werk dus ook gewoon nog. Vanochtend begon een nieuwe collega, je raadt t al...die is zwanger. Echt he, soms wil ik keihard met mijn hoofd tegen een muur bonken! 
Ik heb nergens last van gehad, gelukkig maar! Heb nu wel wat buikpijn, maar dat is denk ik vooral omdat er nauwelijks nog groente te krijgen is in mijn supermarkt! Ik hamster niet, maar t is zo frustrerend als er alleen nog maar selderij te krijgen is (Ik haat selderij). Ik vrees dat ik morgen tussen de middag mijn groente maar moet halen, dan heb ik tenminste nog wat kans.
Welkom gebruiker! Ik kan mij goed voorstellen hoe frustrerend t moet zijn, zeker als je al 2 kindjes hebt die al snel kwamen! Ben je al eens naar de huisarts of gynaecoloog geweest voor die lange bloedingen?

@Zwindo Geen idee waarom, misschien ook stukje zelfbescherming. De gedachte 'zie je wel, ik had al een slecht gevoel' is onbewust wellicht beter dan 'shit, ik dacht echt dat het was gelukt'. Mijn NOD is morgen, dus als ik morgenvroeg nog niet ongesteld ben, dan waag ik een testje. 
Hier ondertussen op het werk ook alle hens aan dek! Ik werk in het middelbaar onderwijs, dus wij moeten heel snel 'les op afstand' voorbereiden en realiseren. We moeten over twee dagen ban start, dus drukdrukdruk! 

Lapjesendraadjes aii zul je net zien. Ik werk thuis maar is wel raar hoor. Mn man werkt in de horeca dus is gewoon vrij. En zo herkenbaar van geen groente te krijgen. Ik heb de fb pagina van onze appie geliked dus krijg updates wanneer dingen zijn aangevuld. Heb toen gelijk mn man naar de winkel gestuurd toen de groente aangevuld was. Dus kunnen nu de komende dagen wel even vooruit. Ik haat trouwens ook selderij? hopelijk heb je ondertussen weer wat groentes in huis kunnen halen.
Zwaantje snap het wel hoor de zelfbescherming. Spannend morgen. Hoop op een positieve test voor je. Heel veel succes met de drukte op je werk om alle lessen te regelen.

Wilkindje, zo erg dat je echo is tegen gevallen.. ik hoop met je mee dat je volgende week toch beter nieuws krijgt. Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan