LinavV, bij ons heeft vrijen weinig nut. Het gaat niet op de natuurlijke manier lukken. Dat alleen al geeft ruimte in de kop. Wij vrijen als we zin hebben! Een maand rust nemen, kan betekenen gewoon een maand niet opletten, geen ovulatietesten gebruiken, gewoon doen waar je zin in hebt. Mijn partner en ik zijn 15 jaar samen, wij doen t echt niet meer zo vaak als in het begin hahaha. Verplicht seksen tijdens de vruchtbare dagen was soms gewoon echt niet leuk. In stresstijden had de Mr weleens moeite om zich te concentreren, dan was ik echt een tijd bezig en was er geen bal aan. Dan lag ik daarna teleurgesteld te zijn. Een maandje niet bewust bezig zijn, was goed voor onze relatie. Wat zeg ik? Horen dat t op de natuurlijke manier niet gaat lukken, is goed voor de relatie geweest. Seks is weer leuk, omdat t niet meer moet. En we hebben samen het rotnieuws verwerkt, wat weer een extra verdieping aan de relatie heeft gegeven.
Lolita, mannen zitten echt anders in elkaar en ze voelen niet exact wat wij voelen. Terwijl zij hun goedje lozen en dan klaar zijn, hebben wij elke maand de hormonen en de teleurstelling rond de menstruatie. En dat is echt lastig voor hen om te begrijpen. Je mag soms echt wel boos zijn en om steun van hem vragen. Zeg gewoon, 'ik ben ongesteld teleurgesteld verdrietig en ik wil een knuffel van je. Ik ben bang dat t nooit gaat lukken en ik baal dat jij dat niet begrijpt.' Of iets dat t gesprek op gang brengt.
Lolita, mannen zitten echt anders in elkaar en ze voelen niet exact wat wij voelen. Terwijl zij hun goedje lozen en dan klaar zijn, hebben wij elke maand de hormonen en de teleurstelling rond de menstruatie. En dat is echt lastig voor hen om te begrijpen. Je mag soms echt wel boos zijn en om steun van hem vragen. Zeg gewoon, 'ik ben ongesteld teleurgesteld verdrietig en ik wil een knuffel van je. Ik ben bang dat t nooit gaat lukken en ik baal dat jij dat niet begrijpt.' Of iets dat t gesprek op gang brengt.