"De dames die al wat langer wachten....."

FleurBo, bij mij heeft t ook een keer echt pijn gedaan. Ze had toen geen soepele maar een rechte katheter gebruikt en die raakte dus mijn baarmoederwand. Poe, wat gaf dat een krampen zeg!
Ik kreeg bij mijn eerste iui al die slechte boodschap. Ergens wel fijn dat ze zo eerlijk was, maar ik ging echt met een slecht gevoel naar huis.
ICSI is mij echt honderd procent meegevallen! Ik was zo bang voor het effect van de extra hormonen, maar ik had er weinig last van! Ik heb donderdag een vijfdaags embryo van de beste kwaliteit teruggeplaatst gekregen. En prompt ben ik niet nuchter meer. Bij elk krampje denk ik meteen of dat de innestelling is of dat t mis gaat. Pfff. Mag pas volgende week maandag testen. Heb net de testen in huis gehaald. Mijn oudste stiefdochter (verstandelijk gehandicapt) was mee naar de winkel, keek naar het schap en zei: dat zijn allemaal thermometers. Daar kan ik echt dubbel om liggen en ben ik weer afgeleid.

Lapjesendraadjes ja die krampen zijn vervelend hè? Had er echt ook nog de hele autorit naar huis last van. Nu gelukkig over :) wij hadden het slechte nieuws dat het eigenlijk niet goed genoeg was voor IUI ook al een tijdje terug gekregen, maar toch hoop je iedere keer dat er een goed aantal bij zit! Vorige keer hadden we een topscore (voor ons dan) van 1,5 miljoen! Het kan dus wel! Maar deze keer dus niet :( ach nu met het lekkere weer kan ik gelukkig ook weer een stuk luchtiger naar alles kijken.  
Wat fijn dat ICSI is meegevallen! En ik kan me zo goed voorstellen dat je nu niet meer zo nuchter bent! Zo spannend de komende week, heel logisch dat je met ieder steekje iets denkt. Hopelijk heb je genoeg afleiding komende week zodat het snel zo ver is. Fijn die leuke momenten met je stiefdochter. Kan me voorstellen dat dat meteen een glimlach op je gezicht tovert. En ik ga duimen voor twee hele dikke strepen maandag ?

ProjectTT wat fijn dat je wat meer rust en acceptatie hebt gevonden afgelopen tijd! Heb je inmiddels je NOD al gehad?

Knuffeltje herkenbaar soms die baaldagen ? klagen kan hier altijd!

LinavV haha die ovulatietesten zijn zo duur! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, vond ze wel heel fijn!

FleurBo oh wat balen dat de zaadkwaliteit tegen viel? geen leuk nieuws om vooraf te krijgen.. gelukkig toch wel geïnsemineerd zodat jullie toch een kans hebben deze maand. ? 

Lapjesendraadjes ohhhh wat spannend! Wat fijn dat ICSI meeviel. Ik snap dat je niet meer zo nuchter bent nu dan voorheen, extra spannende weken voor jullie. Sterkte met de wachtweken!

Hier nog aan het wachten op een positieve ovulatietest... duurt lang deze maand ?!

Ik heb even een rot week achter de rug, dus vandaar weer even laat met reageren. Op de mobiel lastig om dan even op iedereen terug te reageren, maar heb alles bij gelezen. Wat zou het toch fijn zijn hier zeer binnenkort goed nieuws te lezen! 

Ik werd helaas toch vorige week maandagmiddag ongesteld. Dat was toch wel even een klap. We hadden twee goede eitjes, alles zag er perfect uit, zeer goede zaaduitslag. En dan toch weer niks.. En toen nog een plotseling overlijden op mijn werk er bij, mijn ischias die nog niet over is en al vanaf december bezig is. Tsja, ik voelde mij even rot.  Ondertussen alweer een aantal dagen opweg met menopur spuiten en dan donderdag weer voor de follikelmeting. 

Knuffeltje, heel herkenbaar zo'n baaldag en accepteer dat ook dat dat mag, leuk en gezellig doen alsof er niets aan de hand is kan de dag erna wel weer. Zo'n baaldag is soms nodig, en natuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld maar onze situatie is ook verdrietig genoeg om een baaldag te mogen hebben.
LinaV, nou op naar een mooie smiley dab maar ;-), dat het uiteindelijk ook een echte smiley op jullie gezicht mag bezorgen. 
FleurBo, enorm balen dat het zo tegenvalt weer, hopelijk was er eentje toch goed genoeg voor een positief resultaat!
Lapjesendraadjes, fijn dat het zo is mee gevallen en een goede terugplaatsing, succes met de wachtdagen...
NWJ, dikke knuffel met alles!
Nou mijn NOD is inderdaad geweest en het was weer één grote teleurstelling en de rust van de afgelopen maand was voor 2 dagen toch echt helemaal weg, vooral het s avonds niet kunnen slapen, huilen en s ochtends helemaal verdrietig wakker worden... Het gaat nu gelukkig weer beter maar toch ergens zit er boosheid en verdriet dat me soms overvalt. Over 2 weken heb ik een afspraak in het ziekenhuis, maar of we dan de ronde die volgt ook mogen beginnen met IUI... geen idee, dat hoop ik maar na dik 1,5jaar ben ik het vertrouwen via de natuurlijke manier kwijt.

Probeer wat afstand te houden omdst ik er toch wel erg mee bezig ben en mijn hyperventilatie daar ook gelijk op inspeelt?maar lees af en toe wel mee 
Dat was wel.een  tegenvaller fleurbo maar je moet maar zo denken er moet er maar 1 zijn en dat kan daar wel bij zitten .weet wel makkelijk gezegt dat zeiden wij ook tegen elkaar  maar na 6 x iui geloof je daar ook bijna  niet meer in niet ? 
Hoe gaat het met de andere dames  verder 
Hier aan de pil.tot 16 maart en 13 maart met spuiten beginnen soms duurt het lang en soms denk ik oh al bijna 
Gelukkig mag ik volgende week weer werken na 2 en halve maand thuis zitten zonder inkomen dat hakte er ook wel in dat mijn lichaam van slag was en ook omdst je kan nadenken de hele dag 

Hee dames, hier eigenlijk geen nieuws, mag woensdag bloedprikken voor progesteron en het chromosomen/stolling onderzoek.. en dan 6 tot 8 week wachten op de uitslag pffff
Zie het niet meer echt zitten, ons zoontje word deze maand alweer 3 en zijn zelf alweer 1.5 jaar aan het proberen. Zó niet wat je wenste , het leeftijdsverschil word steeds groter. Ik ben echt moe van elke x maar weer jezelf bij elkaar rapen en weer proberen positief te zijn. Sta echt op t punt om maar te zeggen laat maar... voel me er niet een leukere moeder op worden voor  t kind wat we wel mogen hebben.

Sorry heb wel alles gelezen van iedereen , volgens mij zitten heel veel even in een dip.. komt er een blue monday aan ofzo haha

Okeeeee dan ga ik jullie nu even lekker gek maken ? ik heb vandaag meerdere keren bruinigs gehad bij afvegen en zeker een uur lang krampjes en een sterk wee gevoel. Innestelling of bijwerking van de progesteron? Ik kan niet nuchter meer zijn nu, maar ik ga mij echt aan de testdatum houden ben ik van plan. ?

Terug
Bovenaan