Nou gisteren een heel bericht getypt… weer niet geplaatst.. Via mobiel werkt deze site niet altijd prettig.
Ik weet even niet meer waar ik was met reacties teruggeven, maar even terugkomend op mijn eigen berichtje: dezelfde avond hebben mijn meneer en ik gepraat. Ik zei ‘praat met me’, want ik snap dat je soms niet wil en/of de druk hoog is, maar je zou het voor mij iets makkelijker kunnen maken door gewoon te zeggen wat er in je omgaat. Hij vind dat ik er teveel mee bezig ben en dat dit absoluut ook druk op hem legt waardoor hij er tegenop gaat zien. Ik snap dat wel, ik heb hem ook gevraagd om juist te zeggen als hij tijdens onze vruchtbare week er geen zin in heeft zodat ik niet het gevoel heb hem zoveel te moeten “sturen”. Fijn en goed gesprek tussen ons, maar voor mij ook wel duidelijk dat we pauze moeten nemen, en alleen gaan vrijen wanneer we zin hebben. Ik denk dat dit mijn definitie van een pauze wordt. Ik ga dat heel moeilijk vinden, maar aan de andere kant willen we elkaar nog heeeeeeeellll lang leuk vinden en daarvoor is dit nodig. Niet opgeven maar even overgeven aan wat we allebei nodig hebben.
Fleurbo, o wat jammer dat dit even bovenop jouw week kwam. Maar als je in de toekomst een jongetje krijgt dan weet ik zeker dat dit soort momenten in het niet vallen. Ik begrijp je wel hoor, wij halen hier ook altijd collectief een diepe zucht als er weer eens een baby is geboren en de naam niet overeenkomt met wat wij allang bedacht hebben. Haha, je gaat ook zo ver vooruit denken als een zwangerschap lang op zich laat wachten. Zul je trouwens zien Fleurbo dat jij later gewoon drie prachtige meiden krijgt ofzo

Lovetennis, wat fijn om weer van je te horen meid! Wat naar dat je je zo down voelt, wees even heel lief voor jezelf en probeer niets te overhaasten. Ik was exact in dezelfde emoties na mijn miskraam en op een gegeven moment zei een vriendin dat ik even meer moest chillen. Ik vond dat niet leuk, maar ze had wel gelijk. Je bent zo dichtbij geweest, hou daar aan vast en geef je lichaam ook de tijd om te herstellen. Hoewel niet fijn, is het een goed teken dat je lijf weer in cyclus komt. Nu achteraf kan ik zeggen dat ik na mijn miskraam te snel teveel wilde. Ik ben ook direct weer volop gaan sporten en nu dit jaar in januari even helemaal niet hardgelopen (gewoon even geen zin en motivatie) en ik had van de week na de mijn run de gedachte dat ik mijzelf dit vorig jaar had moeten gunnen. Gewoon even niets, verdrietig zijn, rust nemen en dan weer dingen oppakken en opbouwen en vooral niet te snel zwanger willen worden, dat geeft stress en het heeft overduidelijk bij mij niet geholpen.
Knuffeltjeee, door jouw informatie was ik vanochtend even chagrijnig! Pfff, ik heb dus hooikoorts en heb vorig jaar zo vaak gedacht moet ik die tabletten wel nemen. Dus vooral kwaad op mezelf dat ik nooit de bijsluiter erop heb nageslagen en al blijkbaar een gevoel erbij had. Ik heb het van febr tot eind okt ook echt gebruikt omdat ik bang ben om te niezen in deze coronatijd…….. ik zou mezelf voor mijn kop slaan als dit ook maar enig invloed heeft gehad. Dus gelezen en gelezen en voorlopig ga ik het op een neusspray op homeopatische basis proberen en oogdruppels. Wat een gekloot. Ik ben dus wel heel blij dat je deze informatie hebt gegeven! Dank daarvoor.
Wat je schreef over de pil en epilepsie, als het niet uitmaakt voor het zwanger raken, en je voordeel hebt wat betreft de epilepsie, dan is het het overwegen waard?
Lapjesendraadjes: ik las in al die informatie ook dat een zwangerschap de hooikoortsklachten kan doen verdwijnen (of verergeren) naar aanleiding van wat jij zei dat het nu veel minder lijkt J
Lolita, wat vervelend dat je nog geen ovulatie hebt kunnen meten..