Hier ook even een baalmoment! Het hangt toch een beetje in de lucht dan. Sinds onze intake in het ziekenhuis is onze komende strategie (de periode dat we het nog zelf proberen), rond de ovulatie minstens een week lang om de dag vrijen. Ik heb al een tijdje het gevoel dat het initiatief wat meer van mij moet uitkomen, maar dat is ok. Alleen deze ronde merk ik dat mijn meneer er minder zin in heeft. Ik heb al een tijdje het idee dat de druk en het lange wachten ook zijn greep op hem begint te krijgen. Nu hebben we rond mijn ovu het wel gezellig gemaakt en misschien ook wel voldoende, maar hij weet niet wanneer ik de piek heb getest, en na drie keer vrijen deze keer was het eigenlijk klaar. Ik heb het 1,5 dag een beetje laten gaan, maar gisteravond wel de opmerking gemaakt van ‘we zitten nog in mijn vruchtbare week’. Hij reageerde prima daarop, maar ik merk dat de zin minder is en hij onderneemt verder ook geen actie. Hij wil geen pauze inlassen met proberen, op mijn voorstel voor zelfinseminatie de volgende ronde vond hij al helemaal niks. Wat moet ik doen? Zal ik dit maar als verkapte pauze zien en het laten gaan? Voor nu laat ik het maar even zo, ik denk dat ik aan het einde van de week een moment zoek om het te bespreken, maar het geeft mij wel een beetje het fear of missing out gevoel. Erg hé.
Heb trouwens vorige week wel een smiley getest op de ovu, echt een dansje en een klein feestje ervan gemaakt omdat de testen zo duur waren! Haha! Heb er ook veel gebruikt, ik test toch bij voorkeur in de ochtend en de avond en dat klopte deze keer ook helemaal. ’s Ochtends een leeg rondje, later in de middag voelde ik ovulatiepijn en inderdaad ’s avonds een gezellige smiley!
Fleurbo, wat balen dat het aantal zaadjes tegenviel! Ik zou ook voor een kleine kans gaan dan helemaal niet. Onder het mom van je weet maar nooit! Ik ben nog in geen enkel traject, dus ik zou het qua pijn niet weten.
Lapjesendraadjes, Oh gos! Wat ben jij dichtbij!!! Een vijfdaags embryo, ik krijg er bijna tranen in mijn ogen van. Zo mooi! Fijn dat je zo’n leuke stiefdochter hebt J
Lolita, en? Heb je al een positieve ovu?
NWJ, o wat een baalweek, soms komt het ook allemaal in één keer.
ProjectTT , dankjewel lief van je!
Wat jammer dat de NOD even één grote teleurstelling was! Ik snap dat je het vertrouwen af en toe kwijt bent. Ik hoop dat je snel mag beginnen met IUI.
Carolinerkj, Wat fijn dat je weer mag werken! Ik kan me helemaal indenken dat je uit je eigen bubbelt wilt en afleiding nodig hebt. Wat dat betreft zitten we wel in een lastige tijd. Wachten duurt lang, maar het is het meestal ook waard, hang in there!
Mamavankipje, die teleurstelling kan ik me zo voorstellen. Ik denk dat je ook met alles wat er gebeurt een fantastische moeder bent en dan blijft over wat je zelf graag wilt. Ik snap die moedeloosheid helemaal, het is ook niet niets!
Lapjesendraadjes: ooooooooooooooo, ik hoop op een hele dikke positieve test! Breng ons goed nieuws, we zijn eraan toe! (ook als het niet zo is mag je het vertellen uiteraard, maar ik duim voor je J J )
Heb trouwens vorige week wel een smiley getest op de ovu, echt een dansje en een klein feestje ervan gemaakt omdat de testen zo duur waren! Haha! Heb er ook veel gebruikt, ik test toch bij voorkeur in de ochtend en de avond en dat klopte deze keer ook helemaal. ’s Ochtends een leeg rondje, later in de middag voelde ik ovulatiepijn en inderdaad ’s avonds een gezellige smiley!
Fleurbo, wat balen dat het aantal zaadjes tegenviel! Ik zou ook voor een kleine kans gaan dan helemaal niet. Onder het mom van je weet maar nooit! Ik ben nog in geen enkel traject, dus ik zou het qua pijn niet weten.
Lapjesendraadjes, Oh gos! Wat ben jij dichtbij!!! Een vijfdaags embryo, ik krijg er bijna tranen in mijn ogen van. Zo mooi! Fijn dat je zo’n leuke stiefdochter hebt J
Lolita, en? Heb je al een positieve ovu?
NWJ, o wat een baalweek, soms komt het ook allemaal in één keer.
ProjectTT , dankjewel lief van je!
Wat jammer dat de NOD even één grote teleurstelling was! Ik snap dat je het vertrouwen af en toe kwijt bent. Ik hoop dat je snel mag beginnen met IUI.
Carolinerkj, Wat fijn dat je weer mag werken! Ik kan me helemaal indenken dat je uit je eigen bubbelt wilt en afleiding nodig hebt. Wat dat betreft zitten we wel in een lastige tijd. Wachten duurt lang, maar het is het meestal ook waard, hang in there!
Mamavankipje, die teleurstelling kan ik me zo voorstellen. Ik denk dat je ook met alles wat er gebeurt een fantastische moeder bent en dan blijft over wat je zelf graag wilt. Ik snap die moedeloosheid helemaal, het is ook niet niets!
Lapjesendraadjes: ooooooooooooooo, ik hoop op een hele dikke positieve test! Breng ons goed nieuws, we zijn eraan toe! (ook als het niet zo is mag je het vertellen uiteraard, maar ik duim voor je J J )