"De dames die al wat langer wachten....."

Hier ook even een baalmoment! Het hangt toch een beetje in de lucht dan. Sinds onze intake in het ziekenhuis is onze komende strategie (de periode dat we het nog zelf proberen), rond de ovulatie minstens een week lang om de dag vrijen. Ik heb al een tijdje het gevoel dat het initiatief wat meer van mij moet uitkomen, maar dat is ok. Alleen deze ronde merk ik dat mijn meneer er minder zin in heeft. Ik heb al een tijdje het idee dat de druk en het lange wachten ook zijn greep op hem begint te krijgen. Nu hebben we rond mijn ovu het wel gezellig gemaakt en misschien ook wel voldoende, maar hij weet niet wanneer ik de piek heb getest, en na drie keer vrijen deze keer was het eigenlijk klaar. Ik heb het 1,5 dag een beetje laten gaan, maar gisteravond wel de opmerking gemaakt van ‘we zitten nog in mijn vruchtbare week’. Hij reageerde prima daarop, maar ik merk dat de zin minder is en hij onderneemt verder ook geen actie. Hij wil geen pauze inlassen met proberen, op mijn voorstel voor zelfinseminatie de volgende ronde vond hij al helemaal niks. Wat moet ik doen? Zal ik dit maar als verkapte pauze zien en het laten gaan? Voor nu laat ik het maar even zo, ik denk dat ik aan het einde van de week een moment zoek om het te bespreken, maar het geeft mij wel een beetje het fear of missing out gevoel. Erg hé.
Heb trouwens vorige week wel een smiley getest op de ovu, echt een dansje en een klein feestje ervan gemaakt omdat de testen zo duur waren! Haha! Heb er ook veel gebruikt, ik test toch bij voorkeur in de ochtend en de avond en dat klopte deze keer ook helemaal. ’s Ochtends een leeg rondje, later in de middag voelde ik ovulatiepijn en inderdaad ’s avonds een gezellige smiley!
Fleurbo, wat balen dat het aantal zaadjes tegenviel! Ik zou ook voor een kleine kans gaan dan helemaal niet. Onder het mom van je weet maar nooit! Ik ben nog in geen enkel traject, dus ik zou het qua pijn niet weten.
Lapjesendraadjes, Oh gos! Wat ben jij dichtbij!!! Een vijfdaags embryo, ik krijg er bijna tranen in mijn ogen van. Zo mooi! Fijn dat je zo’n leuke stiefdochter hebt J
Lolita, en? Heb je al een positieve ovu?
NWJ, o wat een baalweek, soms komt het ook allemaal in één keer.
ProjectTT , dankjewel lief van je!
Wat jammer dat de NOD even één grote teleurstelling was! Ik snap dat je het vertrouwen af en toe kwijt bent. Ik hoop dat je snel mag beginnen met IUI.
Carolinerkj, Wat fijn dat je weer mag werken! Ik kan me helemaal indenken dat je uit je eigen bubbelt wilt en afleiding nodig hebt. Wat dat betreft zitten we wel in een lastige tijd. Wachten duurt lang, maar het is het meestal ook waard, hang in there!
Mamavankipje, die teleurstelling kan ik me zo voorstellen. Ik denk dat je ook met alles wat er gebeurt een fantastische moeder bent en dan blijft over wat je zelf graag wilt. Ik snap die moedeloosheid helemaal, het is ook niet niets!
Lapjesendraadjes: ooooooooooooooo, ik hoop op een hele dikke positieve test! Breng ons goed nieuws, we zijn eraan toe! (ook als het niet zo is mag je het vertellen uiteraard, maar ik duim voor je J J )

[quote quote=10413072]Hee dames, hier eigenlijk geen nieuws, mag woensdag bloedprikken voor progesteron en het chromosomen/stolling onderzoek.. en dan 6 tot 8 week wachten op de uitslag pffff Zie het niet meer echt zitten, ons zoontje word deze maand alweer 3 en zijn zelf alweer 1.5 jaar aan het proberen. Zó niet wat je wenste , het leeftijdsverschil word steeds groter. Ik ben echt moe van elke x maar weer jezelf bij elkaar rapen en weer proberen positief te zijn. Sta echt op t punt om maar te zeggen laat maar… voel me er niet een leukere moeder op worden voor t kind wat we wel mogen hebben. Sorry heb wel alles gelezen van iedereen , volgens mij zitten heel veel even in een dip.. komt er een blue monday aan ofzo haha[/quote]
Maar waarom houden jullie het dan niet bij een kind? Mijn ouders bleven eerst ook proberen, maar besloten toen dat ze beter konden genieten wat ze wèl hadden. Ik heb er echt geen mindere jeugd om gehad... 

[quote quote=10413115]Okeeeee dan ga ik jullie nu even lekker gek maken ik heb vandaag meerdere keren bruinigs gehad bij afvegen en zeker een uur lang krampjes en een sterk wee gevoel. Innestelling of bijwerking van de progesteron? Ik kan niet nuchter meer zijn nu, maar ik ga mij echt aan de testdatum houden ben ik van plan. [/quote]
Spannend!!!

NWJ wat balen dat je toch ongesteld bent geworden zeg! En dan een overlijdensgeval op werk, dat is ook heftig en verdrietig zeg ? wees maar even heel lief voor jezelf 
ProjecTT heel logisch dat je het vertrouwen in de natuurlijke manier verloren bent. En het is ook heel normaal dat de emoties je soms zo overvallen. Het is ook allemaal niet eerlijk waar we door heen moeten! 
lapjesendraadjes zo spannend! Ik duim heel erg hard voor jullie! Kan me zo goed voorstellen dat die laatste week helemaal na die kleine bloeding zo lang duurt!
LinaV heel herkenbaar het verhaal van het gezellig moeten maken en dat het initiatief bij jou ligt. Bij ons was dat ook heel vaak zo. Mr dacht altijd dat 1 keer per ronde wel goed zou zijn en als ik vaker wilde moest ik echt heel hard mijn best doen. Heb me in die periode ook heel vaak afgewezen gevoeld. Ik snap wel dat het niet fijn is om te moeten, maar het voelde naast een teleurstelling dat we dan minder kans hadden ook als een persoonlijke afwijzing. Maar ik denk dat het er ook een beetje bij hoort dat dat stukje er onder lijdt. Kunnen jullie er goed over praten? 
Nou hier ook nog steeds in de baalmodus. Gisteren dus slechte uitslag bij IUI gehad, die behandeling die pijn deed en de rest van de dag een opgeblazen gevoel gehad. Kwam er ook nog eens bij dat mijn moeder gisteren liet weten dat vrienden van hun een nieuwe hond hadden gekregen. En raad eens: de hond heeft dezelfde naam gekregen als de naam die ik zo graag aan ons toekomstige zoontje wilde geven ? ik was zo verdrietig gisteren, ik dacht meteen: nu valt die naam af. Het lukt al niet met zwanger worden en ieder sprankje hoop dat ik krijg denkende aan de paar namen die ik leuk vind (waar deze voor een jongetje echt dik op 1 staat) wordt nu ook afgenomen. Niet meer stiekem wegdromen bij die naam zo hard hopende dat ik ooit een kindje mag krijgen met die naam. Ondertussen wel wat rustiger onder, mijn vriend zegt dat we de naam ook nog steeds kunnen gebruiken, wij zien die vrienden namelijk niet zo vaak, maar het voelt wel gewoon vervelend.
en dan vanochtend ook nog het nieuws dat er een baby'tje in een ondergrondse container is gevonden, mijn bloed kookte!! Bah bah wat is de wereld toch lelijk en oneerlijk ?

Mamavankipje, het ideale leeftijdsverschil zit in je hoofd. Laat dat niet alles bepalen! Haal die druk er vanaf. Ik weet dat het moeilijk is om het ideale plaatje te wissen uit je hoofd, maar je geeft jezelf anders zo'n stress!
LinavV mannen zijn er dus soms net zo mee bezig als wij en worden er dus ook net zo onzeker van. En voelen dus ook druk. Stom hè, als jij alle actie moet initiëren. Ik heb t ook gehad. En t voelt zo machteloos! Praten met elkaar is soms zo moeilijk, maar t lucht wel op.
Ja die klote dure testen! Bij mij geven die van CB regelmatig foutmeldingen, oh wat een stress gaf dat! Fijn dat ie bij jou eindelijk positief was!
Interessant punt geef je Knuffeltjeeee, maar dat lijkt me wel de moeilijkste beslissing ooit! Daar zullen je ouders best een tijd over hebben gedaan om tot die conclusie te komen! 

Meiden, ik heb ook alles weer bijgelezen. Ik zit niet in mn beste periode, ben vorige week ongesteld geworden, 26 dagen na de miskraam. Voel me down, vraag me af of het ooit gaat lukken.
Nog 2 maanden en dan zit het half jaar na de HSG erop. Dan mogen we bellen; maar in januari lag alles in het ziekenhuis stil, dus hoe staat het ervoor over 2 maanden? Ik ben zo bang voor het antwoord.

Projectt, fijn dat je er weer bent.
Ons half jaar is ook bijna voorbij.
Ik herken zoooooooo wat je in je laatste berichtje schrijft. Gisteravond viel ik huilend in slaap, en vanmorgen werd ik huilend wakkerr. Ik heb zooooo geen vertrouwen in spontaan zwanger worden na de afgelopen 14 rondes. Ik ga nu ronde 15 in en ik ga GEEN ovutesten doen, het werkt toch allemaal niet, dus deze ronde ga ik het proberen echt los te laten. Voor mij voelt het alsof ik moet wachten tot mijn verjaardag.. ben ik dan niet zwanger? Mag ik het ZH bellen, nou wat een cadeau of niet ?

LinaV, bij mij was het dus voordat ik ongesteld werd die zere borsten, nog nooit zo erg gehad.

FleurBo wat een tegenvaller van het zaad.
Dat beangstigt mij ook wel eens; vorig jaar augustus is het zaad getest; helemaal goed. Kan het dan zijn dat het over 2 maanden niet meer goed is?

Lapjesendraadjes wat een spannende tijd voor jullie!

NWJ bij jou ook allemaal kut dus! Hier ook! Wat een klotewereld soms he!

Tsjah knuffeltjeee om echt daadwerkelijk die beslissing te nemen dat is voor nu nog een stap te ver... er is verder ook nog niks onderzocht dus die stap willen we dan eerst nog wel nemen als het zover komt.
Wat balen fleurbo, snap dat je dan echt denkt van dat óók nog.... maar als het jullie gegeven is gewoon lekker je naam gebruiken hoor! T is "maar" een hond dus  niet dat je op verjaardagen dezelfde naam zit te roepen naar een kind

Terug
Bovenaan