Lapjesendraadjes: JAAAAHHHHHH GEFELICITEERRDD!!!!!
Zo leuk en zo ontzettend gegunt wat een super super super fijn en goed nieuws

LinavV: jaa zo begrijpelijk allemaal zo dubbel he, hopelijk komt voor jullie ook snel het geluk!
Goed om ook te lezen dat jullie samen gepraat hebben, altijd belangrijk en een goede beslissing ondanks dat het waarschijnlijk ook een lastige is
Fleurbo: hmm..klinkt allemaal super vervelend, maar die vervelende dagen mogen er ook zijn laat het allemaal maar lekker gaan, niet alles hoeft leuk te wezen toch?
Knuffeltje: Ik las iets over volhouden tot de testdag? wanneer mag je testen??
Lovetennis: begrijpelijk gevoel, ik was ook bang dat we na mijn miskraam moesten wachten en daarna de gedachte hoelang gaat het nog duren straks duurt het weer 1,5 jaar ofzo, maar zelfs al lijkt bijv. 2 maanden verweg, het is er ook eigenlijk zo weer
NWJ: Spannend hopelijk is het maandag goed en dan 2 weken later nog beter

oke ik ben even iets minder actief geweest, druk met het afronden van mijn baan, solliciteren naar een nieuwe en voor mezelf aan het beginnen hahaha was een beetje veel om dit ook bij te houden, maar goed heb een stuk terug gelezen en hier en daar wat geprobeerd te reageren
Verder de afgelopen weken, deze maand voelt alles mweh, vorige maand is zo'n kut maand geweest e n toen vroeg ik me af waarvoor ik alles al bijna 2 jaar liet dus heb deze maand lekker een drankje op en wat gezelligheids sigaretjes omdat ik gewoon me helemaal kut en klote voelde, verder dus niet echt hoge verwachtingen gehad.
Nou 2 weken terug een eitje van bijna 2,5cm:O
helemaal verbaasd, sexs gehad op het goede moment en omdat ik dacht heb dit eitje toch al verpest nog een drankje gedaan.
Voel me hier dus best slecht over helemaal omdat we in een ziekenhuis traject zitten maar ik moest gewoon even los van alles de hormonen, miskraam, het niet oppakken van de hormonen en een hogere dosis was allemaal even teveel voor mijn hoofd.
Afgelopen woensdag heb ik mogen testen was dag 28, ik had maandag nog echt zo iets van ik wil niet testen heb er geen zin in word toch niks blablabla, dinsdag testen in huis gehaald woensdag echt vanaf 6 uur heel nodig moeten plassen maar niet willen testen omdat ik bang was om geconfronteerd te worden met een negatieve test en ik al in de mweh modus zat wou ik dat eigenlijk niet.
Half 8 toch maar gegaan en getest...en je geloofd het nooit...IK BEN WEER ZWANGER!!!

echt zo niet verwacht, en ik merk dat ik nog meer baal van hoe ik deze maand geleefd heb, hoop niet dat ik het eitje teveel beschadigd heb.
Verder voel ik me goed, te goed als je het mij vraagt, mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van en dat eindigde helaas niet positief, en ik merk dat ik doordat ik nu nog minder merk of voel dat ik daar heel bang voor ben, ik hoop zoooo dat deze zwangerschap wel goed eindigd, de tijd zal het leren.
Wel heel bijzonder, ik ben op 3 november 2020 het vruchtje verloren en mijn eigen uitgerekende datum is op 3 november 2021, ik hoop dat het een teken is dat t goed is
zo heel verhaal, ik hoop de komende weken wat meer tijd te hebben om alles bij te houden