"De dames die al wat langer wachten....."

hahaha oke volgens mij heb ik echt veel type fouten gemaakt en dat terwijl ik in  alle rust thuis op de bank heb zitten typen wat slecht hahahaha

Wauw lapjesendraadjes en mini me van harte gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws hier opeens! Het is jullie zo gegund ?? hopelijk kunnen jullie er al helemaal van genieten ?

en wat fijn om weer eens goed nieuws hier te hebben! Best veel positieve icsi verhalen hoor ik voorbij komen. Dat geeft weer heel veel hoop voor het traject waar wij op wachten ?

O wauw dames, wat super!!
Lapjesendraadjes wat lijkt het me evengoed eng, want het lijkt me nog zo kwetsbaar! Maar het geeft ons hier wel heel veel positieve moed dat het bij ons ooit òòk gaat lukken. Jij gefeliciteerd!
SuusX hoe lang bij jou nog?

Meiden ik wilde gisteren bij mijn berichtje het volgende typen, maar om niets te jinxen heb ik het niet gedaan. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: straks zijn er een heel groepje op dit draadje zwanger, en welja!
@lapjesendraadjes: meid, die zagen we aankomen J J van harte gefeliciteerd en kippenvel voor jou! Ik gun het iedereen hier, maar ook vooral jou/jullie, na al het strijden, de moeilijkheid, het is jullie beurt. Van harte gefeliciteerd!!! Hoe voel je je? (en ook nog van harte gefeliciteerd met je nichtje).
Mini me, ook jij van harte gefeliciteerd!!! Wauw! Niet meer schuldig voelen, lekker genieten en blij zijn. Je weet nooit wat iets te weeg brengt en je had het volste recht om even los van alles te willen gaan. Blijkbaar wil jouw kindje toch op een bepaald moment ter wereld komen J ik hoop op een dikke blijver!
Heel fijn om op dit draadje goed nieuws te horen, dit geeft mij ook weer hoop dat hoelang wij ook nog moeten wachten er hopelijk nog veel kansen voorbij komen!

Knuffeltjeeeee ik vind t hartstikke eng. Wat als ik maandag negatief test, of als er tijdens de echo geen hartslag is? De Mr wil het nieuws ook pas na de nipt test aan iedereen vertellen. Maar ik ben ook heel erg blij hoor!! Ik heb net bijna zitten huilen toen ik de rompertjes achter in mijn kast zag.
LinavV ik voel mij als gewoon. En dat vind ik dus ook het enge. Dat komt misschien omdat ik t meest bekende kwaaltje (pijn in de borsten), ook altijd rond mijn menstruatie heb. En ik was deze week wel aan het einde van mijn werkdag moe, moest elke dag even een uurtje op de bank zitten voordat ik kon gaan koken. Ik dacht (en denk nog steeds) dat dat door de progesteron komt. Maar voor mij komt t echt als verrassing, misschien wel omdat ik alleen maar gewend ben aan menstruatie of negatieve testen. 

FleurBo, dankjewel! ICSI is mij 100% mee gevallen. Misschien ook omdat ik 1 poging heb moeten afbreken, ik wist ongeveer wat ik kon verwachten. Wel heb ik mij deze hele maand gedragen gevoeld, alsof er een beschermende hand om mij heen zat. Ik ben gelovig opgevoed, ben niet meer zo supergelovig, maar het was echt een rustgevende ervaring. Misschien komt t ook wel door de lockdown hoor, maar ik was eigenlijk alleen maar bezig met naar mijn werk gaan, zo veel mogelijk binnen blijven om maar niet ziek te worden, prikken en stressloos zijn.
Ik hoop dat jouw ICSI behandeling ook zo soepel mag gaan!!

Ohhhh yeaaah meiden wat een SUPER nieuws, gefeliciteerd minime en lapjesendraadjes, zoooo blij voor jullie!!?? wat mega spannend maar het is jullie zo gegund. Dat er nog maar veel meiden mogen volgen hier!

Terug
Bovenaan