"De dames die al wat langer wachten....."

WilKindje, hier gaan alle vingers en tenen gekruist dat het volgende week gegroeid is en een kloppend hartje heeft!!! Dat kan he, hou dat in je achterhoofd!
Zwindo, de jumbo bij mij om de hoek is gelukkig wel goed gevuld. Daar puilden de schappen uit van het brood vanavond! En superveel verse groente. Alleen het pastaschap was leeg. De appie zit dicht bij mijn werk dus daar ga ik meestal, maar die laat ik nu maar links liggen.
Zwaantje, hoe is het met jou, heb je durven testen?
Ik heb hier al twee dagen keiwarme voeten. Ik hoop maar dat t een goed teken is ipv de as lente ?. Ik hou ook lekker mijn sokken aan en zorg dat mijn voeten niet afkoelen. Ik heb ergens gelezen dat t nestje voor baby warm moet zijn, dus als dit de innestelling helpt dan lekker warme sokken aan!

Hier een bom van emoties, boos, verdrietig, teleurgesteld en moe.
Ik werd vanochtend wakker en het eerste wat ik opmerkte was niet ongesteld! Ik deed meteen een test, negatief. Jammer, maar misschien was 12 dpo (LF is normaal 11 dagen) nog te vroeg. 
Helaas brak twee uur later toch de pleuris los en lekte ik volledig door. Ik was nog net op tijd thuis. Ronde twaalf, weer niks. Het doet zoveel pijn en ik ben bang dat de huisarts voorlopig geen tijd heeft. Ik probeer morgen wel te bellen voor een afspraak ... zucht. 

Zwaantje oh wat rot weer! Die 12 maanden doen echt pijn, dat snap ik! Wees komende dagen extra lief voor jezelf en weet dat we er hier met de dames voor je zijn. 

Zwindo ik moet telkens aan jouw operatie denken, weet je al of deze door zal gaan? 

Hier ontzettend last van hormoondisbalans ik ben me een partijtje zwaarmoedig en emotioneel, gelukkig vandaag weer iets betere dag maar vermoed dat ik weer heel snel onge ga worden. 

Begrijpelijk dat ze de afspraken verzetten maar balen voor ons. Mijn afspraak staat op 30 maart gepland.. de vorige afspraak is afgezegd ivm zieke arts. 

Hopelijk gaat de 30ste gewoon door, dat ik eindelijk ga weten wat er met mij aan de hand is.. 
Ik hoop met jullie mee! 

Het spijt me voor je Zwaantje! Die 12 maanden is een soort magische grens en doet echt pijn! Wees een beetje lief voor jezelf. Het gaat echt een keer lukken, maar jij bent een van de gelukkigen ? die lang moet wachten en daarna extra blij kan zijn met een kindje!
Ik vraag mij inderdaad af of de huisarts je op spreekuur laat komen. Iedereen die nu naar een arts wil of in behandeling zit, heeft nu gewoon enorme pech. Bij mijn kliniek bijv worden alleen nog lopende behandelingen gedaan, en alleen nieuwe behandelingen opgestart als t zonder hormoonondersteuning is. Maar ik lees ook over ziekenhuizen die alles stoppen. Zit je daar met je overgestimuleerde eierstokken..

Wat hebben sommige weer naar nieuws.. sterkte voor jullie! 
Ook ik behoor tot degenen met afspraken waarvan het onzeker is wanneer en of ze doorgaan. Zelf heb ik net afgelopen een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een doorverwijzing. En zondag kwamen de aangescherpte regels. Dus de afspraak volgende week zal wel afgebeld worden. 
Betekend dus dat ik ook weer ongesteld ben geworden en nu ronde 18 in gaan. 

Zwindo & Lapjesendraadjes, deze info heb ik nog nooit gehoord! Dus je voeten warm houden helpt voor de innesteling? Toch maar sokken beginnen dragen dan, ik loop thuis altijd op blote voeten omdat ik de koude vloer zo fijn vind :').
Ik hoop dat je operatie gewoon kan doorgaan Zwindo! 
Ik heb ook al vaak gehoord dat alle trajecten on hold gezet worden tenzij ze al begonnen zijn voor de hele uitbraak. Op dit moment gaat mijn echo ook gewoon door, aangezien ik de medicatie al genomen had voor alle maatregelen. Ik vrees wel dat ik nadien niet direct meer kan starten, indien het niet gelukt zou zijn deze maand. Toch ook maar even dubbel checken dat als ik zwanger ben, ik wel gewoon op echo kan komen. Zou niet graag te lang moeten wachten om dan weer slecht nieuws te krijgen.. 
NWJ, balen hé, dat alles nu on hold gezet wordt. Ik hoop dat je toch bij je huisarts geraakt, dan heb je je doorverwijzing toch al!
Zwaantje, dikke knuffel! Dat is een harde drempel om over te moeten gaan..

Terug
Bovenaan