"De dames die al wat langer wachten....."

Oh zwindo wat is dit klote voor jou, ik snap echt dat je hier mega van baalt. Ondanks dat t verwachten was is het natuurlijk enorm pijnlijk dat je al lang moet wachten en dan ook nog wachten op medische onderzoeken en behandeling, ik hoop dat je veel chocolade in huis hebt en ik ga nog meer hopen dat er binnenkort in ziekenhuizen ruimte is voor onderzo erken ed.  Hoe nu verder? Zijn er nog andere wegen te bewandelen zonder die hsg en ok? En evt alleen een hsg? 

Tnx meiden. Ja is gewoon echt balen heb er gisteren even keihard om gejankt met mn vent, maar weer herpakt. Want kam er nu wel heel boos en verdrietig om worden, maar dat verandert de zaak niet.
Ikbendoutzen ik mag eigenlijk geen chocola in hey huidige dieet dus that sucks. wel rauwe cacao poeder dus ga denk ik weer een glutenvrij, lactosevrije en zonder toegevoegde suiker brownie maken om toch nog het idee te hebben van chocolade. Helaas verder geen alternatieve mogelijkheid want operatie is echt nodig om ernst van de endometiose vast te stellen. En dan pas kan een behandelingsplan worden opgesteld. Enige wat kan is echt alternatieve geneeswijzen proberen zoals die massage of acupunctuur (laatste nog nooit geprobeerd).
Verder had ik ineens hoop dat het dan misschien toch nog raak zou zijn, maar vanmorgen alweer flink last van mn darmen dus zal volgende week wel gewoon ongesteld worden.
Hoe is het met de rest? Ook al bericht onvangen vanuit de ziekenhuizen of klinieken? 

Bij Vivaneo Leiderdorp starten ze sinds gisteren geen nieuwe behandelingen op, maar maken ze de lopende wel af. 
Ik baal nu nog niet enorm, dat gaat waarschijnlijk eind maart pas exploderen mocht ik ongesteld worden.

Ik ben vorige week woensdag voor een doorverwijzing bij de huisarts geweest. Ziekenhuis zou binnen 5 dagen bellen. Denk door de crisis dat ze daarom nog niet gebeld hebben. Moet ik nu zelf weer de huisarts bellen? Ben bang dat die mensen het al druk genoeg hebben deze dagen...

Even een vraag, vandaag zit ik op cyclus dag 153. Volgende week maandag de 30ste heb ik mijn eerste afspraak staan bij de gynaecoloog. Dan zou mijn cyclus dag 164 zijn.. als ik dan nog niet ongesteld ben geworden en mijn afspraak wordt afgezegd, moet ik dan ook actie ondernemen? 

wat vinden jullie?

Knuffeltjee ik ben helaas ook bang dat het wachten wordt. Je kan altijd even bellen als je twijfels of vragen hebt.
MJ jeetje wat een enorm lange cyclus. Wat vervelend zeg en snap je frustratie heel erg. Mijn langste cyclus was net geen 10 weken en dat vondt ik al verschrikkelijk lang. Ik ben bang dat je in principe geen medische noodzaak bent en je moet wachten.  Ik heb meerdere mensen in mn omgeving die in ziekenhuizen of crisisteams zitten. De acute zorg wordt overal opgeschaald en al het andere wordr on hold gezet. Voor ons super kut, maar er zijn mensen die nu veel harder zorg nodig hebben helaas. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon doorgaat, want dit wachten is niets.???
Chacha ah nee wat klote zeg. Hopelijk maandag toch ineens nog een mooi eitje zichtbaar. Had er zo op gehoopt omdat je lichaam de laatste keren toch ook zelf wat dingen leek te doen. Ik duim voor maandag een goede ech met een mooi eitje!???

Terug
Bovenaan