Hoi allemaal,
Dinsdag was het een heel spannende echo. Er waren 3 eitjes te zien! Bij ons ligt de grens op maximaal 2 eitjes in de eerste ronden. Pas als je keer op keer niet zwanger wordt, willen ze het in overleg met het stel wel eens met 3 proberen.
Nou dat betekende dus dat ik vandaag (donderdag) terug moest komen en dat er 1 eitje gekrompen moest zijn. Verschrikkelijk wat een spanning.
Daar lag ik dan, rechts zag ze 2 eitjes van 15 en 17 mm. En toen ging ze naar links................. en daar zag ze nog een eitje. Ik hield het niet meer. Toen zei ze: "je kruipt door het oog van de naald" Hij is net geen 14 mm.
Deze doet niet mee, we hebben er 2! ZOOO BLIJ

Morgen moet ik terugkomen, omdat ze nu nog niet goed durde te zeggen of de inseminatie zondag of maandag moet plaatsvinden. Dus extra check morgen en dan horen we of het zondag of maandag wordt, 3 keer is scheesprecht?......
Mijn baarmoederslijmvlies was vanmorgen 7,2 (vorige maand 8.5). Ze zei dat dit prima was.

Fingers crossed; daar gaan we straks weer 2 ellendige wachtweken
@lolita, balen dat je ongesteld bent geworden

Om jouw vraag te beantwoorden; ik moest op dag 3 voor een uitgangsecho. Ze kijken daar of alles 'goed' is, en of je dus mag starten. Ik slik dan van dag 3 tot en met dag 7 clomid.
Ik begon dus met 50, toen werd het 100 en de 3e poging had ik 150.
Gebruiker10331343
Wij kregen na de beginondezoeken (baarmoederonderzoek, eierstokonderzoek, bloedprikken op chlamydia, en het zaadonderzoek ook een procentscore. Ik durf niet meer te zeggen hoeveel dat was (dat zal ik ergens in mijn berichtjes hebben genoemd) maar het viel ons erg tegen. Omdat alle uitslagen goed waren, hadden wij verwacht een hoog percentage te krijgen. Het lag maar nét iets boven de score waarvan ze zeggen; dan heb je net zo veel kans als bij IUI.
Ik vroeg toen hoe dit kon en het antwoord was toen dat het met mijn leeftijd te maken heeft.
Toen was ik 33, inmiddels 34.
In september hadden wij het eerste gesprek met de gyneacoloog, zij nam alle uitslagen met ons door.
Eind oktober kreeg ik toen de HSg en toen moesten we het 6 maanden zelf proberen.
Na 5 maanden heb gebeld, en expres gebeld op het moment dat ik ongesteld werd.
Toen mocht ik direct komen en voordat ik het wist begon ik al met IUI 1 beginnen.
Dat was half maart. Het is nu eind mei en dit weekend hebben wij poging 3.
Stel gerust die vragen hoor, die had ik destijds ook!
Ik heb gelukkig een heel regelmatige cyclus. Een keer toen ik tarwekiemolie ging slikken (Omdat ik van vele hoorde dat dat zo goed was) werd mijn cyclus 50 dagen. Mijn advies is: begin nooit aan tarwekiemolie.
Het heeft bij mij heel lang geduurd voordat ik weer een regelmatige cyclus van 28 dagen heb.