Hey meiden!
Wat een super spannende berichtes, Love tennis & ProjectTT. Ik ga zo hard voor jullie duimen! Het is nu iets meer dan een week na de inseminatie, hoe voelen jullie je?
Lovetennis: lief dat je zegt dat ik dingen mag vragen. Ik vind het ook allemaal super interessant en indrukwekkend, het menselijk lichaam en hoe dat in/rond de baarmoeder allemaal te werk gaat. Kun je me misschien vertellen hoe dat precies gaat, een inseminatie?
@LinavV, ik heb volgende maand HSG en dit moet op mijn 10e dag van de cyclus gebeuren, naar mijn idee ook juist omdat je daarna nog een eisprong hebt en je zelf nog kunt proberen. Volgens mij hoor
Hier gaat alles goed. Twee weken geleden had ik de negatieve test en die dagen erna en erna voelde ik me zo slecht... kon alleen maar huilen en kon echt even geen leuke/mooie dingen meer benoemen op een dag. Afgelopen dagen en nu voel ik me zoveel beter, zo fijn om dat ook weer even te ervaren. Ik had altijd al wel last van PMS, maar nu je dan bezig bent met zwanger worden (en nu van alles "voelen" die week voor je ongesteldheid), zijn mijn hormonen/gevoelens extra heftig en down. Fijn om me dan nu weer even goed en een optimistisch mens te voelen en wat jullie ook adviseerden: te leven.
Afgelopen week twee echo's gehad om mijn cyclus te analyseren. Voor het weekend was het eiblaasje al goed groot, dus ze verwachtte mijn eisprong dit weekend. Gelukkig lukt het "klussen" dit weekend goed (is ook altijd maar de vraag, die druk doet ons libido geen goed, herkenbaar?). Morgen weer terug voor een echo om te zien of ik inderdaad een eisprong heb gehad en dan die week erop weer voor de chlamydia en progresteron test. So far, so good!
Heb trouwens volgende week ook een gesprek gepland met een (soort) fertiliteitspsycholoog, omdat ik soms zo verstikt raak in mijn eigen gedachten en dat het anderen wel lukt, maar ons niet en bepaalde angst gedachtes... hebben jullie al eens met een professional gesproken hierover?
Fijn weekend nog!