"De dames die al wat langer wachten....."

Gebruiker, je gevoelens zijn herkenbaar, tot nu toe nog niet met een professioneel iemand over gesproken maar ik kan me wel voorstellen dat wanneer de teleurstellingen zich blijven opvolgen dit mss iets is wat ik wel nodig ga hebben. IUI zelf vind ik op zich ook mee vallen, spuiten valt mee, het moeilijkste vind ik ook echt nu het om gaan met de teleurstelling wanneer het dan niet is gelukt en je weer vrij moet regelen op het werk ivm ziekenhuis afspraken, heel confronterend. Maar qua hormonen is het wel te doen.
Lovetennis, als het goed is 2... vrijdag waren er 2 doorgezet dus ga er positief vanuit dat dat is doorgezet. Ik mag maandag testen. Spanning lukt nu nog wel, ik denk dat dit vanaf het weekend anders is... 
Wat spannend dat jij vrijdag al mag testen, duimduim!
Vis, nou ik snap helemaal dat je dan nu op die manier extra gaat genieten van wat allemaal nog wel kan en mag! Zeker met het vooruitzicht op IVF dan even positieve energie opladen om daar dan straks mee te kunnen beginnen!

RVis, pas je goed op jezelf? Ik kan me helemaal voorstellen dat het je te langzaam lijkt, maar ik zou niet zomaar zelf wat gaan doen. Je weet maar nooit of dat ook negatief kan uitvallen. Wees zuinig op jezelf en je lichaam en ik duim voor je dat je snel ergens terecht kan.
Gebruiker10331343, spannend, jij krijgt ook een HSG. Ik herken wat je beschrijft met alle symptomen van PMS die elke keer zo uitvergroot zijn. Ik verwacht morgen mijn ms en ik zit al sinds afgelopen weekend in de fase van “mijn grote teen wijst iets meer naar links, ben ik zwanger”-mood.
Ik heb afgelopen jaar met de praktijk-GGZ wat gesprekken gehad omdat ik ook (en nog steeds) verstrikt raak in mijn eigen hoofd. Het heeft mij geholpen dat het stukken minder is (behalve in de dagen voordat ik mijn menstruatie verwacht), en probeer vooral goed gevoel met mijn lijf te houden en minder in mijn hoofd te zitten. En dat ik mag voelen en mijn gedachten er mogen zijn, dat helpt ook.
Vis, wat heerlijk dat je aan het genieten bent!! De overstimulatie is natuurlijk niet heel fijn, maar volgens mij maak je er het beste van ? Goed bezig!
Lovetennis, wat spannend! Voel je al wat meer? Of was het alleen de misselijkheid? Ik hoop voor een hele dikke positieve test voor jullie. Hang in there!
ProjectTT, voor jou ook succes met het wachten en hopen op een dikke positieve test.
Even los van alle testen, is hier ook nog iemand bezig met de C-vaccinaties? Ik zit even in twijfel. Ik ben nog aan het wachten op mijn ms en als die komt kan ik bellen om de echo en HSG in te plannen. Maar ondertussen was mijn geboortejaar ook aan de beurt voor de vaccinatie. Omdat ik er niet vanuit kan gaan dat ik zwanger ben, heb ik die afspraken ook maar ingepland. Maar wat doe ik als het wel zover is? Heeft iemand dit al met de arts besproken? Maar ook als mijn ms komt, laat ik me dan vaccineren terwijl de HSG eraan komt? Ik zou wel graag de vaccinaties willen omdat mijn vader in het buitenland woont (binnen de EU) en ik hem graag wil bezoeken in de zomervakantie met zo min mogelijk restricties en zoveel mogelijk ontspannen gevoel, maar ik kan er niet over uit komen met zoveel onduidelijke factoren.

LinavV, ik heb ivm risicogroep de vaccinatie pas gekregen. Heb het nagevraagd en in het ziekenhuis raden ze ook gewoon aan om hem te laten zetten, Pfizer of Moderna zou ivm zwangerschap verder geen probleem zijn. Ga er vanuit dat ze tegen jou hetzelfde zullen zeggen. 
Hopelijk heeft je grote teen gelijk ;-)!

Vis je maakt er in ieder geval maar het beste van, heel goed dat je lekker genoten hebt op het terras en wat spannend dat in augustus voor jullie het IVF traject echt start!
LoveTennis jeeetje nu wordt het wel heel spannend bij jou!! Heb je inmiddels nog eens getest en loopt het streepje al mooi op? Ik duim heel hard voor je!

Gebruiker goed dat je met iemand gaat praten, ik denk daar ook steeds wel vaker over na. Ik ga eerst even afwachten hoe het IUI traject me afgaat en als ik dat zwaar vind ga ik denk ik ook zeker iets van hulp zoeken.
LinavV ja ik wil me sowieso laten vaccineren. Als je zwanger bent wordt het inmiddels ook geadviseerd op het te doen. Als je alleen midden in een traject zit voor vruchtbaarheidsbehandelingen kun je het overleggen met je gynaecoloog want ik geloof dat ze het afraden een paar dagen voor terugplaatsing of inseminatie (zoiets had ik gelezen maar ga ik ook nog checken volgende week bij mijn gynaecoloog). Zal dan even delen wat zij heeft gezegd bij mij. 
Projectt voor jou ook spannende dagen, succes/sterkte nog met het wachten. 

Ik heb volgende week mijn intake voor IUI en kan dan waarschijnlijk in juli beginnen, I cant wait! Na bijna een jaar lang in de MM in het ziekenhuis gaat er dan eindelijk wat gebeuren.

Vis: wat spannend allemaal! Aan de pil, das een gek idee ?
LinaV ik heb mijn vaccinatie ook staan, halverweg juni. Ik hoop dat je grote teen gelijk heeft!
Mijn test van gister was negatief, ovitrelle was eruit. Maar ik heb nu menstruatie achtige krampen, dus ik heb er een zeer hard hoofd in. ?
ProjectT hoe is het met jou?

Hoi dames,
Ik heb de vaccinatie de dag voor de inseminatie gehad, alleen voor de zekerheid op advies paracetemol gehad om eventuele koorts als bijwerking te onderdrukken. 
Bedankt voor de succes wensen!
Lolita, spannend, succes alvast!!
Lovetennis, hmm klinkt niet hoopgevend toch blijf ik duimen voor je!
Ik voel nog niets anders maar goed het is nog geen maandag... dus afwachten afwachten, durf nu nog niet te testen. Spanning begint wel te komen nu.

Heey dames,
Er is al veel gebeurd de afgelopen paar weken lees ik!
@LoveTennis en ProjectTT: ik duim voor jullie! En LoveTennis: menstruatieklachten kunnen ook zwangerschapsklachten zijn lees ik altijd. Ik hoop voor je dat je toch, ondanks alle symptomen, een positieve test in handen mag houden

LittlePenguin, fijn dat je een hsg krijt :)

Hier een hele verdrietige lovetennis. Zit er helemaal doorheen. Een negatieve test en wat oud bloed. 
NOD was gisteren, dus het is helemaal foute boel.
Heb zo hard gehuild, geschreeuwd en weer gehuild, nou je kunt het bijna janken noemen. Ik ben zo boos en zo vreselijk teleurgesteld. 
Hoe houd je dit vol, maand in, maand uit. Ben er helemaal stuk van. Poging 3 IUI, hoe moet je nu in godsnaam hoop houden voor de laatste 3 pogingen.

Terug
Bovenaan