Gebruiker, je gevoelens zijn herkenbaar, tot nu toe nog niet met een professioneel iemand over gesproken maar ik kan me wel voorstellen dat wanneer de teleurstellingen zich blijven opvolgen dit mss iets is wat ik wel nodig ga hebben. IUI zelf vind ik op zich ook mee vallen, spuiten valt mee, het moeilijkste vind ik ook echt nu het om gaan met de teleurstelling wanneer het dan niet is gelukt en je weer vrij moet regelen op het werk ivm ziekenhuis afspraken, heel confronterend. Maar qua hormonen is het wel te doen.
Lovetennis, als het goed is 2... vrijdag waren er 2 doorgezet dus ga er positief vanuit dat dat is doorgezet. Ik mag maandag testen. Spanning lukt nu nog wel, ik denk dat dit vanaf het weekend anders is...
Wat spannend dat jij vrijdag al mag testen, duimduim!
Vis, nou ik snap helemaal dat je dan nu op die manier extra gaat genieten van wat allemaal nog wel kan en mag! Zeker met het vooruitzicht op IVF dan even positieve energie opladen om daar dan straks mee te kunnen beginnen!
Lovetennis, als het goed is 2... vrijdag waren er 2 doorgezet dus ga er positief vanuit dat dat is doorgezet. Ik mag maandag testen. Spanning lukt nu nog wel, ik denk dat dit vanaf het weekend anders is...
Wat spannend dat jij vrijdag al mag testen, duimduim!
Vis, nou ik snap helemaal dat je dan nu op die manier extra gaat genieten van wat allemaal nog wel kan en mag! Zeker met het vooruitzicht op IVF dan even positieve energie opladen om daar dan straks mee te kunnen beginnen!