"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo oh sorry dat wist ik niet dat je geen choco mag, hoe voel je je nu? Misschien vragen om een telefonisch consult om alles te bespreken? 

Mj, ik weet hoe shit dat is zo n lange cyclus, mijn langste was 7 maanden,  ook jij zou kunnen vragen om een telefonisch consult of via videobellen . 

Ik heb ook bericht gehad van het ziekenhuis en de afspraak wordt omgezet in een telefonisch consult, ik hoop dus dat we toch mogen starten met het traject. Hele week al een soort blaasontsteking gevoel en mn darmen doen traag terwijl ik dat nooit heb... ergens heb ik dan toch hoop.... 

Knuffeltje  niet geschoten is altijd mis, ik zou het ziekenhuis gewoon bellen en vragen hoe en wat. Een fertiliteitspoli draait op dit moment in zekere zin wel door denk ik... 

Ik bewonder je geduld MJ!! Ik heb werkelijk geen idee wat je zelf zou kunnen doen! Volgens mij hebben ze alle artsen en verpleegkundigen nu vooral nodig voor de noodgevallen en hoe hard dit ook klinkt, jouw probleem is dat niet. Oh, dat klinkt echt keihard maar zo bedoel ik het niet hoor!!!
ChaCha, wat onwijs kut zeg! Ik hoop dat je volgende week verrast wordt met een dominant eitje!

[quote quote=10303434]Knuffeltje niet geschoten is altijd mis, ik zou het ziekenhuis gewoon bellen en vragen hoe en wat. Een fertiliteitspoli draait op dit moment in zekere zin wel door denk ik…[/quote]
Ik zou niet eens weten welke poli ik dan moet hebben...

Ze hebben mijn doorverwijzing binnen gehad, ivm het virus staat nu inderdaad alles op holt.
Afwachten, ik ga proberen komende maanden me er niet mee bezig te houden, immers hebben wij nog het geluk dat er zo ver wij weten bij ons niet wat mis is om zwanger te worden. Ik vind het vooral heel heel erg klote voor alle vrouwen in Nederland en België neem ik aan die zonder hulp niet zwanger kunnen raken. 
Een zon stom kutvirus. Ik snap het wel, om risicos te beperken gaan er gewoon pis dicht maar voor heel veel blijft het kut.
Hoop echt dat ik het komende maanden wat los kan laten en hoop dat er dan toch vanzelf wat moois uit ontstaat.
Voorlopig genoeg zorgen om schoonvaders van 72 met zijn copd. Zo broos die man, die moet het echt niet krijgen.
Mijn cliënten waar ik voor werk trouwens ook niet. Ben huishoudelijke hulp dus dat is nu ook wel spannend.
Ik denk aan iedereen hier! Dikke knuffel voor iedereen.

Ikbendoutzen haha kan je ool niet weten, mag vrij weinig met dat dieet hoor geen chocola, geen suiker, geen koffie, geen alcohol, geen tarwe gluten, geen zuivel, ofwel alle lekkere dingen mag ik niet? maar af en toe zondig ik wel een beetje hoor. Dus denk dat als ik volgende week ongesteld wordt ik gewoon lekker chocola ga halen? 
Wat fijn trouwens dat ze bij jou nog wel gewoon een telefonisch consult doen.
Knuffeltjee snap je frustratie is echt een kut situatie nu met dat virus. Aan de andere kant is het voor mij nu wel ook even een afleiding en ergens vind ik dat ook wel even fijn. Toch even wat minder mee bezig ondanks dat ik in mn wachtweken zit.

Zwindo dat is wel echt een streng dieet, kennis van mij deed een (denk ik?)soortgelijk dieet bij endometriose, zij zijn na 5 jaren ivf/isci tijdens dat dieet zwanger geraakt, dat heeft mij ook altijd geïnspireerd om om mijn eetpatroon te denken. Met dat verhaal in mijn hoofd ben ik wel gaan beseffen dat ik mijzelf zo goed als mogelijk wil inzetten en mijn lijf in zo n goed mogelijke staat wil hebben, alle kleine beetjes helpen hopenlijk mee!  Ik eet bv bijna geen brood en zuivel, en extra rucola, spinazi noten etc. En ik drink geen alcohol, nul niks! Houd je het goed vol? Ik vind het echt klote voor je en hoop echtechtecht dat je toch binnenkort je onderzoeken kunt hebben! Wat ik nog dacht,  zijn er ook niet prive/fertiliteitsklinieken waar je wellicht nog terecht kunt?   Vandaag nog geen rood te bekennen, ik houd goede moed nu 5 dagen na eisprong....    Knuffeltje, dat heet meestal fertiliteitspoli, je kunt ook bellen naar het algemene nummer en dan vragen of ze je doorschakelen. 

Terug
Bovenaan