@ProjectTT hoe gaat het met jou? Inmiddels al een beetje positieve flow weten te pakken? Hopelijk is poging 3 voor jullie de keer dat het raak gaat zijn ??
@LoveTennis fijn dat er weer twee eitjes groot genoeg zijn geworden, hoe voel je je nu? Kun je het wachten een beetje volhouden?
@Carolinerkj gefeliciteerd!!! Wat vervelend dat je vervolgens even geschrokken bent van het bloedverlies, is het vervolgens wel gestopt? Hopelijk zie je over 3 dagen een mooi kloppend hartje

@Zwindo volgens mij zit jij nu ook op het wachtbankje, spannend??. Hopelijk zijn die Ooievaars een mooi teken!
@Manonw hopelijk is HSG niet nodig! Ik vond het niet echt een pretje, maar het was maar heel kort pijnlijk en daarna ook meteen over. Het verschilt ook bij iedereen.
Ik heb inmiddels m'n prikinstructies gehad. Gonal F en Ovritrelle moeten wonderen bij mij gaan doen?. Ik baalde wel heel erg want ons ziekenhuis doet dus niet iedere maand IUI bij iedereen maar om de maand, dit ivm de drukte... heb dit hier nog nooit eerder gelezen dus was wel echt een domper. Hopelijk kan ik over 1 week ingepland worden, wisten ze ook nog niet zeker, dus ik moet bellen op mijn eerste dag ongesteldheid.
Zijn er hier trouwens dames die ervaringen hebben met acupuntuur tijdens IUI oid? Ik weet dat mijn BMS niet heel dik word (eerder gezien op echo's) en probeer tips te vinden om dit dikker te krijgen. Artsen zeggen allemaal dat je er niks aan kunt doen en er niks voor is... dus ben op zoek naar iets alternatiefs?