"De dames die al wat langer wachten....."

4 dagen eerder ik zei laat dan 8 juli maar staan later nog een verloskundige praktijk gebeld die kon mij beter gerust stellen dan het ziekenhuis het bloed komt en gaat dus heel frustrerend en onzeker maar we houden moed en hopelijk is het 8 juli een goede echo maar ik wel mezelf wel in ben niet heel zeker en ga er vanuit dat er niks te zien is dat kan het altijd meevallen

Lovetennis hoe is het gegaab vandaag? Bij mij is het allemaal net even ietsje uitgelopen gisteren mn ovulatie gevonden. Vrijdag word onze cryo eruit gehaald en zaterdag horen we of het gelukt is en er dus een tp komt. Super spannend!

ProjecTT ben je ondertussen alweer een beetje in een positieve flow terecht gekomen? Hopelijk wel.

Hier zie ik steeds overal ooievaars, misschien een goed voorteken voor wat komen zal? We wachten het af ?

@carolinerkj wat spannend, hopelijk is het niets om je zorgen over te maken!
@zwindo wat spannend vrijdag! Duimen maar!
Inseminatie is dinsdag goed gegaan, zaadkwaliteit weer bijna hetzelfde als bij poging 1. Mijn vriend is in die tussentijd geopereerd aan zijn galblaas, en door de narcose was de kwaliteit minder, maar nog steeds ruim boven die 1 m. Maar nu dus weer een hoge score. Ook had ik 2 eitjes.
We gaan weer duimen.

Jaa ik moet idd over een paar weken bellen voor de hsg (hopelijk niet haha) vind ook nog wel spannend hoor vooral omdat ze zeiden dat het geen pretje is hoe hebben jullie dit ervaren?

Manonw, het valt wel mee hoor. Het doorspoelen zelf is niet pijnlijk, alleen ik kreeg een extra tang die de eendenbek op zn plek moest houden, mn baarmoeder lag heel ongunstig, daarom deed dat heel erg pijn. Maar dat was dus niet het doorspoelen zelf.
Paracetamol slikken van tevoren!  

@ProjectTT hoe gaat het met jou? Inmiddels al een beetje positieve flow weten te pakken? Hopelijk is poging 3 voor jullie de keer dat het raak gaat zijn ??
@LoveTennis fijn dat er weer twee eitjes groot genoeg zijn geworden, hoe voel je je nu? Kun je het wachten een beetje volhouden?
@Carolinerkj gefeliciteerd!!! Wat vervelend dat je vervolgens even geschrokken bent van het bloedverlies, is het vervolgens wel gestopt? Hopelijk zie je over 3 dagen een mooi kloppend hartje ❤️
@Zwindo volgens mij zit jij nu ook op het wachtbankje, spannend??. Hopelijk zijn die Ooievaars een mooi teken!
@Manonw hopelijk is HSG niet nodig! Ik vond het niet echt een pretje, maar het was maar heel kort pijnlijk en daarna ook meteen over. Het verschilt ook bij iedereen.
Ik heb inmiddels m'n prikinstructies gehad. Gonal F en Ovritrelle moeten wonderen bij mij gaan doen?. Ik baalde wel heel erg want ons ziekenhuis doet dus niet iedere maand IUI bij iedereen maar om de maand, dit ivm de drukte... heb dit hier nog nooit eerder gelezen dus was wel echt een domper. Hopelijk kan ik over 1 week ingepland worden, wisten ze ook nog niet zeker, dus ik moet bellen op mijn eerste dag ongesteldheid.
Zijn er hier trouwens dames die ervaringen hebben met acupuntuur tijdens IUI oid? Ik weet dat mijn BMS niet heel dik word (eerder gezien op echo's) en probeer tips te vinden om dit dikker te krijgen. Artsen zeggen allemaal dat je er niks aan kunt doen en er niks voor is... dus ben op zoek naar iets alternatiefs?

Lolita spannend allemaal straks beginnen met alles. Ik heb in het begin van ons traject acupunctuur geprobeerd voor mijn endometriose en pcos klachten helaas heb ik er zelf weinig van gemerkt en daarom uiteindelijk gestopt na een paar maanden. Sommige vrouwen zijn er wel heel enthousiast over dus je kan het altijd proberen.

Lovetennis hoe gaat het wachten? Nog een beetje vol te houden?

Manonw ik kan je helaas niets vertellen over hoe een hsg voelt heb hem wel gehad maar was toen onder narcose voor een kijkoperatie en hebben toen gelijk de hsg gedaan.

Hier helaas slecht nieuws want onze cryo heeft het niet overleefd en er heeft geen tp plaatsgevonden. Nu afwachten wat de vervolgstappen gaan worden. Hoop deze week meer te horen.

Manon
Ik heb het vorig jaar gehad ik had vooraf finimal genomen en toen merkte ik er weinig alleen dat vloeistof voel je even als kramp masr dat is binnen een minuut weer weg tenminste bij mij zou het zo weer doen zonder dat ik er zenuwachtig van word is mij meegevallen en bij mij zeiden ze ook steeds wat ze gingen doen en wat je kon voelen dus dat vond ik wel fijn

Terug
Bovenaan