"De dames die al wat langer wachten....."

ProjecTT gefeliciteerd!! Wat ontzettend mooi! Geniet ervan! Hoop voor je dat de komende 2 weken voorbij vliegen en je dan een hele mooie echo hebt met een sterk kloppend hartje❤

Caroline jeetje wat spannend allemaal. Hopelijk zet de ongesteldheid dan snel door deze week. Ik ga aankomende woensdag ook vast weer mailen met het ziekenhuis. Hopelijk krijg ik dan goed nieuws en een go voor onze 2e ronde.

Linav ja aan een kant misschien ook wel goed om even te ademen aan de andere kant hadden we ons nu ingesteld op er weer voor gaan. Dus waren er juist ook wel weer klaar voor. Volgende week is het alweer 4 maanden verder sinds de geboorte van Luna. En is het nog 1 maandje tot onze oorspronkelijke uitgerekende datum. Ik zou het aan een kant een hele mooie gedachten vinden dat we misschien rond die periode dan toch alweer een tp hebben gehad of al pril weer zwanger zouden zijn. Zou het dan echt als een soort cadeautje van luna zien ofzo. Maarja eerst maar eens goed voelen en weer beginnen met ivf ronde 2. Moet wel zeggen dat ik me vandaag alweer ietsje beter voel als gisteren. Dus hoop op een stijgende lijn. Jij kreeg deze week de uitslag van je hsg toch? Wat zijn de acties die hieruit kunnen komen vopr jullie?

Gebruiker10331343 fijn dat je HSG erop zit en de pijn meeviel! Ben je inmiddels al ongesteld geworden of nog niet? Je hoort ook regelmatig succesverhalen na HSG. Leuk idee van het eten, ik ben deze maand sinds de tip van LoveTennis ook aan de granaatappelsap ook omdat mijn BMS niet heel dik wordt van mezelf. Vandaag echo gehad en het zag er al beter uit dan eerdere maanden, dus wie weet werkt dat echt!

FleurBo ja pff dat genieten en loslaten vind ik ook erg lastig. Wij gaan ook bijna op vakantie en hoop dan het “zwanger worden” even te kunnen parkeren… 

Zwindo wat balen dat je nog steeds klachten hebt, hopelijk is dat snel voorbij. Lijkt me zo gek om niks te kunnen proeven ook!

Carolinerkj heel spannend allemaal! hopelijk zet je menstruatie snel door.

ProjectTT jaaaa wat fijn dit nieuws, gefeliciteerd!!! ?

Helaas waar ik al bang voor was, is vanochtend gebeurd. IUI poging 1 wordt afgebroken door overstimulatie. Op dag 7 waren er al 8 grote eitjes te zien. Ik moet zeggen dat ik ook mega last had van de Gonal F, erge duizeligheid, misselijk en hoofdpijn dus ik vreesde er echt voor. Daarnaast voelde m’n buik ook heel vol. Toen de gynaecoloog het zei moest ik ook zo erg huilen, weet niet of dat door de hormonen kwam of gewoon echt de teleurstelling. Zal een combinatie zijn. @projectTT toen jij dit ook had moest je toen ook Duphaston slikken om je menstruatie op te wekken? Het schijnt gevaarlijk te zijn als al deze eitjes gaan springen dus daarom moet ik nu aan die pillen 10 dagen. Ik hoop dat ik er minder dan een maand uit lig ? pffff wat kan dit traject toch mentaal en fysiek zwaar zijn..

OMG even snel tussendoor reageren: ProjectTT ik ben zo blij voor jullie, wat een fantastisch nieuws! Gefeliciteerd en veel succes met wachten! En als je er aan toe bent/zin hebt, zeker delen hoe je je voelt/hoe het voelt en alles! Ik ben zo benieuwd. Dit geeft zoveel hoop voor ons ook! Geniet ervan!

LinavV ja fijn dat je hem noemt, ik ga hem zeker luisteren! Ik heb van de week ook de podcast ‘in afwachting’ geluisterd, daar zit ook een aflevering in over een miskraam. De andere afleveringen vond ik ook erg mooi en gaan in op verschillende onderdelen van een vruchtbaarheidstraject.
Wat goed dat je aan die sap bent begonnen, ik vind het best lastig om ‘de goede’ te vinden, welke gebruik jij?
Spannend de bespreking morgen, hopelijk een goed gesprek!

ProjectTT wauw wat fantastisch! Van harte gefeliciteerd ❤️ wat bijzonder dat het is gelukt!

Caroline wat spannend zeg, en lijkt me best een druk leggen dat je menstruatie binnen een paar dagen moet komen. Het is niet alsof je er invloed op hebt. Is het inmiddels al doorgebroken?

Zwindo Ik kan me voorstellen dat rond de oorspronkelijk uitgerekende datum echt even heel pittig zal zijn. Het zou inderdaad ontzettend mooi zijn als jullie dan weer pril zwanger zijn. Gaan jullie nog iets bijzonders doen in die periode voor Luna?
En hebben jullie al contact gehad met het ziekenhuis over het vervolg?

Lolita wat ontzettend balen zeg dat de IUI niet door gaat ? kan me voorstellen dat dat echt zo frustrerend is dat je voor je gevoel voor niets die hormonen gebruikt. Krijg je nu de volgende keer een lagere dosering?
Wees maar even heel lief voor jezelf!

Hier gaat het eigenlijk weer een stuk beter. Heb het gevoel dat de zwangerschapskwaaltjes wel wat afnemen, maar er is nog niets dat er op wijst dat er een miskraam aan zit te komen. Geen buikpijn of bloedverlies. Ik vind dat erg moeilijk omdat ik merk dat ik stiekem toch nog hoop heb dat ze het vorige week verkeerd gezien hebben en het allemaal toch goed zit. Donderdag weer een echo om te zien of het op gang aan het komen is en dan bespreken we de vervolgstappen. 
Ik werd gisteren gebeld dat mijn vriend niet meer mee mag naar de afspraak donderdag. Mijn vriend was er echt even helemaal kapot van. Hij voelt zich ontzettend buitengesloten en vind het heel erg dat hij mij niet kan steunen tijdens de echo en het gesprek. Ik heb ook geeist dat ik dan in ieder geval mijn eigen arts zou hebben. Ik had eerst een afspraak bij de arts die vorige week ook de echo deed, maar hij was zo’n ontzettende hork dat ik er al een aantal dagen tegen op zat te kijken dat hij weer de echo en het gesprek zou doen. Dus toen ze belden dat mijn vriend niet mee mocht, heb ik meteen gezegd dat ik dan in ieder geval niet wil dat de afspraak met die man was. Gelukkig had mijn eigen arts 2 uurtjes eerder nog een plekje vrij. 

Hoi allemaal.
Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, heel fijn om te lezen, duizendmaal dank hiervoor ? 
Wij gaan maandag naar Italië, hoop nog elke dag dat het echt door mag gaan.
Wij hebben nu 4 pogingen iui achter de rug. Na de vakantie gaan we voor poging 5. Misschien gebeurt er een wonder in Italië, de vruchtbare dagen zijn wel tijdens onze vakantie ?
Ik neem even afstand, om ook echt even vakantie te houden.
Project TT heel erg gefeliciteerd!! Wat superfijn! Geniet er maar goed van!
Ik hoop over een tijdje nog meer goede berichten te lezen.
Voor nu: tot later!

Lolita wat balen dat het niet door is gegaan door overstimulatie hopelijk vallen de pillen enz. Mee en voel je je snel weer fit voor een nieuwe poging.

FleurBo wat fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopelijk komt het vanzelf allemaal op gang en zijn er geen pillen of curratage nodig. Ik weet nog niet precies of en wat we zouden gaan doen op de uitgerekende datum.

Lovetennis geniet lekker van jullie vakantie. Wie weet kom je met een wondertje terug en anders hopelijk met een heleboel nieuwe energie.

Hier echt mega shit nieuws gekregen. Mn man heeft 2 a 3 dagen 39 graden koorts gehad door corona. Hierdoor moeten we nu 3 maanden wachten voor we mogen beginnen met onze 2e icsi ronde. Dit hadden ze eerder niet aangegeven dus dit is echt weer zo'n bus van links momentje. Ben nu vooral verdrietig en teleurgesteld en moet het echt even een plekje geven. Natuurlijk willen we goede resultaten halen en als dit ervoor nodig is moet het maar. Alleen het kut gevoel overheerst nu wel echt even behoorlijk. Ga nu proberen om 3 maanden op mn fysieke gezondheid te storten en weer in shape te komen.

Jeetje Zwindo, wat een onverwachts slecht nieuws!! Ik had er nog nooit van gehoord dat dat zo lang roet in het eten zou gooien voor het traject. Heeft het er mee te maken dat de kwaliteit van de zaadcellen dan minder goed zal zijn door de koorts? Pfff wel ontzettend oneerlijk! Zo stom dat ze zo moeilijk doen met koorts en bijvoorbeeld niet met alcohol drinken oid.. 
heb je wel iets met ze afgesproken of ze in de tussentijd iets kunnen doen om de endiomitrose rustig te houden? Niet dat jullie dan nu 3 maanden wachten en ze daarna zeggen dat je alsnog aan de lucrin moet.

lovetennis fijne vakantie! Hopelijk doet het jullie goed 

Allemaal bedankt voor de lieve reacties en felicitaties. Ik voel me op zich goed, zondag flinke hoofdpijn gehad, vandaag wel erg moe en 's nachts ook regelmatig naar de wc. Maar dat onderga ik allemaal met liefde.
Caroline, hopelijk kunnen jullie nog terecht!
Lolita, pfff wat ontzettend balen!! Hoopte echt dat jouw echo op tijd zou zijn. Bij mij was het toen afwachten tot ik ongesteld zou worden, dag 36 geloof ik uiteindelijk... hele dikke knuffel, ik vond dit één van de zwaarste tegenslagen de hoop omdat je nu gestart bent wordt zo onderuit gehaald. Wees maar extra lief voor jezelf!
FleurBo, pff ik heb zo met je te doen... ik kan me voorstellen dat je ergens gaat hopen dat het dan toch fout was... En dan ook nog zonder de steun van elkaar, bah! Hele dikke knuffel!
Zwindo, lijkt dan ook alsof alles tegen zit! Ook weer zo'n verhaal waar ik heel verdrietig van word. Sterkte met het een plekje geven. 
Lovetennis, hopelijk kunnen jullie genieten daar en wie weet wat jullie voor moois vanuit daar meenemen!

Terug
Bovenaan