FleurBo ja joh had deze echt niet zien aankomen echt mega shit. Ik weet wel dat het zaad van een man 3 maanden nodig heeft om te verversen zeg maar. Maar ik dacht daardoor ooh als hij nu koorts heeft heeft dat pas effect op het zaad van 3 maanden later dus we zitten nu goed qua prikken enz. Maar nee zo werkt het dus niet koorts heeft direct effect? en een lange nasleep, want na 3 maanden zou de kwaliteit weer op een normaal niveau moeten zijn (kwam dit bericht ook nog tegen: https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5198071/coronavirus-sperma-bevruchting-vruchtbaarheid-zwanger-worden). Dus mocht je man vriend zich nog moeten/willen vaccineren laat hem preventief paracetemol slikken om koorts voor te zijn! Dit advies kregen wij ook al mee vanuit het ziekenhuis. Verder zit ik nu aan de pil al 2 weken, dus op die manier wordt er iets aan de endometriose gedaan. Heel vaag alleen want had vanmorgen ineens allemaal bloedverlies. Dat herken ik niet van mn vorige keer toen ik aan de pil ging dus ga straks toch weer even bellen met het ziekenhuis wat dit betekend. Kent een van jullie dit wel? 2 weken na het starten ineens weer bloedverlies? Hoe is het verder met jou? Had je vandaag nou weer je controle echo?
ProjecTT wat fijn dat je je zo goed voelt. Die vermoeiendheid en dat plassen herken ik nog wel heel erg goed. Ik had die moeders voor moeders bakken ook zo vol haha. We hebben hier de laatste tijd inderdaad wel weer flink wat klappen gekregen moet ik zeggen. Niet alleen in ons traject maar ook met de bouw van ons huis want ipv start aug/sep is dit al nov/dec geworden. We zijn hier straks de koning en koningin van het wachten denk ik?
ProjecTT wat fijn dat je je zo goed voelt. Die vermoeiendheid en dat plassen herken ik nog wel heel erg goed. Ik had die moeders voor moeders bakken ook zo vol haha. We hebben hier de laatste tijd inderdaad wel weer flink wat klappen gekregen moet ik zeggen. Niet alleen in ons traject maar ook met de bouw van ons huis want ipv start aug/sep is dit al nov/dec geworden. We zijn hier straks de koning en koningin van het wachten denk ik?