"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi allemaal
Gelukkig komt het op gang fleurbo weet niet of dat echt het goed woord is maar dan kun je straks weer verder maar eerst rustig aan alles een plekje geven

Zwindo wat een rot jaar voor jullie sommige mensen krijgen alles op hun brood en bij anderen gaat alles vlekkeloos zo niet eerlijk hopelijk gaat het straks wat minder moeizaam allemaal de onzekerheid van een positieve test tot een 40 weken zwangerschap blijft voor iedereen onzeker maar wat jullie meegemaakt hebben zal het in elk geval met de testen heeeel spannend zijn tot het eind
Hier vrijdag een bel consult van het ziekenhuis wat we verder gingen doen zagen het nog heel positief in om een 2de traject in te gaan ik had jonge eileiders moest voor 21 juli ongesteld zijn geworden maar dat was na het gesprek nog niet zo moest me niet druk maken om alle datums die we al.hadden staan als het voor maandag nog niet er was. gelukkig zette het vrijdag door en ben ik vandaag aan de pil begonnen morgen weer even bellen of alles mag blijven staan of dat het iets verschuift hoop dat het mag blijven staan dan kan ik 8 aug alweer met spuiten beginnen

Caroline, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat ze hebben aangegeven dat je je niet zo druk hoeft te maken om de data. Hopelijk mag het inderdaad blijven staan en hebben jullie snel weer een kans!
Hier is gister alles doorgezet. Ik vond het persoonlijk vrij heftig hoe veel bloed en stolsels er waren. En vooral hoe groot al die stolsels waren. Bizar wat je lichaam allemaal aan maakt in die paar weken, ook als het vruchtje is gestopt met groeien. Pijn viel gelukkig wel mee door de pijnstillers waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt, maar ik ben echt geschrokken van de hoeveelheid bloed. Heb echt meerdere keren gedacht dat ik het vruchtzakje was verloren, maar blijkbaar was er nog heel veel meer dat weg moest. Dus geen idee wanneer ik 'het' nu echt verloren ben. Ben rond half 12 savonds het laatste grote stolsel verloren en daarna is het bloeden een stuk minder geworden. Vandaag ook niet echt heel veel meer. Ben wel behoorlijk duizelig dus probeer het rustig aan te doen en wat zout en suiker binnen te krijgen.
gisteren erg verdrietig geweest maar vandaag is het vooral boosheid dat overheerst. Boos op iedereen die verwacht dat ik vandaag weer dingen ga ondernemen, boos op mijn vriend omdat ik slap op de bank hang en hij zich amper om mij bekommert. Maar vooral heel erg boos op iedereen in onze omgeving die wel zwanger is. Op iedereen die nu met een beginnend buikje trots in een zomerjurkje in de babypark loopt. Boos op iedereen die zo snel zwanger raakt en geen miskraam krijgt.
waar ik eerst voor mijn gevoel best snel weer vooruit kon kijken, vind ik dat nu opeens heel moeilijk. Ik weet dat dat weer over gaat en dat het waarschijnlijk gewoon de hormonen zijn die de overhand nemen nu. Maar ik weet gewoon even niet hoe ik de komende tijd door moet komen. Ik dacht me er bij neergelegd te hebben dat we een februari geen kindje meer gingen krijgen, maar nu voelen de maanden daar naar toe opeens zo leeg. 

Hoiii allemaal

Ik ben even afwezig geweest maar ik heb nu net mijn HSG gehad. Moet eerlijk zeggen ik vond het vrij pijnlijk maar was ook vergeten om iets in te nemen? de gynaecoloog zei dat het er igg goed uit zag dat allebei de eileiders open waren dus dat is al positief. Volgende week dinsdag terug voor de definitieve uitslag

Caroline wat fijn dat alles toch weer op gang is gekomen. Heb je al gebeld of 8 augustus blijft staan? Hopelijk kunnen jullie nu wel snel door. Wel jammer trouwens dat het bij ons niet doorgaat allemaal anders hadden we nu bijna gelijk gelopen.

FleurBo het is ook niet niks allemaal. Al die hormonen en de confrontatie van alles. Het is niet niks. Wees gewoon even lekker boos op alles en iedereen, maar spreek wel je gevoelens uit naar je vriend. Misschien weet hij gewoon niet goed hoe hij met alles om moet gaan en denkt hij door je ruimte te geven het juist goed te doen. Mannen hebben soms gewoon hele duidelijke taal nodig in wat we soms nodig hebben.

Lolita hoe is het nu verder bij jou? Gaat het alweer wat beter na de overstimulatie?

Manon wat fijn dat je hsg goed is. Wel vervelend dat het zoveel pijn deed, maar bikkel hoor zonder pijnstillers. Ik ben nog steeds erg blij dat ze het tijdens mn kijkoperatie hebben gedaan en ik dus lekker onder zeil was haha.

Ik heb vanmorgen gebeld voor de SOT afspraak die staat op 11 oktober! Dus nog 11 weken te gaan. Let the countdown begin. Haha.

Wel even een ander trots momentje om te delen. Ik ben nu zo'n 10 weken bezig om weer wat fitter te worden na alles. Het gaat niet zo snel als dat ik had gehoopt en corona heeft ook echt even voor een vertraging gezorgd helaas. Maar wilde toch even mn resultaten delen:
Van bijna 84 kilo nu rond de 78,5
Heupomtrek van 113,5 naar 110
Taille van 77 naar 73,5
Borstomvang van 103 naar 101,5
Ik heb tot nu toe niet consequent mn sportoefeningen kunnen doen, dus daarom toch trots op de behaalde resultaten. Verder probeer ik de laatste dagen minimaal een kwartier te hula huppen (1,4 kilo hoepel) en ben ik veel aan het wandelen met de hond. Qua eten heb ik er nog niet heel straks op gelet, maar eet normaal al behoorlijk gevarieerd en gezond. Al wil ik de komende tijd het snacken van tussendoor wel minderen om sneller mn resultaten te halen. Kortom ik heb mn focus voor de komende 11 weken in de hoop dan rond de 74 kilo te zitten wanneer we weer mogen gaan starten. Weer fit en vol nieuwe energie een nieuwe ronde in?sorry voor het off topic onderwep? moest t ff kwijt

Zwindo en Lolita, zo zie je maar dat hogere percentages eigenlijk weinig zeggen.. het is en blijft een kans dingetje.
Carolinerkj, wat spannend dat je weer opnieuw kan beginnen. Heel veel succes!
Ah FleurBo, wat heftig! En wat goed dat je boos bent en dat je alles voelt, hier moet je doorheen werken in je gevoel. Ik weet van mezelf dat ik vanaf de miskraam behoorlijk positief was, totaal niet boos en geen rancune … dat kwam pas veel later en dat was naar. Voel en wees boos, je maakt mentaal en fysiek een groot proces door. Een dikke knuffel!
Manonw, wat goed dat je de HSG hebt gehad (stoere meid zonder pijnstillers ? ). Succes met de uitslag, maar als ik het zo lees ook bij jou waarschijnlijk geen verassingen?
Zwindo wat ben jij lekker bezig zeg!! Een overwinning die hier zeker gedeeld mag worden, je bent met recht trots over jezelf! Keep up the good work.
Hier ronde 1 na HSG helaas nog geen nieuws. Ik heb de laatste tijd een beetje de balen en spanningen op mijn werk en heb toch grote twijfels of ZZP-en wat voor mij is… Afgelopen vrijdag echt een baggerdag en zin in wijn (veel wijn). Aangezien ik vier dagen voor menstruatie was voor de zekerheid getest, maar naar verwachting en alle signalen negatief. In dit geval geen huilen, maar lekker neutraal ? ? :p  Ik hoefde niet af te wachten of het wel of niet zo zou zijn, en ik kon lekker afstomen van mijn werkweek met een vriendin en wijn én een snack en toen zondag mijn ms begon was er geen overheersende emotie. Heel relaxed en fijn eigenlijk.

LinsavV nee ik verwacht geen slechte uitslag volgende week als het goed is moeten we dan nog even proberen voor we het volgende traject in gaan maar dat zal ik volgende week wel horen. Ik hou jullie op de hoogte

Zwindo hahaha dan had je geluk dat je er niks van mee heb gekregen ik vond het echt vrij pittig

Linavv oeh zpp er zijn lijkt me inderdaad best lastig. Moet zeggen dat ik heel blij ben met mn loondienst de afgelopen periode. Wel lekker dat je even flink hebt kunnen genieten van je wijntje!

Manon haha nou inderdaad erg blij om. Jij al meer nieuws over je hsg gekregen?

Hier weer even contact gehad met het ziekenhuis. Nu de SOT ingepland staat wilde ik weten hoe het er verder uit komt te zien. Als alles loopt zoals het moet gaan ziet het er als volgt uit 3 dagen na de SOT worden we gebeld met de uitslag. Als die goed is mag ik stoppen met de pil en dan mogen we al vrij vlot beginnen als het goed is. Alleen bij ons gaat niets zoals het zou moeten gaan het afgelopen jaar. Dus heb een grote angst dat straks de SOT niet goed is en we nog langer moeten wachten. Daarnaast weet ik ook niet zo goed hoe mn man het gaat trekken als die uitslag tegenvalt. Hij begint echt een beetje aan zn max te zitten qua tegenslagen merk ik.

@zwindo nee ik moet dinsdag voor de uitslag van de hsg maar de arts zei al dat alles gewoon mooi door liep dus verwacht geen gekke dingen

Terug
Bovenaan