Ikbendoutzen Het was echt even flink omschakelen, maar heb nu goed een ritme en alternatieven gevonden. Ik heb ook het endometriose kookboek gekocht waar veel tips en handvaten in staan. Ook heel interessant om te lezen wat voeding met je lichaam kan doen. Ik moet echt eten met het ritme van mn cyclus wat bij mij alleen wat lastig is soms omdat ik ook PCOS heb en die dus onregelmatig is?
Ik heb inderdaad al gedacht en gezocht naar een privé kliniek, maar ik zou nu juist een operatie krijgen om te kijken wat de schade is van binnen. Dus weet niet hoe verstandig het is. En of ze nu uberhaubt wel starten enz. Ik hoop eigenlijk dat deze ellende gewoon snel voorbij is. Wacht het voorlopig gewoon nog even af.
Ik heb inderdaad al gedacht en gezocht naar een privé kliniek, maar ik zou nu juist een operatie krijgen om te kijken wat de schade is van binnen. Dus weet niet hoe verstandig het is. En of ze nu uberhaubt wel starten enz. Ik hoop eigenlijk dat deze ellende gewoon snel voorbij is. Wacht het voorlopig gewoon nog even af.