"De dames die al wat langer wachten....."

Ikbendoutzen Het was echt even flink omschakelen, maar heb nu goed een ritme en alternatieven gevonden. Ik heb ook het endometriose kookboek gekocht waar veel tips en handvaten in staan. Ook heel interessant om te lezen wat voeding met je lichaam kan doen. Ik moet echt eten met het ritme van mn cyclus wat bij mij alleen wat lastig is soms omdat ik ook PCOS heb en die dus onregelmatig is?
Ik heb inderdaad al gedacht en gezocht naar een privé kliniek, maar ik zou nu juist een operatie krijgen om te kijken wat de schade is van binnen. Dus weet niet hoe verstandig het is. En of ze nu uberhaubt wel starten enz. Ik hoop eigenlijk dat deze ellende gewoon snel voorbij is. Wacht het voorlopig gewoon nog even af.

Wilkindje, ik hoop echt dat je goed nieuws krijgt maandag! Heb je iets van bloedverlies ofzo? Ik heb al wel eens gelezen dat embryo's een soort van pauze kunnen hebben, waardoor je dus minder ver bent dan gedacht. Ik hoop voor jou dat het zoiets is en dat je maandag gewoon een knipperend hartje mag zien ??

Ah Wilkindje ik hoop dat je maandag toch goed nieuws krijgt en dat het is wat Chacha hierboven zegt. Ik zal heel erg hard duimen op een positieve echo. Dikke virtuele knuffel!
Hier last van allemaal kwaaltjes gereageerd aan ongesteldheid helaas. Heb het weer met vlagen snikheet, bruine afscheiding, al lichte steekjes in kn onderbuik. Nu nog wachten tot het echt doorzet volgende week. Blegh kijk er nu al tegenop. Hoop toch ergens dat het dieet iets helpt en de klachten iets minder zijn als anders.

Hier ben ik ook nog eens... Vreemde tijden toch hé?!
WilKindje, ik heb zo ongeveer hetzelfde meegemaakt vorige zomer. De gyn zag ook een beeld van 6 weken en vond niet dat ik me al zorgen moest maken. Ik zie het nog zo voor me hoe hij zijn kalendertje erbij nam en zelf ook begon te tellen ahv de 1ste dag van mijn ms en eisprong, en hoe zijn blik veranderde. Dat wachten in onzekerheid is verschrikkelijk hé.. Ben jij absoluut zeker van je eisprong? Want in combinatie met een late innesteling kan het idd wel dat je nu pas 6 weken bent. Veel sterkte alvast met wachten, ik hoop zo dat je volgende week een goede echo hebt.  ChaCha, een vriendin had eens hetzelfde voor en zij mocht in diezelfde cyclus nog overschakelen naar menopurspuitjes. Mss eens naar informeren? Ik ben vandaag ongesteld geworden. Opnieuw voelde ik vrij snel dat het niet raak was dus het was geen grote verrassing. Omdat er 2 eitjes waren heb ik voor de zekerheid ook een zwangerschapstest gedaan, maar ook noppes... Vanavond neem ik er een lekker biertje bij en vanaf overmorgen weer 100 mg clomid. 

Willkindje ik denk aan je en ik hoop dat je morgen goede duidelijkheid krijgt  Zwindo knap hoe je bezig bent met voeding! En ook knap hoe je omgaat met de situatie dat alles nu uitgesteld is.  Pennylane, een dikke knuffel voor jou! Wat rot voor je:( 

Kan iemand mij nuchter houden? Ik zit op 7DPO. Vanochtend een enorme temperatuurdip (maar kan komen omdat ik onwijs onrustig heb geslapen) en nu buikpijn alsof ik ongesteld moet worden. En een beetje misselijk gevoel. Normaalgesproken word ik op 12DPO ongesteld en heb ik dit gevoel pas op de dag van de menstruatie.
Dat ik mij in ronde 18 nog steeds gek laat maken! Pfff
Stiekem hoop ik dat t gewoon ontlasting is..

Terug
Bovenaan