Hey meiden,
Vandaag, 6 dagen na injectie Ovitrelle, toch een test gedaan. Was wel benieuwd naar die vals positieve testen die zo vaak worden gezien, heb ik toch een keer een positieve test in handen

maar die test was niet positief, onzettend negatief! Niks, nada, noppes te zien. Dus dat weten we dan ook weer, 6 dagen na injectie is het HcG vd Ovitrelle al uit mijn lichaam. Nu wachten tot 14aug, dan toch maar nog een keer testen, maar ik bereid me al voor op de mentale klap. Voor mijn gevoel betekent het niet veel goeds als de test nu al zo negatief uitslaat. Ook al lees ik dat eerst meiden een negatieve test hebben en deze dan vervolgens steeds meer oploopt. Het is misschien wel goed om even weer met beide benen op de grond te worden gezet.
@Lolita: ik hoop dat de koorts van je vriend zijn zwemmers niet al te veel zal beïnvloeden! Heel veel succes over 2dgn met je echo, ik hoop op goed nieuws en hopelijk is de juiste dosering nu gevonden.
@Zwindo: het lijkt mij zo een lastige keuze! Maar dan zou ik denk ik ook mijn gevoel volgen, want daar kun je nooit spijt van krijgen. Ik hoop dat ze met goed nieuws terugkomen en wat zien in een operatie om je endometriose te verminderen, ik duim voor je!
@Fleurbo: Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Wat vervelend dat het HcG nog zo hoog is! Ik hoop dat deze snel mag zakken en geniet lekker van je wijntje vrijdag
@Manonw: wauw, wat een goed percentage

en dan toch die teleurstelling. Jouw kansen om zwanger te worden zijn heel hoog en toch is het balen, wat ik heel goed snap! Want na 1,5jr begrijp ik helemaal dat je denkt: hoe dan?! Hoe kan het nou nog niet zijn gelukt?! Ik hoop dat je dit jaar zwanger mag raken, zodat hulp begin volgend jaar niet meer nodig is! Het is toch de mooiste manier om zwanger te worden vind ik, als het zonder toeters en bellen lukt. Het liefst had ik het ook zo gehad. En die HSG gaat hopelijk daarbij helpen!
@ ProjectTT: wat fijn zeg, een kloppend hartje! Nu genieten. Veel plezier met de volgende echo! Het zal denk ik toch altijd spannend blijven na zo een traject.