Hoi Dames,
Gisteren toch weer opnieuw getest (10 dagen post IUI). Helaas nog steeds negatief. Dit geeft niet echt hoop! Volgens mijn normale cyclus zou ik a.s. woensdag ongesteld moeten worden. Ik heb wel wat buikkramp (zoals normaal), maar mijn borsten zijn nog niet gevoelig (normaal altijd al wel een aantal dagen voor menstruatie). Dus we wachten af. Nu wacht ik met testen tot zaterdagochtend, de dag dat het ook echt mag van het ziekenhuis

@ Zwindo: hoe ziet zo een endometriose dieet eruit? Wat mag je absoluut niet hebben of in kleine mate? Mijn vriend is 32 geworden dit voorjaar, ik ben sinds 3wk ook 32. Ik hoop dat je man zich eroverheen kan zetten. Net zoals FleurBo al zo goed omschrijft: stabiele omgeving is belangrijker dan leeftijd! En ook al krijg je jong kinderen, dat geeft nog geen garanties voor de toekomst. Ik was 30 toen mijn vader overleed aan kanker (63jr), terwijl een vriendin van mij een vader heeft die 70+ is (die vriendin is 29 en dus was vaders 41-42jr bij geboorte), maar hij loopt nog wel fit in de rondte

Leeftijd zegt weinig bij mannen vind ik!
@Lolita: Ik hoop dat de nieuwe dosering gezorgd heeft voor een mooi resultaat vandaag bij de echo. Ik hoop dat je nu mag starten met je eerste IUI!
@FLeurBo: wat super dat je weer zo positief naar de nieuwe poging uitkijkt! Echt heel knap. Het lijkt mij niet niks, nu je "Stip" echt weg is. Ik bewonder je positiviteit en je kracht! Ik moet zeggen dat de kunstmatige cyclus wij goed bevalt. Het geeft rust. Het was bij mijn eerste IUI fijn om te weten hoe het ervoor stond en dat mijn lichaam eigenlijk toch netjes alles doet. De clomid heeft alleen gezorgd voor 2 eitjes, ipv 1. En met de ovitrelle was het gewoon duidelijk wanneer de ovulatie plaats zou vinden. Niet dagenlang ovulatiestrips dippen en daar een half dagboek van bijhouden. Nee, prikkie en huppa: we gaan ervoor! Het is heel duidelijk. Dat vind ik prettig.
@Manonw: ik hoop dat je snel met positief nieuws terug mag komen! Ik had trouwens 27%, dus 43% is echt goed!