Hallo lieve vrouwen!
Het is alweer (bijna) een maand geleden dat ik een berichtje plaatste. Af en toe meegelezen, maar geen moment genomen om even goed te reageren. Bij deze!
Ik sloot de vorige keer af met de vraag wat jullie nu anders aten nu je bezig bent met zwanger worden en vond het echt super leuk om jullie antwoorden te lezen! Heb gelijk granaatappelsap gehaald, haha

(en yay voor avocado's!)
LinaV: bijna 50%! Hoog en hoopvol! Ben je nu lekker op vakantie? Hopelijk hebben jullie je vruchtbare dagen goed benut

En heb je nog nagedacht over evt. ZZP-er worden? Ik zeg doen!
ManonW: Ook al een mooi %. Wij kregen een maand geleden de uitslag en dat was rond de 35%, wat ik toen al hoog vond klinken, maar als ik dat van jullie hoor, denk ik wat is er mis bij ons, haha? Wel fijn en hoopvol! Ik snap ook niet zo goed waarom ze jullie nog voor een jaar naar huis hebben gestuurd. Bij ons zeiden ze een half jaar tot jaar, toen zei ik gelijk "dat wordt een half jaar" (als het niet al raak is). Maar nu ik dat van ProjectTT heb gelezen, misschien wel eerder

Als het bij jullie niet goed voelt, zou ik ook zeker eerder aankloppen hoor!
Zwindo: wat super knap dat je bezig bent met fitter worden en dat het ook goed lukt. Juist goed dat het niet al te snel gaat, lijkt mij. Heb je nu fijne weken vakantie? Gaan jullie er nog even tussenuit? Super fijn dat je volgende week dat gesprek hebt! Ben heel benieuwd hoe dat voor je zal zijn.
LittlePenguin: jij hebt afgelopen weekend kunnen testen, en? Ik duim voor jullie! Pfoe, 3 x kraamvisite, knap hoor! Kan me voorstellen dat dit best lastig is.
Lolita: yayyy wat fijn dat er goede zwemmers waren, een eitje en dat de poging is gelukt. Dit was jouw eerste IUI toch, of heb ik het mis? Spannend joh, keep us updated!
ProjectTT: zo blij voor jullie, een kloppend hartje! Geniet er onwijs van (en update ons)!
FleurBo: fijn dat de buikpijn voorbij is en dat alles weg was. Verdrietig, maar ook weer een nieuw begin. Verdrietig om te lezen dat je je zo voelt, in de wachtstand. Begrijp het zeker. Knap dat je dan naar kleine geluksmomentjes zoekt, dat helpt sowieso! Hopelijk voel je snel weer wat meer jezelf. Lukt het sporten/gezond eten een beetje, waar je je op wilde focussen?
LoveTennis: welcome back! Italië, klinkt heerlijk zeg! En wat leuk, een pup! Wat fijn dat je het op vakantie ook even hebt kunnen loslaten, maar wat een verdriet bij thuiskomst... kan ik me heel goed voorstellen! Zulke filmpjes doe ik mezelf echt niet meer aan... vreselijk en zo moeilijk! Je gunt het iedereen, maar jezelf ook zo! Ik krijg op Instagram ook steeds alle zwangerschappen mee, terwijl ik niemand volg die zwanger is of er op klik, argh. Gelukkig ben je er weer een beetje en mag je snel weer beginnen met IUI! Geniet van de laatste paar vakantie!
Hier helaas weer ongesteld geworden. Maar ik heb wel echt een fijne maand gehad, waar ik het na een jaar eindelijk wat kon loslaten. Ook al was afgelopen maand niet echt een zomerse maand, het voelde allemaal wel wat zomerser in mijn hoofd. Veel afleiding, leuke dingen en er echt even weinig mee bezig. Zelfs niet zoveel last van PMS en zelfs geen early zwangerschapstest gedaan, haha. Voelde als een verademing... hopelijk kan ik dit wat vasthouden. Wel echt even verdrietig toen ik gister ongesteld werd en vandaag toch wel heel down... lijkt wel alsof de hele wereld zwanger is en het lijkt me toch zo het allermooiste van de hele wereld. Maar goed. We blijven positief! Soms wil je toch wel even zo graag zien/weten wat er allemaal wel/niet gebeurt in je baarmoeder en waarom HET niet lukt he?
PS. Excuus dat ik nog steeds "Gebruiker" heet (kan ik niet meer veranderen), jullie mogen me best "Lulu" noemen!