"De dames die al wat langer wachten....."

FleurBo fijn dat het weer ietsje beter gaat met je. Ik wacht nog gezellig met je mee hoor. Hier verder ook geen nieuws nog leven nog steeds naar oktober toe haha. Ik denk niet echt dat ik iets special kan verwachten van mn man rond de uitgerekende datum. Hij gaat er heel anders mee om en heeft alles een soort van geblokt.

Littlepenquin wat gaaf een sub gekocht! Heerlijk nu het weer nog. Al moet het vandaag alweer een stuk beter worden als de afgelopen dagen. Ik wil inderdaad wel mn bloed gaan laten testen maar ik ben nu nog niet in de gelegenheid om dat te doen. Ik zit nu nog een ruime week in het noorden van het land, dus als ik terug kom ga ik gelijk kijken of ik een afspraak kan maken. Spannend nu weer de wachtweken! Zal voor jullie duimen. Hopelijk lukt het om er niet teveel mee bezig te zijn de komende tijd.

1988 welkom wat naar allemaal. Wel heel knap van je dat je zo onwijs bent afgevallen! Hopelijk is het jullie nu toch snel gegund na alles. Die onzekerheid zal blijven die heb ik ook heel erg en ik denk nog wel meer meiden hier. Ik weet niet of je gevaccineerd bent want lees best wat verhalen dat dit voor een ontregelde cyclus kan zorgen.

Lovetennis wat een rollarcoaster weer zeg! Maar super fijn dat het toch door is gegaan. Nu weer die ontzettend spannende wachtweken. Zal heel hard voor jullie duimen.

Caroline wat fijn dat je weer mag beginnen. Hopelijk straks weer mooie resultaten.

Vis dankjewel! Gelukkig van nature al behoorlijk wat geduld maar dat is de laatste jaren wel nog beter geworden haha. En wat spannend allemaal! 7 eitjes van de 7 en dan nog 6 in de race zijn gewoon prima aantallen zeg! Hier waren de resultaten slechter met meer eitjes. Hoe voel je je nu verder? Lukt het een beetje die wachtweken door te komen? Hopelijk helpen de avocados hihi

Linavv wat onwijs stoer en gaaf dat je een vervolg studie gaat doen! Heel goed van je dat je daarvoor kiest als je daar goede energie van krijgt. Heel veel succes!

Hier dus verder nog steeds geen bijzonderheden. Net even weggeweest in centerparcs en ondanks het weer wel leuk gehad. Veel wezen zwemmen en het was fijn om even ergens anders te zijn. Volgens mij waren ook ergens rond die tijd mn vruchtbare dagen want mn darmen begonnen ergens weer even 2 dagen de draaien en daarna was het weer klaar dus verwacht ergens volgende week dat ik weer ongesteld ga worden. Maar zit er aardig relaxed in. Ben blij als het september is want dan is het nog maar een maandje tot oktober en gaat het voor ons hopelijk ook weer allemaal lopen.

Hi lieve dames, 
@Fleurbo, jullie hebben dus van je vorige ronde nog embryootjes in de vriezer liggen, spannend hoor! Mag ik vragen waarom je daarvoor eerst aan de pil moest? Was dat om je cyclus weer op gang te helpen, of om beter te kunnen plannen, of iets?
@Zwindo lekker dat je er even tussenuit geweest bent, met dat soort uitstapjes gaat de tijd hopelijk wat sneller tot Oktober. Waarom moesten jullie nu ook alweer zo lang wachten? Corona toch? Wij waren inderdaad best tevreden met de opbrengst uiteindelijk, maar omdat wij terugplaatsing hadden op dag 3, weten we helaas nog niet hoeveel er de vriezer in konden. Dat krijgen we als het goed is binnenkort per brief te horen. 
@LindavV superleuk dat je weer gaat studeren, en je hebt helemaal gelijk, carriere / studie / andere leuke dingen niet on hold zetten. Het leven gaat toch door en terwijl je moet wachten op dat wondertje, moet je je tijd maar zo nuttig en aangenaam mogelijk besteden :)
LittlePenquin Fijn dat de IUI goed gegaan is, nu weer afwachten, spannend! Heel goed om zoveel mogelijk afleiding te zoeken, dat ging mij de eerste week altijd aardig af en daarna elke dag wat minder. Dat was alleen wel zo goed als volledig in lockdown, dus heel fijn dat je nu ook lekker activiteiten hebt kunnen plannen!
@LoveTennis wow dat was inderdaad een rollercoaser, heel fijn dat je iui uiteindelijk door kon gaan en alles goed was! Heel veel success met de wachtweken weer!Ja ze doen dus soms ICSI als op de dag van IVF het zaad toch minder is. Daar moet je van te voren alleen wel toestemming voor geven aan het ziekenhuis. Dat hadden wij gelukkig wel gedaan, als een soort van formaliteit, nooit gedacht dat het nodig zou zijn. Zo zie je maar!
Nou dames, dag 6 na mijn (dag 3) terugplaatsing en ik moet zeggen dat de spanning er nu aardig in komt te zitten hoor! Ik berekende vannacht ineens dat als ons embryootje nog goed gaat, het nu volgens mij wel ongeveer ingennesteld zou moeten zijn. Dus daarmee is de gekte in mijn hoofd begonnen :/ Ik voel eigenlijk niks bijzonders op wat steekjes na (maar die heb ik al sinds de punctie), en als ik al wat zou voelen, is dat dan misschien een naderende menstruatie..? Ik werk ook nog volledig vanuit huis, dat helpt ook niet echt als afleiding merk ik.  En ik moet nog door tot zondag - nog 6 dagen!! Hoe dan.. ???‍♀️

Hoi negentienachtentachtig, ik zag dat je nieuw was op dit lijntje en dat je op je menstruatie aan het wachten bent. Hoe is het met je? Menstruatie al doorgebroken? Of wellicht nog een test gedaan?

Lovetennis, wauw! Wat een rollercoaster, ik leef helemaal met je mee. Hou dat goede gevoel lekker vast, wat het antwoord ook is nu voel je er goed bij ? En ik vind het ook superknap van je dat je je gevoel durft te uiten en te zeggen op je werk wanneer het je teveel is!
Ik ga de studie Toegepaste Filosofie volgen ?? (Weer) een vierjarige HBO (heb dus twee jaar geleden een andere HBO afgerond), maar wel in deeltijd nu.
Fleurbo, inderdaad. Mocht het allemaal wel lukken dan kijken we op dat moment hoe het ervoor staat. Zo staan we er zeker in. Hahahaha, dat ‘wachten op een zwangerschap’ is wel een understatement. Maar oktober komt langzaamaan dichterbij, spannend!
LittlePenguin, succes meis! Wat goed van je dat je afleiding zoekt en dat je vriend zo actief mee helpt om dat te bereiken.
En je zegt het goed, na twee jaar proberen begint inderdaad de “leip-heid” maximaal de kop op te steken (tenminste dat denk ik nu), haha. Het is zo ongrijpbaar en niet te sturen.
Zwindo, ook aan het wachten tot oktober lees ik. Hoe is het voor jou dat je man er anders mee omgaat en zoals je schrijft dat hij alles geblokt heeft? Ik hoop dat je voor jezelf er een mooie betekenisvolle dag van kan maken. Ik hoop dat het ontspannen gevoel mag aanhouden. Wat leuk dat jullie een fijn weekend weg hadden. Het is kut en het is hoopvol, maar je kan nooit weten!

Vis ja onze cryo heeft het ontdooien niet overleefd en toen we mochten beginnen met een nieuwe ronde kregen we corona en laat nou net mn man degene zijn geweest die koorts kreeg (39,5 3 dagen lang) dus daardoor 4 maanden moeten wachten. En dat wachten na die tp vond ik ook zo verschrikkelijk nog erger dan de "normale" wachtweken.

LinavV mn man heeft er gewoon meer moeite mee om de pijn van alles echt binnen te laten. Enige moment dat ik hem echt heb zien breken was toen we het as van Luna op gingen halen. Hij is gewoon bang dat hij eraan onderdoor gaat als hij alles toelaat. Zo heeft hij toendertijd ook de keuze gemaakt om niet onze dochter te zien. We hebben een heleboel foto's gemaakt dat als hij er wel klaar voor is hij haar alsnog kan zien. Kortom gewoon een andere manier van rouwen/verwerken van emoties. Hij accepteert mijn keuzes en ik die van hem. En we zijn er voor elkaar en dat is het belangrijkste.

Hee lieve dames, 
Ik heb even alles bijgelezen, helaas geen nieuwe positieve zwangerschapsberichten en met de één loopt het beter dan met de ander... Ik denk aan jullie!
Dankjewel voor de nieuwe positieve berichten. 
Inmiddels 11 weken zwanger, vorige week de 10 weken echo gehad, alles zag er goed uit!, over 2 weken de 13 weken echo die nu nieuw is. Ik voel me verder goed en er ontstaat langzaam een buikje.
Het was voor ons de 3de IUI poging (eigenlijk de 4de maar die is afgebroken vanwege overstimulatie dus telt officieel gezien niet mee). 
Één jaar geleden ongeveer kwam ik op dit forum en hadden we de eerste stap richting huisarts en zo ziekenhuis gezet...
Hopelijk maakt jullie rollercoaster ook snel een positieve draai! Ik blijf duimen voor jullie, liefs.

Littlepenguin spenend de wachtweken!! Wanneer mag je testen? Hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbij.
Haha ja loslaten is niet te doen. Ik hoop ergens begin oktober een terugplaatsing te hebben! 

Zwindo fijn dat jullie even lekker weg zijn geweest. Wat goed dat jullie kunnen praten over het rouwen en het accepteren van elkaar dat jullie anders rouwen. Ik hoop dat jullie ondanks alles ook af en toe met een een glimlach naar de mooie herinneringen kunnen kijken. Denk aan jullie ❤️

Vis heel logisch dat de spanning er steeds meer in komt! Het is ook gewoon super spannend. Gelukkig is het al weer woensdag en komt zondag steeds dichter bij! 
Wij hebben inderdaad nog 4 cryo’s liggen, dus daar gaat er hopelijk binnenkort 1 van teruggeplaatst worden. Ik moest eerst aan de pil omdat ze te maken hebben met wachtlijsten. De eerste plek die ze weer hadden was vanaf 13 september. Ik moet nu dus met de pil plannen dat mijn eerste cyclusdag op rond die datum ligt. Met een natuurlijke cyclus is dat natuurlijk lastiger, vooral omdat je cyclus blijkbaar na een miskraam van slag kan zijn. 
Weet jij eigenlijk al of ze embryo’s hebben kunnen invriezen bij jullie?

Ik ben de dagen aan het aftellen tot ik mag stoppen met de pil. Bah wat een rotdingen zijn het eigenlijk ook! 

FleurBo jaaa september woohoo nog een maandje en dan is het oktober ? hier nog net geen scheur kalender gemaakt hahaha.
Gisteren zijn we even lekker uit eten gegaan voor de verjaardag van mn man omdat hij moet werken op de dag zelf en echt een klote tijd van 4 smiddags tot 12 snachts. Ik had al helemaal met zn moeder en broertje geprobeerd om een suprise party op te zetten, maar dat gaat dus mooi niet door. Dus heb heerlijk genoten van sushi? ik gok dat ik ergens volgende week ongesteld moet worden maarja dat weet ik maar nooit met die cyclus van mij.

Hoe is het met de andere dames en de wachtweken? Gaat de tijd een beetje vlot voorbij of kruipen de dagen/uren voorbij?

Terug
Bovenaan