Nou dames, mijn voorgevoel bleek toch wel weer te kloppen, want ik had zondag een witte test. Omo-wit noemen we dat geloof ik? Ik vond het echt een treurig gezicht. Meteen gestopt met de utro en gisteren kwam keurig netjes mijn menstruatue door..
Ik ben wel echt verdrietig en ook nog eens wanhopig aan het worden. Maar vandaag ben ik er wel weer een beetje, geloof ik.
We moeten nu sowieso een cyclus rust houden, over 2 weken afspraak met de gyn om een cryo terugplaatsing te bespreken en in te plannen. Wij gaan binnenkort op vakantie dus wellicht gaat dat het nog eens een cyclus uitstellen, maarja, ik ben wel echt toe aan vakantie. Verder heb ik vandaag ook maar wat plannen voor het weekend gemaakt (and it will involve drinking

)
Fleurbo jeej weer een stapje verder, zo fijn dat het nu toch steeds dichterbij gaat komen dat jullie ice man of ice woman teruggeplaatst mag worden!
@Zwindo sterkte de aankomende dagen met de uitgerekende datum van je meisje. Fijn dat je wel goed vooruitzicht hebt nu de volgende behandeling concreet gaat worden! Je cyclus blijft vast nog wel even regelmatig - daar gaan we voor meehopen!
@lolita jammer dat de eerste keer niet raak was, dat is echt een domper. Bij mij was het baarmoederslijmvlies ook nog wel eens dun bij de laatste echo voor de iui (dat wisselde bij mij een beetje), maar in het ziekenhuis zeiden ze dat het niet bewezen is dat dit echt uitmaakt en dat de ovitrelle 't vaak ook nog iets dikker maakt. Maar ze zien idd wel liever dat het wat dikker is. Fijn dat ze iig verder gaan kijken en dat er met je meegedacht wordt!
@Caroline wow, 2 teruggeplaatst en nog 1 in de vriezer, dat is alvast een mooi resultaat

Fingers crossed dat er in elk geval 1 (en misschien wel 2?!) blijven zitten dit keer! Sterkte met de wachtweken.
@truussuus welkom! Tsja, die biologische klok, ik kan me wel voorstellen dat je je daar toch zorgen om maakt. Ik ben zelf 34 en ondanks dat ik niet jong moeder wilde worden, voel ik de tijd nu ook wel een beetje in mijn nek hijgen. Mijn moeder ging namelijk ook vroeger dan gemiddeld in de overgang.
En tja, wat betreft die percentages van IUI en IVF, volgens mij is iui idd 10% per poging en is 30% van de stellen zwanger na 6 pogingen, maar dat is statistiek, eerlijk gezegd zegt mij dat niet meer zo veel. Je moet uiteindelijk gewoon een keer geluk hebben.
Bij IVF is het misschien wel goed om in je afweging mee te nemen dat er meer embryoos uit een poging kunnen komen en die terugplaatsingen verzekeringstechnisch onder 1 poging vallen. Dus met 3 pogingen heb je als het even meezit wel meer dan 3 kansen gehad.
Groetjes weer!