"De dames die al wat langer wachten....."

Hee dames,
Zwindo jeetje, jullie hebben wel op de pechtrein gezeten zeg. Maar inderdaad het is alweer september en voor je het weet is het oktober! Fijn dat jullie toch even lekker uit eten konden gaan voor je man's verjaardag. Je moet de tijd maar zo aangenaam mogelijk maken voor jullie zelf ?
@fleurbo oohh ik snap dat je met smart zit te wachten tot je weer mag! Het aftellen is nu begonnen ?
Wij hebben vanmorgen de brief van het lab op de mat gevonden, dus dat was ook wel weer even spannend ? Er zijn er bij ons ook 4 ingevroren ? Ik moet zeggen dat dit wel een heel klein beetje rust geeft.
@projecttt oohh wat heerlijk ? Een hele fijne zwangerschap toegewenst!!
Hier nog 1 dag tot ik mag testen. Hoop en paniek wisselen elkaar meerdere keren per dag af inmiddels. Ik voel alleen maar een hoop zenuwen en de vermoeidheid is waarschijnlijk van het wakker liggen, verder helemaal geen kwaaltjes die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap. Ik heb dus ook testvrees in plaats van testdrang. Dat wordt echt een hartverzakking morgen ? 

Vis wat spannend allemaal! Ik had ook weinig klachten met name erg moe was er wel eentje. Ik voelde juist ook de kwaaltjes van de triggershot verminderen waardoor ik dacht dat het niet gelukt zou zijn. Hopelijk kom je morgen met goed nieuws?

Hier het berichtje gekregen dat mn neef en zn vrouw die op dezelfde dag waren uitgerekend als ons een zoon hebben gekregen. Een beetje een dubbel gevoel. Blij voor hen maarja wij hadden nu ook onze kleine meid moeten krijgen dus ook wel weer lastig. Gaan er ook niet op kraamvisite. Verder hier ook alweer wat menstruatie klachten die oppoppen dus die zit er ook weer aan te komen?

Hoi allemaal moest even testen of mijn bericht wel werd verstuurd anders schrijf ik het voor noppes ?
Hoe gaat het met iedereen
Fleurbo zit je nog aan de pil?
Zwindo snap je dubbel gevoel wel, tuurlijk ben je blij voor hun maar toch steekt het
Vis heb je al getest? Ben heel benieuwd.

Hier update
Vandaag de tweede punctie gehad met 5 goede eitjes en het zaad was goed nu wachten tot maandagmiddag dan bellen ze Wanneer de terugplaatsing is word dinsdag of donderdag in elk geval. Dus we kunnen weer op het wachtbankje straks wel weer spannend. ook of er genoeg bevrucht zijn zo dat er 2 terug geplaatst kunnen worden.ö i

Vis wat spannend!! Ik hoop zo voor jullie dat jullie een hele bijzondere ochtend hebben met een positieve test ?
Zwindo, heel logisch dat het zo dubbel is, je wilt blij zijn voor hen maar hierdoor is het verlies ook weer extra dichtbij en confronterend dat Luna nu ook net geboren had kunnen zijn. Denk aan jullie!
caroline fijn dat het allemaal goed is gegaan en zelfs 2 teruggeplaatst. Spannend allemaal, succes met wachten!
hier nog 6 dagen de pil slikken? volgende week het ziekenhuis maar eens bellen om nog wat vragen te kunnen stellen. Dan hopen dat mn menstruatie netjes komt en ik met de progynova kan beginnen. Heeft iemand ervaring met progynova en of dit veel bijwerkingen geeft? 

Hoi lieve meiden, ik heb even een paar weekjes rust gehouden. Was er na wat slecht nieuws even klaar mee, maar probeer inmiddels weer met positieve moed er voor te gaan. Hier een update: Eerste IUI is helaas niet gelukt. Ik was mega verdrietig maar voelde het wel al een beetje aan. Met de arts nu overlegd om totaal 3 pogingen IUI te proberen en om anders een second opinion aan te vragen ivm mijn baarmoederslijmvlies wat echt heel erg dun is… zit inmiddels weer in poging 2 met iets hogere dosis Gonal F. 

LoveTennis wat een rollercoaster had jij, maar wat fijn dat de poging door kon gaan. Spannend met meerdere eitjes! 

ProjectTt wat een fijn nieuws! Geniet van je zwangerschap en leuk om af en toe een update van je te lezen. 

Vis wat super spannend!! Ik hoop dat je inmiddels een positieve test in handen hebt gehad.

LittlePinguin spannend 2e IUI. Succes met het wachten en hopelijk lukt het een beetje om los te laten!

FleurBo Ah dat lijkt me heel fijn om over 6 dagen weer te kunnen stoppen met de pil. Fijn dat voor jou en Zwindo het nu een beetje gaat opschieten! Dat wachten is ook echt niks. Ik heb zelf geen ervaringen met progynova.. 

Zwindo wat lastig altijd die verschillende manieren van rouwen. Heel erg knap en goed dat jullie het zo accepteren van elkaar en er vooral voor elkaar zijn. Dat is het allerbelangrijkste. Oh ik snap dat de geboorte van het kindje van je neef dubbel voelt?.. dikke knuffel voor jullie! 

Carolinerkj wat fijn dat de punctie erop zit. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws!

Sorry als ik meiden vergeet, probeer komende tijd weer wat vaker mee te lezen en te reageren. 

Hoi Meiden,
Had al eerder geprobeerd te reageren, maar de app doet het ineens niet meer. Dus nu een nieuwe poging via de site.
Caroline fijn dat de punctie goed is gegaan. Spannend weer allemaal! Weet je al hoeveel bevruchtingen er zijn? 
FleurBo Jeee aftellen is bij jou echt begonnen. Weet je nu al meer over hoe en wat met het prikken?
Lolita Balen dat IUI niet is gelukt. Hopelijk lukt het de komende ronde wel. Fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt over hoeveel IUI's jullie gaan doen.
Hier vanmorgen heel fijn ongesteld geworden en verder ben ik snot en snot verkouden. Geen corona maar een verkoudheidje. Al moet ik zeggen dat ik me momenteel beroerder voel als toen ik corona had. Ondanks dat ik nu ongesteld ben rond een periode dat ik eigenlijk onze kleine meid had moeten krijgen gaat het goed. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gemaild, omdat mijn menstruatie nu voor de SOT van mn man lijkt te vallen. Dan kan betekenen dat we misschien straks tot november moeten wachten tot we kunnen beginnen of ik kan al gelijktijdig beginnen met prikken. Het wordt even afwachtne. Het positieve is dat ik een cyclus van 31 dagen had. Sinds de bevalling zit ik steeds rond de 30 a 31 dagen, dus lijkt mijn cyclus te zijn gereset ofzo. 

Hoi Meiden,
Had al eerder geprobeerd te reageren, maar de app doet het ineens niet meer. Dus nu een nieuwe poging via de site.
Caroline fijn dat de punctie goed is gegaan. Spannend weer allemaal! Weet je al hoeveel bevruchtingen er zijn? 
FleurBo Jeee aftellen is bij jou echt begonnen. Weet je nu al meer over hoe en wat met het prikken?
Lolita Balen dat IUI niet is gelukt. Hopelijk lukt het de komende ronde wel. Fijn dat je in ieder geval duidelijkheid hebt over hoeveel IUI's jullie gaan doen.
Hier vanmorgen heel fijn ongesteld geworden en verder ben ik snot en snot verkouden. Geen corona maar een verkoudheidje. Al moet ik zeggen dat ik me momenteel beroerder voel als toen ik corona had. Ondanks dat ik nu ongesteld ben rond een periode dat ik eigenlijk onze kleine meid had moeten krijgen gaat het goed. Ik heb vanmorgen het ziekenhuis gemaild, omdat mijn menstruatie nu voor de SOT van mn man lijkt te vallen. Dan kan betekenen dat we misschien straks tot november moeten wachten tot we kunnen beginnen of ik kan al gelijktijdig beginnen met prikken. Het wordt even afwachtne. Het positieve is dat ik een cyclus van 31 dagen had. Sinds de bevalling zit ik steeds rond de 30 a 31 dagen, dus lijkt mijn cyclus te zijn gereset ofzo. 

Terug
Bovenaan