"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi meiden.
Mijn rollercoasterweek is donderdag geeindigd in een diep dal. Woensdag voelde ik het al en donderdag tijdens mn tenniswedstrijd voelde ik het letterlijk en figuurlijk. Toen ik naar het toilet ging, zakte de grond weer onder mijn voeten vandaan. Thuis heb ik zo hard gehuild. Donderdag was echt een zwarte dag.
Morgen op dag 4 een uitgangsecho en dan hoor ik of ik mag starten met poging 6 ?
Ik ben zo intens verdrietig geweest, ik voel me zo leeg, zo boos ben ik, ik begrijp het niet.
8 oktober hebben we een afspraak met onze gynaecoloog om de iui te evalueren, het voelt alsof mijn leven afhangt van die dag ofzo. Hoe zwaar dit ook klinkt; doodeng vind ik het.
@littlepenguin; wat leuk dat jij ook zo n jonge hond hebt!
@Carolinerkj wat een goed nieuws en wat een spanning!!!
@projectt ik ben heel blij voor jullie! Super van de echo! 
@vis wat klote dat jij ook ongesteld bent geworden ?
@lollita wat een teleurstelling dat het niet gelukt is ?
@truussuus welkom op dit forum!!

Hoi love tennis
Wat ontzettend sneu en balen dat het weer niet gelukt is helemaal als het al de zoveelste poging is dan zakt je moed wel.in je schoenen gelukkig snel weer een echo en kunnen jullie weer door hopelijk voor nu mag je hier wel even van ondersteboven zijn dus rustig aan

Hier nog steeds op het wachtbankje bijna de eerste week voorbij maar kijk nu af en toe al of ik niet wat roods zie ben er toch wel heel bang voor maar ik heb af en toe wel wat kramp in de buik en voel.ik steekjes maar wil me er niet teveel aan vastklampen want dan komt het nog harder aan nog even geduld dus vind dit altijd het ergste van alles die onzekerheid en later de tijd naar de echo ook

FleurBo, ik lust geen vis en daarom moet ik van mezelf nu 1 keer per 2 weken witvis eten, dat lust ik wel. Daarom heb ik wel een andere foliumzuur aangeschaft, op aanraden van mijn gynaecoloog.

Multi Prena Fem van Orthica. Het is wel een dure, maar deze is vooral voor dames die dus geen of nauwelijks vis eten.

@Carolinerkj, hoeveel iui pogingen hebben jullie ook alweer gehad voordat jullie met ivf zijn gestart?
@Zwindo, dat je toch heel blij kunt zijn als je ongesteld wordt he, het is echt een rare achtbaan dat leventje van ons ;)

@Lolita wat is jouw bms? Ik had het elke keer prima, maar de laatste keer had ik 5,98 dat was wat krap, maar de dag erna was het al 7.4. Hebben ze daar bij jou ook naar gekeken? Dus echt vlakvoor de eisprong?
@Truussuus, die steken en opgeblazen gevoel is heel herkenbaar. Ik wil je ECHT niet ontmoedigen, dat is het laatste wat ik wil, maar ik had iedere keer allemaal kwaaltjes, en dat kwam bij mij door de ovitrelle. Als je nu gaat testen, test je namelijk ook positief. Ik was misselijk, had steken, hoofdpijn. Het is echt heel naar, want eigenlijk voelt het soms alsof je zwanger bent :(
Maar ik hoop natuurlijk dat het bij jou anders is :)

@Fleurbo, ik heb ook nagevraagd of het erg is dat ik al zo lang foliumzuur slik, in mijn ziekenhuis zeggen ze dat ik het echt gewoon moet blijven slikken. Dus dat is dat merk dat ik in mijn vorige berichtje had geplaatst (van orthica).

Straks om half 12 de uitgangsecho, ik hoop zo dat we door mogen met poging 6. 

Hoi lovetennis
Wij hebben 6 iui gehad en toen over gegaan op ivf we konden nog 2 keer omdat ze bij ons opnieuw telde na de (vroege) miskraam maar dat wilde wij niet meer wat ik daarna raar vond was dat we moesten wachten op een intake voor ivf in een ander ziekenhuis en ik dus toen vroeg of we dan nog een keer iui konden dien en toen zeiden ze dat er weinig kans meer was na 6x terwijl ze eerst zeiden dat we nog 2x konden ben blij dat we ons gevoel hebben gevolg wilde eigenlijk al eerder ivf maar ze vonden dat toen nog niet nodig

FleurBo goede tip! Komende weken wordt het avocado’s en eiwitten eten, inderdaad baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb toevallig net ook een afspraak gemaakt bij een orthomoleculair therapeut voor volgende week. Wie weet kan zo’n iemand wonderen verrichten dat met voeding m’n slijmvlies wat dikker wordt. Ben jij inmiddels al ongesteld geworden? En moet je dan gelijk met de progynova beginnen of dat niet?

Zwindo goed om het dan ook nog eens te laten checken door de huisarts idd! Ook al is het binnen de bandbreedtes, het is toch fijn dat je ervoor kan zorgen dat alle waardes optimaal zijn voor een eventuele zwangerschap. 

LoveTennis ah nee wat super balen dat de 5e poging ook niet gelukt is ? ik snap je gevoel helemaal. Ik hoop dat je vandaag een beetje goed nieuws heb gekregen en dat jullie voor de 6e poging kunnen gaan en je weer een beetje moed en hoop hebt voor deze ronde! 
Mijn BMS was afgelopen vrijdag 4,8 en toen waren m’n eitjes al 16,6 mm en 19 mm vandaag is de inseminatie geweest en hebben ze niet meer gekeken. Ik vroeg het wel nog aan de arts maar ze zei nee we doen nu geen echo meer… ik krijg wel utrogestan om ervoor te zorgen dat het niet verder afbreekt in de tweede helft van m’n cyclus. Klopt het nou dat je deze poging met Gonal-F gaat proberen? Weet je ook welke hoeveelheid je krijgt?

Carolinerkj spannend en succes nog laatste weekje wachten! 

Fleurbo Het insemineren ging goed, merkte daar eigenlijk weinig van gelukkig. Vervelend dat jij daar andere ervaringen mee hebt! Alleen de dag erna enorm opgeblazen gevoel en steken in mijn eierstokken, dat zwakte de dagen erna steeds verder af maar ik voelde me wat raar.
Ik vond het zelf wel even een dingetje, nu het allemaal zo klinisch moet en ook naar geen van de afspraken mijn partner mee mag maar ja.
Wat fijn dat je bent gestopt nu met de pil! Inderdaad gek dat je soms zo kunt uitkijken naar je menstruatie (zoals jij) en dat je soms zo hoopt dat ie uitblijft (zoals ik)!
Lolita Spannend, ook weer een inseminatie gepland! Is dat al gebeurd vandaag? Nu hopen dat de komende 2 weken snel voorbij gaan, duimen voor een positieve uitkomst!
Lovetennis Wat kan ik me ontzettend goed voorstellen dat je zo teleurgesteld en verdrietig bent, als de zoveelste poging niet is gelukt. Het moment dat je dan weer ongesteld wordt is vreselijk, je mag daar ook best even behoorlijk van balen en een potje huilen. Hopelijk  heb je ondertussen goed nieuws gehad dat je door mag naar poging 6. Sterkte en veel succes!
Ik had al gelezen dat je een valse positieve test kunt krijgen na Ovitrelle, ik ga dus ook heel geduldig wachten tot de 23e om een test te doen. Merk dat ik wel optimistisch ben nu op een of andere manier, maar heb ook wel weer angst.. komt het des te harder aan als het niet raak blijkt te zijn.
Ik was vorige week vol goede moed begonnen aan avocado’s eten en ’s avonds een handje noten, voor de goede oliën etc maar ik ben dat nu al een beetje beu haha. Verder slik ik alleen foliumzuur maar misschien moet ik toch ook eens naar andere supplementen gaan kijken, zie hier heel wat voorbij komen. Ik wil ook proberen alles lichamelijk zo optimaal mogelijk te hebben in de hoop dat er een innesteling plaats kan vinden. Nog 1,5 week in spanning afwachten..

Lovetennis aah wat ontzettend balen dat het niet gelukt is! En dat na zo'n ronde die al zo spannend was.. 
lolita ah dus je zit weer op het wachtbankje? Hopelijk doet de utrogestan het goed en blijft er iets plakken!
bedankt voor het delen van de vitamines dames! Ik ga vandaag eens googelen naar de verschillende merken die jullie slikken en dan ook nieuwe bestellen

menstruatie komt nog niet lekker op gang.. heel frustrerend want iedere dag dat ie later komt betekent weer een dag langer op een nieuwe poging wachten. Wel een heel klein beetje bruin gehad gister, maar dat was eenmalig. Dat heb ik nog niet eerder gehad. Het gaat bij mij altijd binnen een uur van niets naar heel veel. Wel wat krampen gehad dus hoop dat het maar gewoon snel komt. 

Terug
Bovenaan