PennyLane balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel heel fijn dat je toch nog door kan gaan met je behandeling.
Ikbendoutzen dankjewel! Het is niet leuk maar kan me er beter gewoon bij neerleggen en doorgaan. Anders kost het ook zoveel energie en hebben al genoeg gezeik? maar wat spannend dat het toch nog niet helemaal doorzet. En voor jou ook lapjesendraadjes ik duim heel erg voor je dat het een innesteling is wat je voelt. Hier sinds donderdag al een klein beetje bruinverlies gehad, waarbij ik vandaag ineen ook heel even wat helderrood had. Wat overging is lichtbruin tot nu nagenoeg niets meer. Woensdag zou mn NOD ongeveer moeten zijn als ik uitga van de ovu testen. Vond het wel wat vroeg voor bruinverlies/roodverlies, maar denk dat het nog wel gaat doorzetten. Ik krijg vaak last van een soort opvliegers voor ik ongesteld moet worden en daar heb ik nu wel af en roekoe last van gehad dus het is wachten tot het doorzet, helaas.
Chacha spannend morgen hopelijk zien ze een morgen met de echo een mooi eitje wat op knappen staat. Was je nou ook nog met ovu testen bezig deze ronde? Wat geven die aan?
Wilkindje jij ook heel veel succes morgen met de echo. Hopelijk toch gewoon goed nieuws. Ik zal heel hard duimen.