Oef, toch reactie op de clomid! Follikel was candaag 19mm op 13, dus nog even wat doorgroeien! Komende dagen dus lekker gezellig maken 😉. Ik zeg wel niks tegen m'n man nu, prestatiedruk is toch ook aanwezig hier nu ?. Dus meer dan een 'Alles was goed op de echo' krijgt hij niet ?. Bms was iets te dun naar de zin van de arts met 9,9mm, maar dit kan dus nog groeien aangezien de follikel ook nog wat moet doorgroeien. Ineens ook de boodschap gekregen dat als het deze maand niet lukt, we even verder moeten zonder clomid.. was te verwachten natuurlijk gezien alle maatregelen, maar toch een beetje balen!
zwindo, ik gebruik wel ovulatietesten, ten minste als die ooit zullen arriveren.. had 3 doosjes besteld via bol.com, maar 2 zijn geannuleerd en nu heb ik er dus maar 5.. dus nu de komende dagen toch maar wat testen. Binnen een 2,5 week ten vroegste kan ik testen. De cb's waren tot hiertoe leeg, maar daar heb ik er nu dus geen meer van. Dus effe wachten op m'n andere en dan vanaf deze avond of morgen testen denk ik!