"De dames die al wat langer wachten....."

Lapjesendraadjes hoop houden! Hier ook mezelf gek aant maken 6dpo gister rozeverlies gehad...vandaag niks... en ook ik denk zou het?!  Afwachten! Je kunt het! 

Ook al duurt het wat langer, het kan zomaar ineens wel lukken hé dames. Ik duim met jullie mee! ?
Lapjesendraadjes, we gaan nog voor 2 cycli ovulatie-inductie en daarvoor kan ik terecht in de privépraktijk van mijn gyn. Alles wat in het ziekenhuis moet gebeuren, zal hier ook wel uitgesteld worden. 

Pennylane, ik heb net hetzelfde voor! Ik ga bij een gyne in de privé en daar kan het idd gewoon doorgaan voorlopig. Hopelijk heb je binnen de 2 cycli succes!

PennyLane balen dat je ongesteld bent geworden, maar wel heel fijn dat je toch nog door kan gaan met je behandeling.
Ikbendoutzen dankjewel! Het is niet leuk maar kan me er beter gewoon bij neerleggen en doorgaan. Anders kost het ook zoveel energie en hebben al genoeg gezeik? maar wat spannend dat het toch nog niet helemaal doorzet. En voor jou ook lapjesendraadjes ik duim heel erg voor je dat het een innesteling is wat je voelt. Hier sinds donderdag al een klein beetje bruinverlies gehad, waarbij ik vandaag ineen ook heel even wat helderrood had. Wat overging is lichtbruin tot nu nagenoeg niets meer. Woensdag zou mn NOD ongeveer moeten zijn als ik uitga van de ovu testen. Vond het wel wat vroeg voor bruinverlies/roodverlies, maar denk dat het nog wel gaat doorzetten. Ik krijg vaak last van een soort opvliegers voor ik ongesteld moet worden en daar heb ik nu wel af en roekoe last van gehad dus het is wachten tot het doorzet, helaas.
Chacha spannend morgen hopelijk zien ze een morgen met de echo een mooi eitje wat op knappen staat. Was je nou ook nog met ovu testen bezig deze ronde? Wat geven die aan?
Wilkindje jij ook heel veel succes morgen met de echo. Hopelijk toch gewoon goed nieuws. Ik zal heel hard duimen.

Oef, toch reactie op de clomid! Follikel was candaag 19mm op 13, dus nog even wat doorgroeien! Komende dagen dus lekker gezellig maken ;). Ik zeg wel niks tegen m'n man nu, prestatiedruk is toch ook aanwezig hier nu ?. Dus meer dan een 'Alles was goed op de echo' krijgt hij niet ?. Bms was iets te dun naar de zin van de arts met 9,9mm, maar dit kan dus nog groeien aangezien de follikel ook nog wat moet doorgroeien. Ineens ook de boodschap gekregen dat als het deze maand niet lukt, we even verder moeten zonder clomid.. was te verwachten natuurlijk gezien alle maatregelen, maar toch een beetje balen! 

zwindo, ik gebruik wel ovulatietesten, ten minste als die ooit zullen arriveren.. had 3 doosjes besteld via bol.com, maar 2 zijn geannuleerd en nu heb ik er dus maar 5.. dus nu de komende dagen toch maar wat testen. Binnen een 2,5 week ten vroegste kan ik testen. De cb's waren tot hiertoe leeg, maar daar heb ik er nu dus geen meer van. Dus effe wachten op m'n andere en dan vanaf deze avond of morgen testen denk ik!

Chacha jeeh super fijn dat je echo goed was en je gevoel toch klopte. Fijn als je lichaam duidelijk is. Wel balen dat je daarna even door moet zonder clomid als niet lukt deze ronde. Zal daarom extra duimen dat het gewoon raak is??? stom dat je bestelling is geannuleerd. Vindt het trouwens ook stom dat je niet los goedkoper nog extra teststaafjes kan kopen. 
WilKindje hier nog heel hard voor je aan het duimen op goed nieuws vanavond. 

Ik ben ook heel hard aan het duimen Wilkindje!
Zwindo, ja zeker met pcos.. je moet vroeg beginnen testen om hem zeker niet te missen maar als je zoals ik vorige maand 15 dagen of meer moet testen voor er een eisprong is, draai je er serieus was testen door ?. 

Hoe gaat het ondertussen met de andere dames hier?

Terug
Bovenaan