"De dames die al wat langer wachten....."

Fleurbo dat is wel balen als het niet moet komen is het gelijk goed en nu moet het en dan komt het niet misschien reageerd je lichaam erop omdat je graag wil dat het komt en dan weg blijft?

Hier vandaag nog 1 week op het wachtbankje eerste week is om nu de langste week nog ??
Eigenlijk wil je dit niet in je hoofd hebben en gewoon als je normaal de weken doorloopt zonder dat er iets is zo van he het is vandaag alweer 14 sep ipv wanneer is het nou de 14 de maar helaas werkt dat niet bij mij dus dan maar zoveel mogelijk afleiding zoeken nadeel is wel dat ik hiervan ga hyperventileren en dan weer me druk ga maken of het dan toch niet corona is omdat je als je zwanger bent vatbaarder bent voor griep en dan word het dus erger heel irritant terwijl ik nog niet eens weet of het raak is ??

Lovetennis wat onwijs naar dat het weer niet heeft mogen zijn. Snap dat het allemaal extra hard binnenkomt en dan ook nog op een klote moment. Hopelijk krijg je 8 oktober meer duidelijkheid over jullie volgende stappen. Hoe is je echo van de week trouwens gegaan?
Carolinekj Spannend weer het wachtbankje. Hopelijk kom je snel met positief nieuws. Wat je zelf al aangeeft zijn ook al is het nieuws straks positief die verlengde wachtweken tot een eerste echo. En ik kan mij voorstellen dat die bij jou ook extra spannend zullen zijn.
Lolita Ik verwacht vandaag een telefoontje van mijn huisarts, want die wilde nog even weten wat mijn klachten waren waarom ik het bloedonderzoek wilde doen. Dacht dat ik al duidelijk genoeg was geweest in mijn mail, maar blijkbaar wil ze toch nog wat verduidelijking. Spannend nu weer moeten wachten hopelijk helpt de utro is dat de eerste keer dat je het gebruikt? Kan best wel voor wat rotzooi zorgen.
Truussuus haha ik deed zelf ook maar een halve avocado per dag en heb hem ook 1 of 2 keer vergeten. Ik probeerde het op verschillende manieren binnen te krijgen. Door een smoothie, op brood met een eitje, pokebowl, quacamole met avondeten ergens bij. Daardoor was het best goed te doen. Je hebt ook flink wat recepten om er taart of iets mee te maken. 
FleurBo Wat balen dat het nog niet echt lekker doorzet. Nou heb je wel weer een periode de pil geslikt en moet je lichaam ook alles weer opstarten en resetten, dus het kan even duren. Ik zat maar 3 weken aan de pil slikte 2 aug de laatste en werd toen pas de 7e ongesteld. Dus duurde ook wel een aantal dagen voor alles op gang kwam. Hopelijk zet het allemaal toch snel door en hoef je niet te lang te wachten.
Hier is de menstruatie voorbij en zojuist het besef dat het inderdaad alweer 14 september is, wat betekend dat het nog een kleine maand is voor het een en ander voor ons ook weer gaat lopen. Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe nog best relax in zit. Op de een of andere manier heb ik nu een soort van rust gevoel over mij heen hangen met het gevoel dat alles goed gaat komen. Echt een heerlijk gevoel is het. Hopelijk kan ik dit vasthouden en komt het allemaal inderdaad helemaal goed. 

Caroline verschrikkelijk dat wachtbankje! Veel succes komende week, hoop heel erg op een positief berichtje volgende week!

wat fijn dat gevoel van rust Zwindo! En de kans dat het gaat lukken straks is natuurlijk ook gewoon heel erg aanwezig! Het is natuurlijk al een keer gelukt, dus je lichaam kan dit gewoon. Hopelijk kun je het positieve gevoel vasthouden! En het komt inderdaad ook gewoon steeds dichterbij. Voor je het weet is het oktober en ga je beginnen met spuiten.

hier is de menstruatie gelukkig doorgezet. Dus begonnen met de progynova en volgende week donderdag op dag 10 een echo. Ik heb denk ik een beetje hetzelfde gevoel als jij Zwindo: heb er ergens wel rust in dat het goed gaat komen. Ik ben vooral heel erg ongeduldig merk ik. Maar ieder dagje is er 1.. :) 

Na maanden afwezigheid laat ik ook weer even wat van mij horen. In mei is ook onze 6e poging iui mislukt. We konden pas eind juni een gesprek inplannen voor een evaluatie. Hierin werd echter weinig nieuws besproken, was eerder ook al afgesproken dat we hierna door zouden gaan met ivf. Het intakegesprek voor ivf kon pas begin augustus plaatsvinden. Dus al met al een verplichte rustperiode, wat uiteindelijk ook wel een soort van fijn was. Ik ben sinds eind augustus gestart met de pil en deze moet ik slikken tot 20-9. Komende vrijdag 17-9 begin ik met decapeptyl te spuiten en 29-9 komt de gonal-f er ook bij. Ik kijk wel een beetje op tegen het vele spuiten, maar vooral de punctie. Het is toch echt wel weer wat anders dan de iui's. Maar dit komt vast goed en hopelijk zijn we half oktober toe aan een goede terugplaatsing. 

Nwj welkom terug ik vond het eerst wel.vervelend en lang duren tot we onze intake hadden van ivf wij hebben 1 januari onze 6de iui gehad en toen 5 februari intake voor ivf toen dacht ik kunnen we gelijk weer verder werd rond die tijd ook ongesteld en klaar maar dat viel tegen ik moest eerst weer aan de pil wat ik heel tegenstrijdig vond omdst je bezig was om zwanger te worden maar het ziekenhuis wilde de cyclus overnemen en na de uitleg vond ik het ook wel weer goed we waren ook gewend zodra ik ongesteld werd ik weer door ging voor de volgende poging en dat kwam neer op elke 3 a 4 week een iui behandeling en nu stond dat ineens stil uiteindelijk vond ik dat toch wel even lekker en kon je lichaam even tot rust komen
Uiteindelijk de eerste punctie op 6 april en terugplaatsing op 9 april gehad en nu inmiddels de 2de punctie gehad op 4 sep en de derde terugplaatsing op 7 sept van 2 embryo's nu in afwachting tot de testdatum op 21 sept

Hoi meiden. Toch nog weer wat goed nieuws; geen cystes, alles schoon, dus ik heb er al weer 3 dagen clomid opzitten. Maandag de echo op dag 11 en dan zal het wel weer het weekend erna worden.
Sinds ik clomid slik, is mijn menstruatie anders dan daarvoor.
Herkenbaar voor anderen?
@Carolinerkj; wat herkenbaar dat gevoel. Bij ons zeggen ze nu ook dat we na poging 6, nog een poging 7/8/9 kunnen doen met gonal f. Ik wil nu zo snel mogelijk die verwijzing, het duurt me veel te lang allemaal. Ik krijg geen ustr

@Lolita, deze laatste poging van de normale reeks is nog met clomid (150 weer).
8 oktober hebben we de afspraak met de gyn staan. Dan sla ik met mijn vuist op tafel en wil ik een verwijzing.
In de tussentijd zouden we nog een poging 7,8,9 kunnen doen -> die is dan wel met gonal f.
Wat shit dat ze geen echo meer hebben gedaan bij jou, bij mij doen ze standaard een echo voor de inseminatie.
Ik krijg nooit utrogestan, geen idee waarom niet..

@Truusuus, dankjewel. Ik heb de 5e poging vanaf de ovulatie elke dag avocado en noten gegeten, echt waar. En het resultaat; geen zwangerschap. Ja zo kan ik nog wel even doorgaan met wat ik allemaal heb gedaan.

@Fleurbo, wat vervelend dat het niet opschiet. Bij mij heeft het vaak een lange aanloop, en weer een hele lange afronding zeg maar. Oke ik lees nu net dat het is doorgebroken, fijn!

@Zwindo, wat fijn dat je je nog steeds zo rustig voelt. Houd dat vast!
De echo was goed :) Zie hierboven.

@NWJ, wat fijn en spannend dat het gaat beginnen! Jij loopt nu iets voor op mij, dus ik houd me vast aan jouw verhalen ;) Het lijkt mij best spannend, in vergelijking met iui zoals je zegt. HEEEEEEEEL VEEL SUCCES!!

Love tennis Wat een goed nieuws en kunnen jullie weer door

Heel veel succes alle andere dames met wachten de behandelingen en echo's
Hopelijk hebben we snel positieve berichten op deze topic ???

NWJ spannend dat je met ivf gaat starten! Heel erg balen dat het nodig is, maar kan me ook voorstellen dat het weer een nieuwe energie en hoop geeft. Wat je schrijft over de punctie herken ik: ik zag er enorm tegen op en had allemaal horror verhalen gelezen op internet. Ik kon in het ziekenhuis kiezen voor een roesje of niet. Nadeel van het roesje was dat ik daar moest blijven en mijn vriend mijn eicellen alleen naar een ander ziekenhuis moest vervoeren (ons ziekenhuis heeft geen lab die ivf / icsi kan doen). Ik heb dus uiteindelijk gekozen voor geen roesje en het is me echt alles meegevallen. Ik werd met een paar prikjes rondom de plek dat ze gingen prikken plaatselijk verdoofd (eierstokken zelf kunnen de niet verdoven) en vond eigenlijk de verdovingsprikjes het vervelendste. Al met al dus druk gemaakt om niets. En ik liep daarna dus weer vrij soepel mee om de kostbare koffer met eitjes naar een ander ziekenhuis te brengen. Wel kreeg ik de avond er voor en een uur voor de punctie lorazepam. Als je dat niet standaard krijgt zou ik daar echt om vragen want die hebben het mij wel wat makkelijker gemaakt. Hopelijk neemt dit verhaal je angst een beetje weg :) 

lovetennis wat fijn toch weer goed nieuws! Hopelijk mooie echo maandag en dan weer een nieuwe poging ?? Ik heb geen ervaring met clomid maar heb het idee dat heel veel van die medicatie wel wat doet met je menstruatie. Ik heb ook een gekke menstruatie deze keer. Je zou het eens met het ziekenhuis kunnen bespreken.

mijn menstruatie was dus dinsdag doorgezet en nu al weer bijna over. Waar ik normaal behoorlijk bloed de eerste dagen was dat nu ook veel minder. Vind het op zich wel fijn, maar ben ook ergens bang dat er iets niet goed is en mijn lichaam na de miskraam toch nog van slag is ondanks dat alle hormonen kunstmatig zijn. Het zou natuurlijk ook door de progynova kunnen komen die ik vanaf cd 1 slik. Misschien dat dat er voor zorgt dat het allemaal wat minder is. En ergens ben ik bang dat het misschien door het Corona vaccin komt. Daar hoor ik ook verhalen over met rare menstruaties. Naja maar niet te veel doemdenken. Lichaam heeft ook gewoon veel te voortduren gehad de afgelopen maanden. Dus gewoon heel hard hopen dat mn lichaam wel gewoon klaar is voor een nieuwe poging

Terug
Bovenaan