"De dames die al wat langer wachten....."

Carolinekj Jeeh wat super gaaf! Gefeliciteerd! Nu die verlengde wachtweken doorkomen tot de eerste echo. Die zullen voor jou ook weer extra spannend zijn gezien de vorige keren. Nu is het ook nog spannend of het er 1 is of 2 zijn.
Lovetennis Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en wat een timing allemaal. Misschien is het gesprek uiteindelijk niet echt meer nodig. Dat zou nog eens fijn zijn! Fijn dat je bms deze keer een mooie dikte heeft. 
Truussuus Jeetje wat spannend allemaal weer. Als je donderdag pas mag testen kan het inderdaad nog goed een innestelingsbloeding zijn. Hopelijk kom je die laatste dagen nog een beetje door.
Leenjoo Welkom! Jullie hebben ook al een aardige weg afgelegd. Hopelijk kan je hier ook snel weer weg en heb je volgende week gewoon een positieve test in handen. Zo niet ben je hier van harte welkom om al je frustraties etc. te delen. Ik hoop zelf begin oktober met onze 2e ICSI te beginnen.
FleurBo Spannend allemaal! Hopelijk valt het allemaal mee met je eierstokken en is het gewoon een goede echo en een goede terugplaatsing. 
Hier verder geen bijzonderheden. Nog steeds wachtend tot wij weer mogen beginnen. Wat nu langzaam dichterbij begint te komen, nog zo'n 3 weekjes :) Verder zit ik gelukkig nog steeds in een positieve flow, dus hoop die voorlopig nog vast te kunnen houden. 

Carolinerkj Gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws voor jullie! Nu weer spannend tot de echo maar wat super om dat plusje te zien verschijnen!
Lovetennis klinkt positief, goede bms en zeker 2 goede eitjes. Hopelijk kan het vrijdag gebeuren en dan duimen voor een geslaagde poging!

Dank voor het welkom allemaal.

Truussuus, ja die hormonen.... het wordt er niet allemaal duidelijker van. Nu ook sinds vandaag pijnlijke borsten. Het is nu dag 9 na de ovitrelle, dus weet niet of het daar dan nog van komt. Aan de andere kant heb ik dit ook na de pregnyl gehad en werd ik dan toch ongesteld. Is dus wel spannend!   Ik kan je heel goed begrijpen. Wachten duurt lang en dan ook nog zo'n bericht das even slikken. Toen bij ons duidelijk werd dat het niet zo vlot zou gaan met zwanger worden kwam mijn collega heel vrolijk vertellen dat ze zwanger was. Daar kon ik gewoon niet mee dealen. Ik kon op dat moment ook echt niet blij voor haar zijn. Nu ondertussen kan ik veel met haar delen en kan ik mn hart wel luchten gelukkig.  Hopelijk heb jij een innestelingsbloeding gehad en heb je snel een positief resultaat! Fingers crossed.

Lovetennis, wat een goed bericht! Hoop dat het voorspoedig verloopt!

Zwindo, ja een hele weg kan je het wel noemen. Vond het eerst echt een enorme achtbaan, maar nu begrijp ik het allemaal wat beter en merk dat ik het makkelijker los kan laten. Toch blijft het allemaal spannend en onzeker. Ik ga mn best doen af te wachten voor het testen, maar omdat mijn cyclus over t algemeen nog wel ns korter is is er de neiging eerder te testen. maar ga mn best doen.   Voor jou kan ik heel goed begrijpen dat het wachten lang duurt. Hoop dat je in de positieve flow kan blijven zitten en op deze manier kan beginnen met jullie icsi! 

Leenjoo welkom hier! Hopelijk kun je hier je hart een beetje luchten. Wat is de reden dat jullie je omgeving niet willen inlichten? 

Truusuus wat spannend de laatste dagen! Ik hoop ook dat het lichte bloedverlies een goed teken is. Is het nu ook gestopt?

Caroline wauw gefeliciteerd!!! Wat ontzettend fijn en ook zo spannend! Hopelijk lopen de testen mooi op komende dagen en heb je straks een hele mooie echo ❤️ was de test vandaag ook goed? Kun je niet bij het ziekenhuis aandringen op een eerdere echo? Kan me voorstellen dat je iets eerder bevestiging wilt dat er iets zit. 

Lovetennis fijn dat de echo goed was! Spannend deze poging, is misschien wel de laatste IUI toch?

Zwindo ja het komt nu steeds dichterbij :) ben je de dagen al aan het aftellen? Ik heb serieus gewoon zo’n aftel-app. Kan ik iedere dag even zien dat het echt dichter bij komt haha.

Hoi hoi
Vanochtend weer een test gedaan was voor mijn gevoel dikkere streep dan gister en de weken indicatie gaf gister tussen de middag 1_2 weken aan en vanochtend 3_4 weken loopt mooi op maar gister was het de tweede urine en vandaag de eerste dus miss maakt dat verschil maar voor mijn gemoedstoestand is dit heel fijn ☺️ bij de echo ben ik 7 week dus best vroeg om wat te zien ook omdat het niet via de natuurlijke weg ging is het anders rekenen maar als ik ergens onzeker over werd mocht ik altijd even bellen

FleurBo, Dankje!  De eerste 2 keer hebben we het wel verteld. Iedereen leefde zo enorm mee, wat natuurlijk wel fijn was. Alleen gaf het ook wel onrust.  Iedereen die vraagt , enn??? Wanneer weet je wat? Voel je wat? Etc. Daardoor was ik er zelf ook constant mee bezig en merkte dat me dit heel veel stress gaf en dus ook veel energie kostte. Nu weten mijn Personal trainer en mijn 2 collega's het wel. Dat is alleen al wel fijn, maar daar deel je toch dingen op een andere manier mee. 
Ik vind het fijn om hier mee te lezen en het gevoel te hebben dat er mensen zijn die begrijpen hoe het is en dat is een fijn gevoel.

Carolinerkj, Wauw! Gefeliciteerd. Wat mooi en spannend zeg! 

Haha FleurBo ik probeer het allemaal nog steeds enigzins los te laten en er niet al teveel mee bezig te zijn. Al merk ik wel dat doordat ik nu weer klachten begin te krijgen die ik de laatste tijd rond mn vruchtbare periode heb dat weer wat lastiger is. Daardoor ergens de angst dat mn menstruatie straks toch te vroeg komt en we dus tot november moeten wachten. Meer dan wachten kunnen we helaas niet doen dus daar gaan we maar gewoon mee door.

Carolinekj ik had bij luna ook met 7 weken mn eerste echo! Was toen een kleine rijstkorrel die bliepte dus we was wel degelijks iets te zien. Wel met een inwendige echo natuurlijk. Spannend weer hoor. Fijn dat de testen in ieder geval goed opliepen!

Zwindo
Ik heb bij de vorige zwangerschappen pas tussen de 9 en 11 weken de eerste echo gehad dus dit is voor mij erg vroeg maar ben er wel blij mee heb vandaag toch nog maar een test gekocht☺️ die wil ik volgende werk nog een keer doen of eerder en dan is het genoeg anders maak je je helemaal gek natuurlijk ?maar ik vind het erg spannend zoals iedereen en als de 5 dagen voorbij zijn ben ik ook al rustiger toen begon de vorige keer ook her bloeden vandaag nog 3 week wachten gelukkig is mijn vriend de hele week vrij volgende week dan gast die week in elk geval lekker snel

Terug
Bovenaan