"De dames die al wat langer wachten....."

Oke ik word gek hier, ik zie een heeeel licht streepje op mn 6 dagen voor nod test, mijn man zietm ook! Heb nu met middag urine getest, morgen nog een keer met ochtendurine! Dit kan niet echt zijn... 

Pff ik houd mijn hart vast voor vanavond ? maar moet een antwoord hebben.. ik zal het jullie laten weten, al weet ik niet of ik dat vanavond nog trek als het echt bevestigd word ?

Ikbendoutzen nee echt!! Hoe gaaf!! Heb je een foto van je test? Dan heeft die operatie en hsg toch een goed effect gehad! 
WilKindje hoop echt zo voor je dat het goed is???

Willkindje ik denk aan je! Hoop echt dat je goed nieuws krijgt. 

Zwindo.. ik kan het niet geloven, reken mezelf nu nog niet te rijk... hoe zet ik hier een foto in? 

Ok meiden even jullie input nodig. Door de verlenging van alle maatregelen zit ik in het dubio. Ik zit namelijk te twijfelen om het ziekenhuis morgen te bellen. Ik zou willen informeren of ik niet wellicht een behandeling zou kunnen starten in een privé kliniek zonder de operatie te hebben gehad. Of moet ik het gewoon laten voor wat het is? Ik weet ook niet hoe het zit qua vergoeding met de verzekering als ik zou overstappen. Wat is wijsheid? 

Met informatie doe je nooit iets verkeerd Zwindo. Je kan altijd een telefonisch consult vragen om dan even alles op een rijtje te plaatsen. Ik mag jammer genoeg ook in de privé geen nieuwe behandeling met clomid starten. Maar je kan altijd eens bellen!

Terug
Bovenaan