"De dames die al wat langer wachten....."

Wat balen lollita en fleurbohopelijk bij jou toch vals negatief zolang er geen bloed is is het toch nog hoop

Yes yes zwindo wat een super goed nieuws jullie kunnen weer door hopelijk horen we snel dat je een positieve test hebt
Hier nu 7w+4 volgens de site van freya en anders 7w+1 woensdag onze eerste echo heb er heel veel zin in maar heb ook best wel de zenuwen omdst we 2× een verkeerde echo heb ben gehad maar toen hadden we bloed erbij en tot nu toe geen bloed te zien vorige week vrijdsg toch masr een test weer gedaan en die liep nog steeds op hij was op de testdatum 2_3 week en die vrijdag erop 3+ dus we zijn wel wat gerust, maar het komt steeds dichterbij en ik merk aan mezelf dat ik weer meer last van hyperventilatie heb en dat vind ik knap vervelend. verder gaat het wel goed gelukkig zijn we erg nieuwsgierig en iets minder enthousiast dan voor de testdatum denk ik omdat we bang zijn voor weer een tegenvaller maar we zullen zien jullie horen het wel hoe het afgelopen is

Zwindo jammer dat we steeds zo bezig zijn met naar een moment toeleven he? Terwijl er ook heel veel leuke dingen gebeuren tussen het wachten door. Vandaag ben je begonnen met de medicatie of niet? Zijn dat de decapeptyl spuiten?
lulu toch altijd spannend de week voor je menstruatie! Hopelijk is het niet nodig om je aan te melden voor IUI, maar kan me voorstellen dat het ook fijn is om met iets anders te beginnen. Toch weer nieuwe kansen en misschien werkt het voor jullie!
caroline wat een spannende dag morgen! Heel veel succes en hopelijk een hele mooie echo! Dat je geen bloedverlies hebt gehad is al een goed teken! 

hier vanochtend nog steeds een negatieve test. Vind het echt frustrerend dat ik nog door moet met de hormonen terwijl ik eigenlijk al weet dat het voor niets is. Gek genoeg voelde ik me gisteren en vandaag best goed. Hielp ook dat ik lekker druk was met leuke dingen op werk. Hoop dat ik snel door mag met een nieuwe poging en het niet weer 8 weken duurt tot we weer mogen beginnen.

Lulu toch altijd weer spannend als je nod voor de deur staat. Heel herkenbaar toch ergens die blijvende hoop dat er toch iets magisch gebeurd.

Carolinekj jou echo datum komt steeds dichterbij fijn dat de testen goed oplopen.

FleurBo balen dat de test nog steeds negatief is. Hopelijk kan je als het inderdaad niet is gelukt toch redelijk snel door naar een volgende ronde.

Hier inderdaad net de eerste prik menopur gezet. Heb een heel ander prikschema als vorige keer. Geen decapeptyl. Nu alleen een stimulans en dan zaterdag 1e controle en krijg er dan iets anders nieuws bij wat ik nog niet ken. En iets heel bijzonders vandaag met de echo want mijn cyste van ruim 2,5 cm is gekrompen naar 1,2 cm. Dus het dieet heeft toch effect. Echt heel bizar. Zit momenteel in zo'n goede flow. Mn eerste tatoo laten zetten door mn oom ter nagedachtenis van onze dochter. Een vakantie geboekt voor het eind van het jaar. Ahh echt heerlijk om ook naaruit te kunnen kijken. Nu duimen dat dit allemaal soepel verloopt. Spannend maar wel weer vol nieuwe goede energie

FleurBo hoe is het bij jou? Misschien toch ineens nog positief nieuws? Want vandaag was pas je officiele testdatum uit het ziekenhuis toch?

Carolinekj hoe is jou eerste echo gegaan? Hopelijk goed en ben heel benieuwd of het er één of twee zijn.

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier wel goed. Deze keer echt meer last van wat bijwerkingen erg moe en erg onrustige darmen. Morgen mn eerste controle echo dus ben erg benieuwd of het een en ander aan het groeien is. Heb wel het idee dat mn buik ietsje opzet, maar nog niet het zware gevoel in mn onderbuik. We wachten het weer af

Zwindo: fijn om te horen dat je weer gestart bent. Wel vervelend van de bijwerkingen, hopelijk nemen ze nog weer wat af. Ben benieuwd wat de echo morgen laat zien, laat je het weten?
carolinerkj: hopelijk heb je een goede echo!
Ik heb alles weer achter rug van ons eerste ivf traject. Uiteindelijk zijn er 10 follikels gegroeid, ook echt 10 eicellen geoogst met de punctie afgelopen maandag. Dinsdag te horen gekregen dat er 9 van waren bevrucht. Wat een opluchting was dat.. uiteindelijk is er gister een goede 8 cellige embryo terug geplaatst. Er zitten nu nog twee goede embryo's, één matige en twee slechte embryo's in de vriezer (deze hadden fragmentatie). Er zijn nog drie embryo's die ze door laten groeien tot morgen en gaan dan hopelijk ook nog de vriezer in, maar dat horen we volgende week per brief. En nu is het afwachten. Maar vind het nu al niet leuk meer. Het gevoel zo dichtbij te zijn, maar het niet zeker weten.. 

Oeh NWJ spannend! Fijn dat je alles achter de rug hebt en al je tp hebt gehad. Het wachten is echt een hel indd. Niet leuk! Hopelijk heb je veel afleiding en gaat de tijd snel. Hoe vond je de punctie zelf? Viel het je mee of juist heel erg tegen?

Zwindo spannend morgen eerste controle echo! Hopelijk gaat alles goed :) 
vervelend van de bijwerkingen, is het zou dat die minder zouden moeten worden als je de andere hormonen er bij gaat spuiten?
wat fijn dat er wen goede embryo in je buik zit NWJ! Hopelijk maakt ie daar een mooi plekje voor de komende maanden!
vandaag inderdaad officiële testdatum maar zoals verwacht nog steeds negatief. Vanmiddag mezelf getrakteerd op een drankje en ben nog heerlijk aan het nagenieten van het roesje dat ik daar van heb. Nu eerst ongesteld worden en dan weer aan de pil of op mijn eigen cyclus wachten. Rond 15 november mag ik weer met een cyclus voor een terugplaatsing beginnen. Ik moet er maar even niet aan denken dat het dus tot ongeveer de kerst gaat duren voor we weer een test mogen doen. 

FleurBo ai shit zeg. Goed dat je jezelf even lekker op een wijntje hebt getrakteerd! Heerlijk af en toe denk ik nu ook ah zou nu echt wel even flink een avondje willen feesten en een drankje willen doen en gewoon even alles helemaal los laten.

Hier nu net terug van mn eerste controle. Minder eitjes als vorige keer, maar nog wel hoop dat er nog wat eitjes mee gaan doen. Voor nu lijken het er maximaal 6 a 7 te zijn. De helft tenopzichte van onze eerste ronde, maar aangezien de kwaliteit toen niet zo best was. Hoop ik dat nu de kwaliteit beter is van de eitjes en vind het dan niet zo erg dat het er wat minder zijn. Merk wel dat ik het daardoor nu extra spannend vind of er wel embryo's/goede embryo's uit gaan komen deze ronde. Ik heb nu mn 2e spuit erbij gekregen fyremadel en die is wel wat vervelend. Niet de prik zelf maar de vloeistof is branderiger dus geeft een wat naar gevoel. Maandag in ieder geval terug voor de 2e controle. Spannend weer.

Terug
Bovenaan