"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo 6 a 7 eitjes is best een goede score toch? Ik kan me herinneren dat ik er bij de eerste controle ook zo veel had, uiteindelijk een paar dagen daarna bij de punctie kon ze er 9 aanprikken waar in totaal toch 11 eitjes in zaten. Dus het kunnen er zeker meer worden! 
En wat je zegt: de kwaliteit is het belangrijkste :) 
spannend maandag de volgende echo, verwacht je op korte termijn de punctie? Je bent toch nu een week aan het prikken of vergis ik me?

FleurBo vandaag gaat prik 6 van de menopur erin. Dus nu bijna een week aan het prikken. Morgen indd 2e echo. Ze gaven gisteren aan dat ze denken dat donderdag de punctie zal zijn, maar zal morgen vast meer horen. Heb deze keer wel echt meer blauwe/rode plekjes op mn buik als de vorige ronde. Ook die fyremadel is echt een nare spuit qua vloeistof. Mn darmen zijn gelukkig wel ietsje rustiger. Nog even door prikken en dan gaan we zien welke resultaten we hebben.

Heey dames, Net terug van vakantie, weekje Tenerife. Het was precies wat ik nodig had. Ik heb elke avond alcohol gedronken en daar extra van genoten (alhoewel ik mij nu schuldig voel). Nu weer strict, want wonderbaarlijk genoeg drong mijn menstruatie na 1,5wk licht bloeden door en kon ik deze week starten met ronde 3 IUI (100gr clomid + ovitrelle). Geen innestelingsbloeding, wel menstruatie. Ik had zelf gedacht dat ik nog een cyclus moest overslaan, maar nu kunnen we toch weer van start! Hoop doet leven. 
@Zwindo: fijn dat het etentje wel leuk was en dat je het zo goed bent doorgekomen! Maar wel erg jammer van die nasmaak :( sommige mensen ben je gewoon liever kwijt dan rijk! Ik hoop dat er op de volgende echo meer eitjes te zien zijn! Ik duim voor je. 
@Lulu: ik heb achteraf spijt dat ik niet eerder het traject ben ingestapt, pas na 1,5jr zijn we bij de huisarts geweest. Toen heeft het 3-4mnd gedruurd voordat we mochten beginnen met IUI (eerst alle onderzoeken doorlopen). Ik snap je frustratie betreffende zwangere vriendinnen (ik denk dat we dit allemaal wel hebben). Ik heb zojuist ook weer 2 cadeautjes ingepakt voor 2 vriendinnen (Geboorte + babyshower). Positief zijn blijft lastig, als ik ongesteld ben is dit sowieso bijna onmogelijk haha, maar dan krabbel ik weer overeind en heb ik toch weer goede hoop wanneer ik een goede ingangsecho heb gehad voor IUI. Ik ben ook met een positiviteitsdagboek gestart.
@LoveTennis: wat ontzettend rot van IUI6 :( Bij ons in Nijmegen (CWZ) mag je na 3x clomid over op de gonal-F. Dit is mijn 3de IUI, dus als het nu niet is gelukt dan gaan we gelijk over op gonal-F. Ik zie er wel een beetje tegenop, want op de clomid heb ik netjes 2 eitjes. Maar ik ga toch met gonal-f beginnen mocht deze IUI ronde niet succesvol zijn.  @
Fleurbo: wat ontzettend kut weer :( Ik ben ook begonnen met een positiviteitsdagboek (op advies vd huisarts). Vergeet vaak wat op te schrijven haha. Hopelijk heb jij er meer aan! 
@Lolita: ik stuur heel veel liefde en knuffels jouw kant op! Hoe gaat het nu met je? Krijg je genoeg steun vanuit je eigen omgeving?
@LinaVv: Ik snap je aankoop van het prentenboek! Ik heb vandaag mijn eigen regel verbroken: iets kopen voor je eigen baby terwijl je nog niet zwanger bent. Ook ik kon het niet laten om vandaag mijn eerste aankoop te doen, een activiteitenboekje van Little Dutch (met walvissen). Ik ben gek op walvissen. Ik moest voor een babyshower en kraamvisite wat kopen en kon het niet laten, ik was het ook al te vaak tegengekomen. Nu was ik ook bang dat het misschien wel eens uit het assortiment kon gaan en dus heb ik het meegenomen. 
@EllenVR, welkom! En @Uiltjesfan: welkom terug. Dat loslaten is mij tot op heden ook maar slecht gelukt.   
@NWJ: het ziet er allemaal positief uit! Hopelijk gaat de terugplaatsing goed! 

Hoi steeds gekeken op het deze topic maar erg rustig maar gelukkig weer wat positiviteit en meiden die weer in het traject zitten succes allemaal

Update van mij
Vorige week woensdag 13 okt de eerste echo we gingen er vol goede moed heen testen steeds positief tot op de dag ervoor en geen bloedverlies aangekomen in het ziekenhuis toch wel zenuwachtig en wat balen was liep het een half uur uit wat nooit gebeurt en nu we zo in spanning zaten krijg je dit heel grappig uiteindelijk aan de beurt ze wilden snel beginnen en wij vol verwachting naar de echo kijken ze keek dit is niet goed word een miskraam en klaar was de echo ik zei er klopt een hartje dat kan ook van jouzelf zijn. Verder geen uitleg .ja als je 5 week zwanger was was het goede echo . nu niet .dus weer aangekleed en kom volgende week maar terug krijg je pillen om het op te wekken je krijgt heel erge buikpijn en word heel heftig dus ga maar rustig op de bank zitten thuis met thee en chocolade maar over 2 weken terugkomen kan ook dus wij helemaal overdonderd door het nieuws en door het rare gedrag van de gynaecoloog ze had in mijn beleving te druk en wij moesten snel weer weg wezen ik heb uiteindelijk de verloskundige bij ons in de buurt gemaild en gevraagd om een second opinion maar ze had niet gelijk tijd en kunnen 29 okt terecht maar ik heb al.een afspraak staan in het ziekenhuis as woensdag dus heb met haar afgesproken dat we haar op de hoogte stellen hoe het was gegaan woensdag.

Jeetje Caroline wat verschrikkelijk! Zowel het nieuws als hoe ze je behandeld hebben! Dat kan echt niet! 
Ik weet helaas al te goed wat je voelt. Vol goede moed naar een echo want geen bloed is een goed teken en dan in de echo stoel valt de grond onder je vandaan. 
maar als ik jou begrijp klopte er dus wel een hartje? Kon je ook een vruchtje zien?
goed dat je de verloskundige gebeld hebt. Die gaan er vaak wat tactischer mee om. Ik hoop dat je woensdag toch verrast wordt. 
mocht je mijn ervaring willen horen met het opwekken met medicatie laat het dan weten, ik kan er wat over vertellen. 
voor nu heel veel sterkte, ik blijf duimen dat je woensdag een ander verhaal krijgt en het toch gewoon goed zit! 

We zagen een hartje kloppen maar de gynaecoloog zei dat kan ook vd moeder zijn einde uitleg en we zagen een piepklein vruchtje de gynaecoloog zei als je 5 week was geweest was het een goede echo nu niet dus allemaal een beetje vaag en ik zei ook nog het kan toch ook niet goed te meten zijn dat hoor je ook wel omdat het een hele vroege echo is Maar daar wilde ze niks van weten het ziekenhuis kan het precies uitrekenen omdat ze de cyclus in handen hebben dus dat was onmogelijk zei ze dus einde verhaal

Carolinerkj: wat vreselijk.. geen woorden voor. Wat ben je slecht behandeld zeg.. het is al schok om zoiets te horen en dan ook nog op deze manier. Dikke knuffel voor jullie en ik hoop toch nog op een klein wonder. 

Nog even op de vraag over de punctie: het is mij echt alles meegevallen! Had een infuus met fentanyl. Meer dan een schokje en wat kleine krampjes heb ik niet gevoeld. Het ging ook volgens het boekje zeiden ze. Dus ik heb wel een positieve ervaring gehad met de punctie. 
Ondertussen duurt het wachten nog steeds lang.. en heb allemaal zwangerschapssymptomen van de utrogestan. Echt vreselijk, want je weet dat het nietszeggend is. Hopelijk volgende toch wel goed nieuws. 

Littlepenquin fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En ook eens een fijne verassing dat je sneller mag beginnen dan gedacht. Succes weer!

Carolinekj jeetje wat een bizar verhaal zeg. Heel slecht dat ze je zo behandelen zeker al na wat je allemaal al steeds hebt meegemaakt met die eerste echo's.

NWJ gelukkig is de punctie meegevallen. Het wachten is altijd weer een drama en duurt verschrikkelijk lang inderdaad. Ik begin nu wel de spanning te voelen nu de punctie dichterbij komt.

Vandaag weer langs het ziekenhuis geweest en bloed moeten prikken. Wordt later vandaag terug gebeld. Heb nu al aardig wat afspraken gehad de laatste dagen hopelijk. Krijg ik vanmiddag de definitieve punctie datum te horen. Voor nu zijn er 6 follikels die echt een goeie grootte hebben en zitten er nog 5 kleinere. We gaan het zien.

Terug
Bovenaan