Heey dames, Net terug van vakantie, weekje Tenerife. Het was precies wat ik nodig had. Ik heb elke avond alcohol gedronken en daar extra van genoten (alhoewel ik mij nu schuldig voel). Nu weer strict, want wonderbaarlijk genoeg drong mijn menstruatie na 1,5wk licht bloeden door en kon ik deze week starten met ronde 3 IUI (100gr clomid + ovitrelle). Geen innestelingsbloeding, wel menstruatie. Ik had zelf gedacht dat ik nog een cyclus moest overslaan, maar nu kunnen we toch weer van start! Hoop doet leven.
@Zwindo: fijn dat het etentje wel leuk was en dat je het zo goed bent doorgekomen! Maar wel erg jammer van die nasmaak

sommige mensen ben je gewoon liever kwijt dan rijk! Ik hoop dat er op de volgende echo meer eitjes te zien zijn! Ik duim voor je.
@Lulu: ik heb achteraf spijt dat ik niet eerder het traject ben ingestapt, pas na 1,5jr zijn we bij de huisarts geweest. Toen heeft het 3-4mnd gedruurd voordat we mochten beginnen met IUI (eerst alle onderzoeken doorlopen). Ik snap je frustratie betreffende zwangere vriendinnen (ik denk dat we dit allemaal wel hebben). Ik heb zojuist ook weer 2 cadeautjes ingepakt voor 2 vriendinnen (Geboorte + babyshower). Positief zijn blijft lastig, als ik ongesteld ben is dit sowieso bijna onmogelijk haha, maar dan krabbel ik weer overeind en heb ik toch weer goede hoop wanneer ik een goede ingangsecho heb gehad voor IUI. Ik ben ook met een positiviteitsdagboek gestart.
@LoveTennis: wat ontzettend rot van IUI6

Bij ons in Nijmegen (CWZ) mag je na 3x clomid over op de gonal-F. Dit is mijn 3de IUI, dus als het nu niet is gelukt dan gaan we gelijk over op gonal-F. Ik zie er wel een beetje tegenop, want op de clomid heb ik netjes 2 eitjes. Maar ik ga toch met gonal-f beginnen mocht deze IUI ronde niet succesvol zijn. @
Fleurbo: wat ontzettend kut weer

Ik ben ook begonnen met een positiviteitsdagboek (op advies vd huisarts). Vergeet vaak wat op te schrijven haha. Hopelijk heb jij er meer aan!
@Lolita: ik stuur heel veel liefde en knuffels jouw kant op! Hoe gaat het nu met je? Krijg je genoeg steun vanuit je eigen omgeving?
@LinaVv: Ik snap je aankoop van het prentenboek! Ik heb vandaag mijn eigen regel verbroken: iets kopen voor je eigen baby terwijl je nog niet zwanger bent. Ook ik kon het niet laten om vandaag mijn eerste aankoop te doen, een activiteitenboekje van Little Dutch (met walvissen). Ik ben gek op walvissen. Ik moest voor een babyshower en kraamvisite wat kopen en kon het niet laten, ik was het ook al te vaak tegengekomen. Nu was ik ook bang dat het misschien wel eens uit het assortiment kon gaan en dus heb ik het meegenomen.
@EllenVR, welkom! En @Uiltjesfan: welkom terug. Dat loslaten is mij tot op heden ook maar slecht gelukt.
@NWJ: het ziet er allemaal positief uit! Hopelijk gaat de terugplaatsing goed!