Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
"De dames die al wat langer wachten....."
Chacha ik zie nu net dat de kliniek die nog wel behandelingen deed nu ook geen nieuwe behandelingen meer starten. Dus zit helaas niets op dan dit uitzitten.
Zwindo, ook de privéklinieken sluiten nu. Ik ben erg benieuwd wanneer alle behandelingen weer mogen starten. ?
Ik zou ook ergens tussen eind april en half mei gaan verhuizen, maar ik denk niet dat er nu nog een verhuisbedrijf is die nog werkt en ik vraag mij sterk af of de hele sleuteloverdracht nog wel door gaat.
Lapjesendraadjes aii dat is ook zo jullie gingen bijna verhuizen. Ik zie heb hier nog wel verhuisbusjes zien rijden deze week, maar je weet inderdaad niet wat het de komende periode gaat brengen. Ik hoop voor je dat je gewoon nog kan verhuizen. En wat je zegt ik lees overal dat er geen nieuwe behandelingen gestart gaan worden. Hoop dat de besmettingen nu zullen afvlakken waardoor er toch ook weer andere behandelingen opgepakt kunnen gaan worden. Maar ik ben bang dat dit nog eens heel lang kan gaan duren.
Wilkindje, o neeee wat onwijs erg!!! Geen woorden voor.... Ik had het je zo gegund dat het goed zou gaan! Even een digitale knuffel!!
Vroeg of laat komt het een keer goed! Ik hoop voor jou dat je lichaam het snel op lost, dat het zonnetje je een beetje blij maakt, dat je ondanks alles hoop blijft houden!
Wat ontzettend verdrietig Wilkindje! Ik heb gister de hele dag aan je gedacht en zo gehoopt voor je.. Lijkt me echt een bittere pil en al helemaal zuur dat je ook geen medicijnen mag om het op te wekken.
Kan alleen maar hopen dat je lijf het uiteindelijk snel gaat oplossen. Moet je nu 'oneindig' hiermee doorlopen? Of mag je na een bepaalde tijd toch wel weer aan de bel trekken?
Hele dikke knuffel voor je