"De dames die al wat langer wachten....."

Bo-belle: ik heb net de fertiliteitspoli in het ziekenhuis gebeld en ze gaan me echt geen pillen geven, de prioriteiten liggen letterlijk ergens anders.. 4-6 weken afwachten is normaal zei ze.. nou ik ben nu vooral dus heel boos dat niemand me helpt! Ik wil dat het eruit komt en ik het af kan sluiten en ik naar de toekomst kan kijken ? 

Willkindje dit is ontzettend verdrietig, ik heb er geen goede woorden voor, ik wil je heel veel sterkte wensen? 

Hier vanochtend een negatieve test:(, ik ga overmorgen weer testen....ook mijn man zag nu niks... het is dag 9 na ovu, dat is bij mij nog nooit voorgekomen, ben nooit verder dan dag 6 gekomen.... dus ik houd hoop. Zit nu opt werk... zal straks nog even die test van gister uploaden 

Wat naar zeg Wilkindje :( Lijkt me echt geen leuk bericht inderdaad en een heel ellendig idee. Ik ga ook geen opbeurende dingen zeggen, zou ook even echt niet weten wat... wees vandaag maar heel goed boos en verdrietig! Nog een keer een dikke digitale knuffel

Poeh, Wilkindje.. Wat een kutnieuws heb je weer gehad. ik leef zo met je mee ?. Dikke knuffel! En zo kut dat ze geen medicatie willen geven? In België ga je gewoon naar huis met die medicatie? Ik hoop voor je dat het dan toch snel op gang komt.. 
Ikbendoutzen, wat vreemd? Heb je iets van symptomen? Heel in het begin kan je hcg wel nog op en neer gaan dacht ik. Hopelijk snel toch die positieve test! Ik duim voor je ?.
Bo-Belle, hoe gaat het met jou?

Helaas, toch nu net ongesteld geworden... ik denk dus dat er wel iets gaande is geweest, kan niet missen.
Rotgevoel maar ik probeer te bedenken dat dit de eerste keer was dat mijn luteale fase 8 dagen was, een vooruitgang. 

WilKindje wat ongelooflijk klote is dit zeg bah. En dan nu ook.geen medicijnen of hulp om je te helpn echt verschrikkelijk. Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte deze komende tijd.
Ikbendoutzen ik kan de foto's niet zien, je moet de linkjes kopiëren van mupload en dan gewoon als tekst in je bericht plakken. Maar wat stom dat hij nu ineens negatief is. 
Hier de menstruatie ondertussen flink doorgebroken. Vanmorgen echt flink last gehad maar met wat paracetamol is de pijn nu te behappen. Ronde van 37 dagen deze keer. Geen extreme uitschieter gelukkig maar wel weer wat langer als de vorige rondes. Hopelijk nu weer een kortere ronde???maar eerst deze helse dagen weer doorkomen

Terug
Bovenaan