"De dames die al wat langer wachten....."

Lieve meiden,
Ik wens jullie een heel mooi, vruchtbaar, gezond en wonderlijk 2022 :)
@Zwindo, dankjewel :) Wat ontzettend spannend weer die wachtweken, pff. Ik duim met je mee :)
@LinaV wat heb je eenlief berichtje voor ons allemaal geschreven. Eigenlijk lijkt ons verhaal erg veel op elkaar, nu ik nog een keer je voorstelrondje heb gelezen. Het enige verschil is nu dat ik het hele iui traject achter me heb gelaten, ik hoop dat het jou wel veel succes zal opleveren :) 
Ik heb verschillende pogingen gehad met 1, 2 of 3 eitjes. Dus het kan hoor, dat er maar één grote is gaan rijpen. Ik kreeg alleen een exact tijdstip om de ovitrelle te spuiten (soort pregnyl). Bij mij moest er exact 36 uur tussen zitten. Dus op vrijdagavond 19.30 uur ovitrelle en dan zondag 11.30 iui bijvoorbeeld. Ik haalde de ovitrelle een kwartier van tevoren uit de koelkast.

@Vis; een heel gelukkig, gezond en wonderlijk 2022!

@carolinerkj, een heel gelukkig, gezond en wonderlijk 2022!

Een heel mooi en vruchtbaar jaar voor ons allen meiden! Dat dit maar een uitzonderlijk jaar mag worden met een heleboel mooie herinneringen ?

Carolinerkj dankjewel! Ik heb dat echt nog nooit gehad vorige keer bij Luna ook niet. Dus maak me wel erg onzeker. Nou heb ik vandaag helemaal geen roze verlies meer gehad wat toch wel weer positief is (denk ik). Er is in ieder geval weer iets meer hoop. Ik twijfel heel erg of ik morgen al wel een testje moet wagen of niet. Hoe gaat het verder bij jou?

Linavv oh spannend de eerst iui. Even een vraagje wat bedoel je precies met koud? Menopur bewaar je ook in de koelkast toch? Tenminste ik moest die ook koel bewaren. Ik deed eigenlijk altijd een icepack op de plek waar ik ging prikken om het wat te verdoven. Ik voelde zelf weinig verschil tussen de menopur en pregnyl buiten de bijwerkingen dan haha. Die merkte ik wel. Succes in ieder geval!

Lovetennis. Dankjewel, echt weer verschrikkelijk die wachtweken? hoop snel uitsluitsel te krijgen en dan het liefst in de vorm van een positieve test natuurlijk.

Zwindo Ik heb wat last van lichte krampen in mijn buik vanacht even een rondje dorp gelopen en toen had ik even buikpijn wat snel weer wegtrok gelukkig en ben best moe maar dat komt misschien ook wel dat ik van 20 dec alweer thuis zit omdat ik dicht moest van die stomme regering ? ik ben liever aan het werk hopelijk met persconferentie goed nieuws

Ik sluit me helemaal aan bij wat iedereen zegt: hopelijk brengt 2022 ons heel veel positieve zwangerschapstesten en goede vervolgen daarop! 

Zwindo en Caroline wat spannend voor jullie! Buikpijn zie ik zelf altijd als een goed teken want dat gebeurt er in ieder geval iets. En dat roze bloedverlies kan misschien wel een innestelingsbloeding zijn. Heb dat zelf niet gehad, dus heb geen idee hoe dat is, maar helemaal als het gestopt is, zou het dat misschien wel kunnen zijn! 
ben heel hard voor jullie aan het duimen!!

hier ging het afgelopen week opeens snel! Afgelopen woensdag weer echo gehad en eitje was mooi gegroeid. Bloed geprikt en 3 uur later werd ik al gebeld dat de terugplaatsing was ingepland! Komende woensdag is het zo ver! Vorige keer was op de dag voor de terugplaatsing al duidelijk dat het embryotje zich niet goed ontwikkelde, dus denk dat het vanaf dinsdag al spannend wordt of de telefoon niet af gaat.. 

Carolinerkj buikkrampen zie ik ook als iets goed want dat geeft mij het gevoel dat er gewerkt wordt. Spannend weer! Hopelijk goed nieuws over een paar dagen.

FleurBo wat fijn dar het zo snel is gegaan allemaal! Woensdag de tp! Wat grappig dat zou mijn officiële testdag zijn.

Hier weer even een dip. Na gisteren dus helemaal geen bruin of roze meer verloren te hebben, vanmorgen juist ineens wel weer. Toch ook al een testje gewaagd en die is omo wit. Geeft niet een heel goed gevoel. Zeker omdat domme ik dat ik ben lees dat heel veel meiden juist al 6 a 7 dagen na tp positief testen. Ik zit nu op dag 7 na tp en dus 12 dpo, dus klinkt dan niet heel positief. Vanuit het ziekenhuis zeiden ze uiteindelijk testdag 10 dagen na tp of als ik kon wachten 2 weken. Dus misschien is er toch nog hoop dat ik later nog positief test. Probeer vast te houden aan zolang het niet echt doorzet er hoop is. Alleen mn kwaaltjes wijzen ook meer op een menstruatie dan op een zwangerschap voor mn gevoel. Wachten is het enige wat ik kan doen.

Hai dames!

Zijn er meer dames die graag in een whatsapp groep willen kletsen over onze (langere) reis naar een (tweede) kindje?
Ik merk dat ik me in onze eigen reis best vaak eenzaam voel omdat veel mensen het gewoon wat makkelijker voor elkaar krijgen of al 'klaar zijn' met hun gezinnetje.

Bij interesse om deel te nemen kun je me een mailtje sturen met je telefoonnummer : eliannedecorte@gmail.com

Groetjes!

Hoi hoi Goed nieuws Fleurbo hopelijk is de embryo goed genoeg ontwikkeld en gaat de terugplaatsing woensdag door altijd spannend tot vlak voor de terugplaatsing vind ik wij hadden ook nog 1 in de vriezer en we hebben ook een keer gehad dat er een embryo het niet had gered dus deze keer was spannend omdst we er nog 1 hadden we hebben in spanning gezeten tot een uur voor de terugplaatsing en zijn toen weggegaan en bleek het een mooie embryo te zijn zonder afgestorven celletjes wat wel eens voorkomt maar niet heel erg is zeiden ze in het ziekenhuis

Hier nu dag 5 na de terugplaatsing soms nog wat krampjes en af en toe wat weeig/misselijk gevoel in mijn buik en vlagen van licht in mijn hoofd il maak mezelf weer helemaal gek in mijn hoofd merk ik want dit is toch wel erg vroeg na de terugplaatsing dacht ik maar wie weet 11 jan is de testdatum dus dat is nog een dikke week wachten

Terug
Bovenaan