Hee dames,
Even weer een berichtje van mij. Ontzettend drukke volle en gevulde weken gehad, maar nu even tijd om adem te halen. Ik was weer ongesteld geworden en wat was ik verdrietig! Oud en Nieuw komt eraan en er zijn 24 maanden voorbij gegaan (sinds de miskraam), zonder ook maar één teken van een zwangerschap. Die kwam even binnen! Maar wel het ziekenhuis gebeld en aangemeld voor de IUI. Ik mocht nog een maandje wachten, maar ik dacht waar wacht ik dan nog op? Dus hop vorige week gelijk prikinstructie gekregen en de menopur en pregnyl opgehaald.
Prikken ging meteen goed. De eerste twee / drie dagen ging het lekker, inmiddels vind ik het iets gevoeliger. Maar voor nu is het prima te doen en geen klagen van mijn kant. Ik heb wel het idee dat mijn eicellen lekker aan het groeien zijn, morgen eerste echo dus ben benieuwd hoe het ervoor staat en of mijn gevoel klopt of dat het alleen het idee is. Het gevoel van overstimulatie is zelfs door mijn hoofd gegaan, maar dat is wellicht ook de nieuwigheid. Ik heb er vrede mee dat we het traject in gaan.
Ik zie dat ik een hoop gemist heb wat betreft de berichtjes, dus ik probeer hier en daar wat reacties te geven. Als ik je oversla, sorry! Ik probeer weer even een beetje bij te blijven.
Welkom IsaV en Saskia, sterkte en ik hoop dat jullie kracht kunnen putten uit dit lijntje! En natuurlijk snel een positieve test.
Mijn verhaal in een notendop: sept 2019 actief gestart met de kinderwens, nov/dec 2019 een positieve test die eindigde in een vroege miskraam. Sindsdien geen zwangerschap en nu ruim 2 jaar bezig. Heel recent zijn wij nu gestart met IUI. Tussendoor ook acupunctuur en shiatsu gedaan, heel fijn voor mijn lijf en sowieso een positief effect. Nu 34 jaar en hopend dat 2022 ons veel mag brengen!
LittlePenguin, ik zie dat jij ook gestart bent. Heb je de inseminatie gehad op 24 dec?
Hoi Lineline, succes met je traject. Hoe is het nu met je? Ik las dat je last had van zwangerschapkwaaltjes. Nu ben ik onlangs dus zelf gestart met hormonen, maar mijn arts zij wel dat de pregnyl straks zwangerschapskwaaltjes gaat geven, los van het feit of het gelukt is of niet…
Carolinerkj, wat goed dat je zo naar je gevoel luistert! Ik ben benieuwd en duim extra voor je!!
Fleurbo, herkenbaar de feestdagen die veel met je emoties doen! Hier ook hoor, maar ik moet zeggen omdat wij nu met een traject starten dat het iets makkelijker is om weer met een positieve snuit vooruit te kijken. Wat vervelend van die wachtlijst, het klinkt niet bepaald logisch… Maar misschien is het niet nodig!!
Zwindo, veel sterkte weer op het wachtbankje! Ik hoop met je mee! Mijn partner heeft een heerlijk elektrisch kleedje gekocht voor op de bank, dan zijn die dubbele sokken niet nodig, haha! Ik zweet bijna weg ?
NieuwMama, lief dat je een berichtje schrijft. Het kan soms raar lopen! Veel liefde, geluk en succes gewenst. Knap dat je voor jou en je kindje gekozen heeft, jouw kindje wil duidelijk graag komen!
IsaV, je bent inderdaad niet alleen. En mensen kunnen super bot zijn, maar soms komt dat ook door onwetendheid. Wij hebben ervoor gekozen om open te zijn en merken vooral positieve reacties.
LoveTennis: ik hoop dat je heerlijk geniet! Hier ook alle touwtjes lekker los, vanaf januari weer wat strakker op de gezondheid.
Lieve meiden, ik sluit me aan bij wat eerder genoemd is: ik heb zo ontzettend veel respect en ontzag voor de veerkracht en flexibiliteit, steun en de kracht voor het delen van de verhalen hier op dit lijntje. Het is niet niets om je kwetsbaar en open op te stellen en ik hoop voor ons allemaal dat positieve testen als een malle onderweg zijn. Hou vol, blijf dromen en hopen en welke kant het opgaat: ik hoop dat we er het mooiste van maken. Dank voor de support en AL het geluk gewenst voor 2022! xx