"De dames die al wat langer wachten....."

Carolinerkj dat klinkt allemaal wel positief. Wat is jouw testdatum laat of ligt dat aan mij? Die van jou is echt 2 weken na de tp of niet? Jij hebt toch ook een 5daagse cryo in een natuurlijke cyclus? Mijn testdag is 10 dagen na de tp met de opmerking als ik het vol zou houden tm 14 dagen nar tp. Haha dat is dus al niet gelukt gezien ik vandaag al heb getest met een omo witte test. Is er een rede waarom ze bij jou 14 dagen na tp hanteren als testdag? Heb je er een goed gevoel over?
Hier ben ik mezelf ook gek aan het maken hoor. Pff... ene moment hoop ik echt nog op een wonder andere moment zakt de moed me weer in de schoenen door het bruinverlies. Het is echt steeds een klein beetje met afvegen, maat toch het is er wel. Nog even een paar dagen geduld hebben.

Hoi zwindo
Heel.irtitant dat bruine verlies bij mij is dat altijd een teken dat het niet goed gaat dus als dat bij mij komt weet ik bijna 100% zeker dat het mis gaat hopelijk bij jou niet verder heb ik een 3 daagse cryo terug geplaatst dus vandaar de 14 dagen denk ik volgens mij had ik met een 5 daagse ook korter maar dat weet ik niet meer hopelijk straks allebei goed nieuws en anders even flink balen en weer door zeg ik dan tegen mezelf hoop het niet want dan word het onze derde punctie en laatste keer want dan word het niet meer vergoed ik ga heel hard duimen voor ons en de rest natuurlijk ook

Heey dames,
Het is even geleden, maar de beste wensen voor jullie allemaal! Ik hoop dat wij allemaal in 2022 een zwangerschap mogen omarmen. Ik ben trots op jullie

Zwindo wat balen die negatieve test :( hopelijk gebeurt er toch nog iets! Bij mij in het ziekenhuis hanteren ze trouwens ook na een 5 daagde terugplaatsing een testdatum14 dagen na de terugplaatsing, dus het zal vast voorkomen dat vrouwen pas later positief testen. Helemaal als het bloedverlies een innestelingsbloeding is, is het misschien best logisch dat ie pas een tijdje daarna positief is?
Ik duim voor je!
Caroline, nog even volhouden! Begin volgende week mag je testen toch?
littlepenguin ik denk dat je een duidelijkere uitslag krijgt met een zwangerschapstest als je wilt weten of de ovitrelle er uit is. Wanneer heb je de ovitrelle gezet? Normaal zeggen ze altijd 10 dagen daarna toch?

Carolinerkj Ahh vandaar inderdaad een wachttijd van 2 weken. Succes nog even met het wachten. Hier betekend bruinverlies ook heel vaak een naderende menstruatie, helaas. Het heeft zich nu alleen nog niet doorgezet, maar is wel ietsje meer geworden voor mijn gevoel. Het is echt heel irritant. Heb echt zoiets van of zet gewoon door of gewoon niet, maar niet dit half vage gedoe hahaha. Ik dacht net even dat het had doorgezet want voelde echt wat vochtigs beneden, maar was alleen een klein beetje bruinige/waterige afscheiding (sorry t.m.i. haha). Ik heb verder ook nog helemaal geen buikpijn. Al denk ik nu wel dat ik helaas een streep kan gaan zetten door deze tp. We hebben inderdaad nog 1 cryo in de vriezer super spannend vind ik het. Alleen is onze kliniek deze maand aan het verhuizen naar een nieuw pand en dus dicht. Hierdoor mogen we waarschijnlijk pas weer in feb/maart voor een nieuwe poging. 

Littlepinguin Jeetje voor jou ook een hele rollercoaster zet! Hopelijk is het allemaal positief en zie je morgen gewoon iets van een beginnende zwangerschap. Heb je al vaker rond deze wachtdag getest terwijl je met ovitrelle gespoten had? Misschien weet je dan al iets meer of het de ovitrelle is of toch een beginnende zwangerschap? Hier dus helaas minder nieuws. Het bruinverlies is er nog steeds en lijkt ietsje erger te zijn geworden, maar het is nog steeds alleen bruin en geen roodbloed. Mijn officiele testdag is aankomende woensdag, maar misschien breekt het vandaag al door. we wachten het gewoon nog even af. 

Oh ja: slim little penguin om nu al aan te melden! Ik ga dat misschien ook wel doen als wij met icsi 2 gaan starten. Ik heb verschillende ziekenhuizen en klinieken in de buurt gebeld of we eerder kunnen. Zelfs de wachttijdbemiddeling van de verzekeraar ingeschakeld, maar helaas geen resultaat. Naar Duitsland gaan zie ik nu nog niet zitten. Het is voor ons ruim 1,5 uur rijden, dus lijkt me ontzettend lastig te plannen met werk. Zie dat echt als iets wat ik voor de derde poging zou overwegen. Voor nu is het denk ik even niet anders dan afwachten.. maar blijf het raar vinden dat wij de enige lijken te zijn die zo lang moeten wachten voor een tweede traject in hetzelfde ziekenhuis 

FleurBo Tnx voor je berichtje. Grappig dat ze bij jullie inderdaad 14 dagen hanteren. Is dat ook met een tp in een hele natuurlijke cyclus? Ik weet namelijk niet of daar nog een verschil in zit. Ik heb nu een tp in een hele natuurlijke cyclus gekregen zonder medicatie dus 10 dagen na tp is ook de officiele NOD. Misschien dat het daar ook nog mee te maken heeft. Ze hadden bij mij in het ziekenhuis indd ook aangegeven dat als ik het tm 14 dagen na tp vol kon houden het nog betrouwbaarder was. Maarja zoals het er nu op lijkt ga ik die 10 dagen niet eens halen. 

Zwindo dat is bij zowel natuurlijk als kunstmatige cyclus. Heb ook echt geen idee waarom dat bij ons zo lang is, dan test je namelijk 5 dagen na NOD..

Terug
Bovenaan