Carolinerkj dat klinkt allemaal wel positief. Wat is jouw testdatum laat of ligt dat aan mij? Die van jou is echt 2 weken na de tp of niet? Jij hebt toch ook een 5daagse cryo in een natuurlijke cyclus? Mijn testdag is 10 dagen na de tp met de opmerking als ik het vol zou houden tm 14 dagen nar tp. Haha dat is dus al niet gelukt gezien ik vandaag al heb getest met een omo witte test. Is er een rede waarom ze bij jou 14 dagen na tp hanteren als testdag? Heb je er een goed gevoel over?
Hier ben ik mezelf ook gek aan het maken hoor. Pff... ene moment hoop ik echt nog op een wonder andere moment zakt de moed me weer in de schoenen door het bruinverlies. Het is echt steeds een klein beetje met afvegen, maat toch het is er wel. Nog even een paar dagen geduld hebben.
Hier ben ik mezelf ook gek aan het maken hoor. Pff... ene moment hoop ik echt nog op een wonder andere moment zakt de moed me weer in de schoenen door het bruinverlies. Het is echt steeds een klein beetje met afvegen, maat toch het is er wel. Nog even een paar dagen geduld hebben.