bedankt voor al jullie reacties, had telkens snel doorgelezen tussen de bedrijven door dus niet persoonlijk reacties gestuurd.
zwindo wat klote dat je zo n last hebt van je menstruatie! ik heb dat ook tijden gehad dat ik niks kon, laatste paar keren is dat in mindere mate geweest. ik hoop dat de rode dagen snel voorbij zijn voor je! ik ben dus niet zo optimaal met die digitale dingen maar heb geen zin meer om er nu nog langer naar te kijken, tis weg

ik krijg volgende week een telefonisch consult maar ik weet wel 100 procent zeker dat ze nu geen behandeling gaan opstarten. we moeten ook nog wachten op wat het wordt, hormonen , welke en evt in combi met iui of niet, weten we nu nog niet. zonet een blok om wezen wandelen met mijn lieve man, hoofd laten leegwaaien, maar weer knop omzetten en gaan met de banaan, ik blijf erop vertrouwen dat wij ook ooit zo n ontzettend lieve mini in onze armen mogen hebben.
willkindje hoe gaat het op dit moment met jou? ik vind het heel erg dat ze jou zo naar huis sturen en dat je op dit moment geen hulp krijgt bij dit proces. Ik kan geen goede woorden vinden en ik wil ook niet dingen zeggen die verkeerd vallen, ik moest alleen denken aan mijn zus, zij heeft ook een miskraam gehad rond 6 weken en zij kreeg dit te horen en vervolgens de dag erna kwam het op gang, de bloeding. Zij heeft toen gevraagd of dat toeval was ofniet, haar behandelaar zei toen dat dat heel vaak voorkomt dat het verteld wordt en dat vervolgens vlak daarna de bloeding begint, dat het dan toch zo geregeld is in de natuur dat de vrouw weet van het is niet goed het heeft geen kans en dan de miskraam op gang komt. Maar nogmaals dat was mijn zus en dat zegt natuurlijk niet dat dit altijd gebeurd, maar ik moest eraan denken en wilde het toch opschrijven. Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je steunen en wellicht kun je nogmaals bellen en aandringen bij je arts, ik vind ook dat ze oog moeten hebben voor jou situatie. veel liefs en sterke!
Daantjevijfendertig ja, wij proberen toch altijd om te denken, tuurlijk mag je ook een traantje wegpinken en je rot voelen dat mag er ook zijn en dat is er ook, maar ik wil er niet langer dag een dag in blijven hangen, het leven gaat door en elke dag blijf ik hoopvol voor de toekomst!
ik voel me erg goed verder, nu beetje in de menstruatiemodus haha maar verder goed, mijn buik doet nog pijn bij plassen, soort blaasontstekingsgevoel maar verder voelde ik me afgelopen week topfit!
Het drukkende gevoel is niet iets wat ik ken, maar ik denk wel dat een cyste terug kan komen of wellicht een nieuwe cyste kan ontstaan. misschien kun je het aan je arts vragen? heb je ook zo n online omgeving waarin je vragen kunt stellen? dan zou ik het daar zo uitleggen zoals je dat hier ook hebt gedaan. IK heb dus zelf ook een aantal cystes aan mijn eieiders maar daar voel ik bij mijn weten niets van, dus ik kan je moeilijk advies/raad hierin geven. Zouden ze die cyste eventueel ook op een echo in beeld kunnen krijgen of weet je niet?