"De dames die al wat langer wachten....."

Lovetennis haha zo herkenbaar dat je aan het aftellen bent om met IVf te starten. Ik was ook zo blij toen ik eindelijk mocht beginnen met prikken (hoe krom dat ook klinkt) maar gewoon het idee om weer iets anders te proberen met een goede kans geeft zo veel energie!
en goed bezig met dat hardlopen! Fijn ook als je vooruitgang ziet :)

Zwindo jammer dat ze niet voor de laatste cryo nog onderzoeken kunnen doen. Maar gewoon heel hard hopen dat die laatste gewoon blijft zitten en je de intake weer af kan zeggen! Wanneer zou je terecht kunnen?
hé IsaV van balen dat je je zo slecht voelt! Besef je dat het ook echt allemaal niet niets is! Het verwerken van het verlies van je merrie zal ook echt wel tijd gaan kosten. En dan alles er nog bij... makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer jezelf niet de schuld te geven! Wees even extra lief voor jezelf en gun jezelf de tijd om weer op te krabbelen ? ik dacht trouwens dat je 3 tot 6 maanden profijt kunt hebben van een HSG, dus de hoop nog niet opgeven!
vis wat spannend dat je dit weekend moet testen. Ik begrijp die testangst heel goed.. zo'n witte test is echt zo ontzettend hard :( hopelijk toch nog goed nieuws! 

ik heb ook eindelijk nieuws! Vanochtend een testje gewaagd en tegen alle verwachtingen in was die gewoon positief! De emoties gaan echt alle kanten op. Ik ben natuurlijk super blij, maar ook ontzettend onzeker. Het was ook geen knaltest (wel een duidelijke streep, maar echt nog wel lichter dan de controlestreep) en dat maakt dat ik bang ben dat het snel nog mis gaat. Ook door de miskraam afgelopen zomer heb ik nog 100 voorbehouden in mijn hoofd en ga ik echt nog nergens van uit. Maar jeetje wat bizar is dit!! 

Wauw wat een nieuws zo ineens deze maand! FleurBo wat geweldig, Gefeliciteerd hoor! Ik zal duimen voor jullie dat het blijft plakken ? 
En dankjewel voor je lieve woorden? het is idd 3-6 maanden ik had nog een mailtje gestuurd naar het ziekenhuis. Merk idd dat het verlies van mijn merrie er wel inhakt nog steeds. Vandaag was weer een rottige dag.
Vis, wat leuk dat jij ook hebt gereden en nog af en toe! Ik rijd eigenlijk bijna nooit meer. Soms op de paarden van mijn zussen maar over het algemeen is het verzorgen en fokkerij (die nu dus stil ligt wegens verlies van mijn merrie).
Heb je inmiddels al getest? ben erg benieuwd. Zelf heb ik ook test vrees ik wacht altijd mijn menstruatie af. Dat doet minder pijn dan een witte test.

Jeeehh FleurBo Wat een super nieuws! Snap zeker dat je nog heel erg onzeker bent gezien de vorige keer, maar dit is natuurlijk super gaaf! Nu de verlengde wachtweken in tot die eerste echo. Ga je de komende dagen nog even kijken of het allemaal netjes oploopt? We kunnen al wel redelijk snel terecht bij voor een eerste consult, maar dat zou eigenlijk een beetje om en nabij mijn verwachtte menstruatie zijn. Alleen weet ik nog steeds niet echt wat mijn lichaam nou aan het doen is haha.
IsaV Wat vervelend dat je in zo'n dip dit zeg. Het is ook allemaal super onzeker en dan nu ook nog het verdriet van je paard erbij. Dat maakt het allemaal niet makkelijker. Ja aan een kant wel fijn dat er toch weer even een nieuw balans opgemaakt wordt door een nieuwe partij. Tenminste als het nodig is. Ergens natuurlijk de grote hoop dat onze laatste cryo gewoon pakt. 
Schaapie Welkom! Wat een spanning allemaal zeg. Kan me heel goed voorstellen dat dit je gewoon heel erg onzeker maakt. Hopelijk kan er snel duidelijkheid gegeven worden aan de hand van een aantal onderzoeken en valt het uiteindelijk allemaal mee. 
Vis wat spannend! Heb je ondertussen al een testje durven wagen? Ben heel hard aan het duimen! Hopelijk nog meer goed nieuws. Heel grappig inderdaad het idee dat je bij hetzelfde webinar aanwezig bent geweest. 

Ik zal zo even een foto proberen toe te voegen, maar ben benieuwd wat jullie zien/denken over die ovulatietesten van mij. Ik wordt er in ieder geval niet veel wijzer van. Heb wel besloten als ik dit weekend geen oplopende lijn heb ga ik toch het ziekenhuis contacten om langs te komen voor een echo. 

Bovenste is 1 dag voordat de menstruatie doorbrak onderste is van vandaag: https://ibb.co/2NpVxx7

Vorige ronde bovenste is dag 9 onderste dag 16: https://ibb.co/w043Gr0

Hoi dames,
Ik heb gisterochtend inderdaad al mijn moed verzameld en getest.. ?
Positief!! Ik wist niet wat ik zag toen ik een licht streepje in het testvlak zag verschijnen, maar toen de controlestreep volgde waren het er toch duidelijk 2 ?  Vanmorgen, op mijn officiële testdag, de clearblue digital uit de kast gehaald en ja hoor.. Zwanger 2-3 wkn!
Emoties vliegen alle kanten op, supergelukkig natuurlijk, maar echt vooral ongeloof. Er gaan nu nog 3 hele lange wachtweken volgen tot de eerste echo.
@fleurbo jij ook van harte met je goede nieuws!! ? Ik denk dat de sterren goed hebben gestaan de afgelopen 2 weken! ☺️ Snap je onzekerheid heel goed, zeker gezien wat jullie hebben meegemaakt. Weet je al wanneer je voor een echo zou mogen?
@zwindo ik snap dat je niet zo wijs wordt uit uit deze testen! Aan het tweede plaatje te zien, kan ie ook in 2 dagen weer omhoog schieten? Welke cyclusdag zit je nu?
@isav, die dips zijn vreselijk in dit traject, en dan zeker als er dan nog ander verlies en verdriet bovenop komt. Ik hoop dat je je snel wat opkrabbelt, en voor wat het waard is, ik vind het juist heel goed en bewonderingswaardig dat je voor jezelf wil beginnen ? Ik zou echt iedereen aanmoedigen op andere gebieden je verder te ontwikkelen en je grenzen te verleggen, als het het kindje dan toch nog even op zich laat wachten.

Jeeh gefeliciteerd Vis! Jeetje wat een start van dit jaar op het forum! Ok niet voor iedereen incl. mezelf maar zoveel goed nieuws hebben we in geen tijden gehad volgens mij. Wat super fijn dit!
Ik zit nu overigens op cd 13. Maar zoals je op de foto van mijn vorige cyclus zag heb ik op dag 10 nagenoeg een blanco ovulatietest en loopt die heel mooi op. Nu dus al vanaf mn menstruatie zo'n vage net geen positieve ovulatietest streep. Echt mega raar. Hopelijk loopt het een dezer dagen op. 

Wow vis gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws allemaal opeens! Ik hoop zo dat dit doorzet voor de andere meiden!
wat gek van de testen Zwindo. Ze zijn niet positief maar idd een stuk donkerder dan normaal. Misschien gaan ze nu vanuit dit lijntje oplopen naar een ovulatie? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Na je volgende menstruatie ga je weer voor een nieuwe terugplaatsing toch?

Nou wat geweldig Vis!! Super blij voor je!
Als dit de voorbode is voor de rest van het jaar dan kan ons geluk niet op :) 
Dankjewel voor je lieve woorden. Ik kan het nu even niet zo voelen maar dat komt vast wel weer. Ik weet wel momenten dat ik heel trots was op mezelf dus daar zal ik wat meer aan proberen te denken. 
Zwindo, wat vreemd zeg je ovulatietesten.. wat kan er nog meer reageren dat die test iets laat zien? Of is het nu gewoon wachten op een donkerdere test zodat je echt je ovulatie kan aantonen?
Nou inderdaad, dat de laatste cryo maar alle geluk van de wereld mag brengen! 
Aankomende week mogen wij weer aan de slag maar eerlijk gezegd heb ik helemaal er helemaal geen zin in. Voel me echt belabberd en overprikkeld. Veel teveel stress in mijn lichaam op het moment door alles.
Ben ook zo onzeker dat er iets mis gaat met mijn andere paarden, heb wat problemen gehad met het hooi en me elke keer daar druk over maken naast 4dagen werken, eigen bedrijf wat groeit, het verdriet en dan ook nog het niet zwanger worden helpt echt niet mee. 
We gaan een dezer dagen eens even op een rijtje zetten waar ik wat kan minderen want dit houd ik zo niet vol. Gisteren was het ook blue monday dus dat verklaart een hoop :D haha
Op naar wat meer positive vibes! De zon schijnt in ieder geval dat is al iets positiefs :D

Terug
Bovenaan